کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

جشن دانشجویان جدیدالورود آزاد یاسوج (+تصاویر)

17 مهر 1398 ساعت 10:48

گردهمایی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با حضور رئیس، هیئت‌رئیسه، اساتید و اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه برگزار شد.


گردهمایی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با حضور رئیس، هیئت‌رئیسه، اساتید و اعضای هیئت‌علمی این دانشگاه برگزار شد.
کرم جانی‌پور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم که امروز (چهارشنبه 17 مرداد ماه 98) در سالن آمفی تئاتر ولایت این دانشگاه برگزار شد، به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به پیشرفت دانشگاه‌ها در نظام اسلامی ایران، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اساتید برجسته و نیروهای انسانی توانمندی برخوردار است.
حجت‌الاسلام محمد غفاری‌زاده، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز گفت: باید به جوانان اعتماد کرد و استقلال نسبی داشت اما باید نظارت‌پذیر هم باشند. دانشگاه فضایی را به وجود آورده چارچوب دانشگاه ایمانی، انقلابی، دلسوز و اخلاق مدار در جوار دانشجویان هستند از والدین انتظار داریم که بر فرزندان نظارت داشته باشند.
غفاری‌زاده افزود: ورود دانشجویان به کانون‌های فرهنگی، کانون مهدویت، کانون هلال‌احمر، کانون نماز، اندیشه‌های امام (ره) و رهبری، هنری، کانون معرفت رضوی، هیئت مذهبی، تشکل جامعه اسلامی، تشکل انجمن اسلامی، بسیج معزز دانشجویی، اردوهای و آموزش‌های معرفتی و بصیرتی آزاد است.
 


کد مطلب: 413716

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413716/2/جشن-دانشجویان-جدیدالورود-آزاد-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1