تاریخ انتشار
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۴۱۳۲۳۹
نگاهی به عملکرد مدیران استانداری در برگزاری آزمون اعطای نمایندگی بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد؛

شفافیت و نظارت دقیق بر آزمون اعطای نمایندگی بیمه ایران / مسئولان تمام روزنه‌های ابهام انگیز را بستند / نوروزی: آزمون سالمی را برگزار کردیم / تصاویر

۲
کبنا ؛آزمون متقاضیان نمایندگی بیمه ایران در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر روز (جمعه 5 مهر ماه 98) آزمون متقاضیان نمایندگی بیمه ایران در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 محمدعلی نوروزی مدیرعامل بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: 175 نفر متقاضی نمایندگی بیمه ایران در سطح استان بودند که عصر روز (جمعه 5 مهر ماه 98) این آزمون برگزار شد.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد 20 نمایندگی سهمیه دارند که این 175 نفر با هم برای دریافت این نمایندگی‌ها رقابت کردند.
مدیرعامل بیمه ایران کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام تلاشمان این بود که این آزمون را به بهترین شکل برگزار کنیم. که الحمدالله با حضور معاونین عمرانی و توسعه منابع انسانی استانداری، مدیرکل بازرسی استانداری و مسئولان حراست سازمان اقتصاد دارایی استان این آزمون به بهترین نحو برگزار شد که جای هیچ گونه شائبه‌ای هم نباشد.
نوروزی در ادامه از مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ویژه قدردانی کرد و گفت: آقای مؤمن نسب تا پایان آزمون در محل برگزاری آزمون ماند و حتی تا زمانی که پاسخنامه‌ها به صورت الکترونیکی هم تصحیح شد، با حوصله و صبوری ماندند و روند تصحیح پاسخنامه‌ها را هم دیدند که خدا را شکر یک آزمون کاملاً سالم و بی نقصی را برگزار کردیم.
وی در پایان صحبت‌های خود گفت: 24 نفر از تعداد 175 نفر در این آزمون نمره قبولی را کسب کردند که آنها بعد از مراحل مصاحبه استانی و کشوری و کسب نمرات لازم و دوره‌های مختلف آموزشی، امتیاز نمایندگی بیمه ایران را کسب می‌کنند.
محمود مؤمن نسب مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این زمینه به خبرنگار کبنا، گفت: مردم همواره در خصوص برگزاری آزمون‌ها مطالباتی مبنی بر رعایت عدالت و نظارت بر اجرای آن دارند که استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد، جناب آقای کلانتری در بدو حضورش به استان تاکید فراوانی بر عدالت آزمون‌ها، استخدام‌ها و به کارگیری نیروها داشتند. و این موضوع را طی بخشنامه‌ای به دستگاه‌های دولتی رسماً و به شکل مکتوب ابلاغ کردند.
وی افزود: استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه بازرسی استانداری به طور متناوب به شکل سرزده و یا روشن از دستگاه‌های دولتی در سراسر استان بازدید خواهند داشت.
 مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: پاسخگویی و شفافیت باید مدنظر همه مدیران قرار بگیرد.
وی با اشاره به برگزاری آزمون اعطای نمایندگی بیمه ایران در یاسوج، گفت: بنده به نمایندگی از استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد در هنگام اجرای این آزمون حضور پیدا کردم که سلامت این آزمون را مورد ارزیابی قرار دهیم و خدا را شکر بنده آنچه که دیدم در روند برگزاری آزمون ایرادی وجود نداشت.
 به گزارش کبنا، در هنگام برگزاری این آزمون، عزیر فیلی معاون عمرانی استاندار، صفایی معاون توسعه و منابع انسانی و محمود مومن نسب مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از مجموعه استانداری به طور سرزده از این آزمون بازدید کردند و در جریان روند برگزاری آزمون قرار گرفتند. حضور مسئولان در هنگام آزمون تمام شائبه‌های احتمالی را از بین برد. به طوریکه مومن نسب مدیرکل بازرسی استاندار تمام اتاق‌های محل آزمون را مورد بررسی قرار می‌داد و سعی می‌کرد که جای هیچ گونه ابهامی وجود نداشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
ای قربون زور
ای قربون زورررررررر
جمنا
Iran, Islamic Republic of
مومن نسب خخخخ
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1