تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۱۳۹۸۶
در جمع خبرنگاران مطرح شد

واکنش دانشگاه علوم پزشکی به خبر اخراج نیروهای شرکتی

۰
کبنا ؛سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به خبر اخراج بیش از 200 نیروی بدون ضابطه در مراکز مختلف از جمله بیمارستان شهید جلیل واکنش نشان داد و گفت: چنین خبری با این محتوا صحت ندارد.
جلال پوران فرد امروز چهارشنبه (24 مهر ماه 98) اظهار داشت: در زمینه نیروهای شرکتی بکار گرفته بدون ضابطه و غیر نیاز در بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتظر تعیین تکلیف توسط متولیان امر هستیم و هرگونه تصمیمی گرفته شود بدون شک اجرایی می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیکار شدن هیچ فردی موافق نیست، افزود: البته این موضوع دال بر این نبوده که ضوابط قانونی نادیده گرفته شود و اجرای قانون و عدالت را برای خود اولویت می‌دانیم و با هرگونه بکارگیری بدون ضابطه مخالف هستیم.
پوران‌فرد تصریح کرد: در گذشته تعداد زیادی نیروی شرکتی بدون رعایت قانون در مراکز مختلف درمانی استان بکار گرفته شده که هم اکنون به در قامت یک مشکل بخش زیادی از وقت مدیران ارشد دانشگاه را گرفته است.
سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: طبق قانون تمامی نیروهای بکار گرفته شده از همان روز اول باید مراحل گزینش آنان انجام می‌شد ولی بدون توجه به این مهم در مراکز مختلف کار خود را آغاز کردند در حالی این اقدام خلاف قانون است.
پوران‌فرد خاطرنشان کرد: دکتر پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با استناد و احترام به قانون از مراکز درمانی خواست در زمینه تعیین تکلیف نیروهای بکار گرفته شده بدون گزینش اقدام لازم را انجام دهند که برخی همین را فرصتی مناسب برای تخریب مدیران ارشد دانشگاه و تشویش اذهان عمومی قرار دادند.
وی خواستار دوری رسانه‌ها از جنجال آفرینی شد و ادامه داد: بدون شک کمک به اجرای قانون، توسعه فرهنگ قانونمنداری و شفافیت در مسائل مختلف جزو رسالت‌های رسانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران مظلوم
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگه نسبت به استخدام دکتر وحید توانا واکنش نشون نمیده که اصلا اصلا نه امتحان داده و نه در امتحان شرکت کرده و نه بومی گچساران هست واکنش نشون نمیده که بدون هیچ قانونی و بدون هیچ آزمونی ردیف گچساران را اشغال کرده و استخدام شده و بلافاصله هم در معونت درمان دانشگاه مشغول به کار شد
Iran, Islamic Republic of
پوران فر راست بگو مجید راد پیمانکار چند نیرو از خانواده و بستگانشان به بدنه این دانشگاه اضافه کرده،
Iran, Islamic Republic of
.خبر آقای یزدان پناه شجاعت مردانگی ات حفظ کن / چطوری پیمانکار شده روزانه داره نیرو میکاره
محمود
Iran, Islamic Republic of
جناب پورانفرد چه تشویش اذهان عمومی! همه همین را گفتند که آقا این چند صد نفری که در بیمارستان جلیل و غیره این دو سه سال غیرقانونی بکار گرفته شدن باید اخراج بشن و عادلانه آزمون گرفته بشه. چرا لقمه را دور سر می پیچانید و توضیحات بی ربط می دهید.
با این صحبت ها امیدی به شما و سرپرست جدیدتون هم نیست
حیدر
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت علوم پزشکی و ایما مردم بیچاره
جون خوم تو هم مثل اون سه معاون ایلامی /هیچ کاری وت ساخته نیبو! خرابترش نکنی
یاسوج بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تمامی نیروهایی که بدون شرایط استخدام شدن باید اخراج شوند همه دربرابر قانون یکسان هستبم .فراخوان بزنند آزمون بگیرند هرکسی شرایط لازم داشت استخدام بشه. هرکسی مستحق بود بماند و هرکسی نبود برود .جناب دکتر خون هیچ کسی از کس دیگر رنگین تر نیست . ممنون از تلاش های شبانه روزی شما جهت شفاف سازی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم نیروهایی که بدون آزمون و ضابطه و با پارتی بازی جذب شده اند باید اخراج شوند تا عدالت رعایت شود..
باشت شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود و هزاران درود بر دکتر یزدان پناه و معاونت محترم توسعه و منابع پور ان فرد عزیز
احسنت بر این کار خدا پسندانه تان،اجرتان با خدا
لطفا یه سدی هم به شبکه بهداشت درمان شهرستان باشت و راننده های آمبولانسی که بدون از هیچگونه مجوزی گرفته اند بزنید.تو رو خدا به داد مردم باشت برسید با این همه ظلم
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1