کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

وضعیت نامناسب مدرسه ابتدایی روستای توت‌نده دنا / تصاویر

16 مهر 1398 ساعت 12:17

مسئولان مدرسه روستای ابتدایی توت نده قطعی کامل برق، قطعی کامل شوفاژها، نبود آبخوری، خرابی کامل سرویس بهداشتی، نیمکت‌های فرسوده و غیرقابل استفاده را از جمله مشکلات این مدرسه عنوان کردند.


یکی از اهالی روستای توت‌نده از توابع شهرستان دنا با ارسال متن و تصاویر زیر خواستار رسیدگی به وضعیت مدرسه ابتدایی این روستا شد.
به گزارش کبنا، متن و تصاویر ارسالی به این پایگاه خبری به شرح زیر است و کبنانیوز صرفاً برای اطلاع مسئولان این مطالب را انتشار می‌دهند.
وضعیت اسفناک فضای فیزیکی مدرسه ابتدایی روستای توت نده از توابع شهرستان دنا علی رغم اینکه این روستا در ۱۸ کیلومتری مرکز شهرستان قرار دارد و شاید پرجمعیت‌ترین دهستان شهرستان دنا می‌باشد اما این آموزشگاه که بیش از ۱۰۰ دانش آموز دارد و به صورت مختلط اداره می‌گردد متاسفانه به لحاظ فیزیکی وضعیت بسیار نامطلوب دارد که ظاهر آن رنگ روی همه چیز دارد به جز مدرسه و از لحاظ بهداشتی کاملاً غیر استاندارد و امکانات زبر صفر می‌باشد.
لذا انتظار می‌رود مدیران شهرستانی و استانی در اسرع وقت پیگیری نمایند و این اموزشگاه بیخ گوش اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا می‌باشد و بسی جای تألم و تأسف هست چرا تا کنون به ویژه معاون آموزشی شهرستان که حداقل وظیفه بازدید در مدارس را بر عهده دارند. این مشکلات را منعکس نکردند. و اگر هم از مشکلات اطلاع دارد، چرا مرتفع نشده اس
مزید اطلاع این مدرسه تا ۷ مهر پایه سوم آن فاقد معلم بود که با پیگیری و فشار اولیا معلم برای آن در نظر گرفته شد.
مسئولان این مدرسه قطعی کامل برق، قطعی کامل شوفاژها، نبود آبخوری، خرابی کامل سرویس بهداشتی، نیمکت‌های فرسوده و غیرقابل استفاده را از جمله مشکلات این مدرسه عنوان کردند.
همچنین جاده دسترسی به این مدرسه نامناسب، خاکی و پر از چاله و چوله است که عبور و مرور برای دانش آموزان ابتدایی مشکل است.
نبود سرویس بهداشتی شرایط را برای این بچه‌ها نیز سخت می‌کند که لازم است مسئولان چاره اندیشی کنند.
 


کد مطلب: 413657

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413657/2/وضعیت-نامناسب-مدرسه-ابتدایی-روستای-توت-نده-دنا-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1