تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۴
کد مطلب : ۴۱۳۱۵۷
با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد

یادواره 15 شهید «اسلام آباد» گچساران/ سردار نوعی‌اقدم؛ چپ و راست هیچ کدام گلی نکاشتند / تصاویر

۰
کبنا ؛یادواره 15 تن از شهدای والامقام روستای اسلام آباد(باغ انار) شهرستان گچساران با حضور فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در سوریه، جمعی از مسئولان شهرستان، خانواده های شهداء و اقشار مختلف مردم در پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید غلامرضا نظر پور برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: سردار رحیم نوعی‌اقدم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: ۶ سال با مردم این استان زندگی کردم و از مردم این استان عشق وفاداری دلدادگی و عاشق اهل بیت بودن را آموختم و همواره خاطرات خوبی با این عزیزان در تیپ ۴۸ داشته‌ام.
نوعی اقدم افزود : همه ما موظف هستیم قدردان مردم باشیم چرا که مردم ولی نعمت هستند و اصل و میزان باید مردم باشند و ما نوکران مردم هستیم.
 وی عنوان کرد: همه آنهایی که در سرنوشت مردم تصمیم می‌گیرند نوکر مردم هستند چرا که ما همه از جیب مردم ارتزاق می‌کنیم و ارباب ما مردم هستند.
  فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) بیان کرد: مشروعیت وجودی ما به مردم است و این انقلاب متعلق به مردم است و اجازه نداریم حتی با این مردم به تندی صحبت کنیم چرا که این مردم پای این نظام ایستادند و سختی‌ها را تحمل کردند.
  وی با بیان اینکه آنهایی که مسئولیت دارید بدانید خدمتگزاری به مردم بالاترین ارزش‌ است، گفت: امروز اگر مقام معظم رهبری در مقابل استکبار می‌ایستد به پشتوانه سپاه و ارتش و نیروهای مسلح نیست بلکه به پشتوانه این مردم ولایت مدار است.
 نوعی اقدم اذعان کرد: ما پاسداران به گونه‌ای تربیت شده ایم که حاضریم جانمان را فدا کنیم تا روی رخسار کودکان این مملکت ذره‌ای غم ننشیند.
 فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) اظهار کرد: بعد از اتمام جنگ خدمت امام رسیدیم و امام به ما گفت، شهدا امام‌زاده‌هایی هستند و نباید آنها را فراموش کنید.
 وی تصریح کرد:  در کربلای پنج،  مجروحین عراقی و بچه‌های ما افتاده بودند عراقی‌ها تقاضای آب می‌کردند اما بچه‌های ما هیچ نمی‌خواستند به سقای خودمان گفتم اول به بچه‌های خودمان آب دهید اما برگشت و گفت؛ بچه‌ها می‌گویند اول به آنها آب بدهید و آب نخوردند و آب را هم شرمنده کردند.
 نوعی اقدم ابراز کرد: فرمانده تیپ ۴۸ بودم و قرار شد که تودیع بشوم و بروم و همه می‌دانستند عشق بازی من دست بوسی پدران شهداست و امروز هر چه دارم از شهداست چرا که من هم برادر ۲ شهید هستم و می‌دانم پدر و مادر شهید چگونه خمیده می‌شوند. 
فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) عنوان کرد: دار و ندارمان شهداست و بدانید هیچ کشوری در دنیا مانند ایران این‌گونه عاشق جان باخته نداشته است.
  نوعی اقدم عنوان کرد: به من تذکر دادند از ارزش‌های جنگ بگو و مسائل سیاسی در فضای مجازی موجود است و من به شهدا قسم می‌خورم سیاسی نیستم و هیچ اعتقادی به اصولگرایان راست و اصلاح طلبان چپ ندارم چرا که هیچ کدام هیچ گلی نکاشتند و به آنها هم می‌گویم جمع کنید این چیزها را چرا که این مردم فقط خدمت می‌خواهند.
  وی با بیان اینکه آقایان این مردم نوکر می‌خواهند و اگر نوکری بلد نیستید کنار بروید، گفت: مسوولان را دوست داریم و اجازه نداریم بی‌ادبی کنیم و باید به آنها کمک کنیم.
  نوعی اقدم با بیان اینکه در این مملکت ۲ مشکل وجود دارد یکی مشکل داخلی و دیگری بیرونی خاطرنشان کرد: باید منطقی برخورد کرد و بدانیم هیچ دولتی نمی‌تواند مشکل را به تنهایی حل کند.
 وی با بیان اینکه ما در انقلاب و داشته‌هایمان مشکل نداریم اما در انتخاب‌هایمان مشکل داریم، افزود: نزدیک ۲ ماه است ثباتی در بازار به و جود آمده و آقای معاون تازه می‌گوید متوجه شده‌ایم محاسبات ما اشتباه بوده است.
 وی تصریح کرد: مسوولی که بچه‌هایش در آمریکا و کاناداست قابل اعتماد نبوده و حق ندارد برای ما تصمیم بگیرد.
 نوعی اقدم ابراز کرد: بدانید آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و خودشان هم می‌دانند چه خبر است.
 وی اذعان کرد: برخی می‌گویند شما که موشک درست می‌کنید چرا نمی‌توانید پراید درست کنید که به آن‌ها می‌گوییم شما به ما پراید هم بدهید آن را هم درست می‌کنیم. 
 فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) عنوان کرد: همه چیز به انتخاب‌هایمان برمی‌گردد لذا به هر کسی که دلش می‌سوزد میدان دهید حتی اگر کار هم بلد نیست حداقل دل سوزی کند. 
فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) خاطرنشان کرد: امروز به حزب و طایفه و گروه توجه نکنید و تا زمانی که آرای ما در این چارچوب باشد به هیچ جا نخواهیم رسید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
راست امثال آقای نوئی اقدم بوده و رفقایش و آنهایی که ازشان حمایت میکردند والان هم حامی شان هستند
خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر / به واسطه پستش در این جلسات پیداش شد
م// به این امور نداره
ای خدا تا کی این ظاهرسازی ها باشه
نفتی
Iran, Islamic Republic of
ای وای بر همه ما که فراموش کردیم این شهدا رو ....
ظاهر قضیه عالی ولی ای کاش یکذره راهشون ادامه میدادیم
هفته قبل یادواره 4تا شهید روستا بود دریغ از یه کمک و یه مسئول ،،شهدای ماهم پارتی بازی نکردند که اینجا پارتی بازی بشه ...من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
یادواره ی دایی منه
روزبه
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از مسولین برگزار کننده .خودم اونجا بودم. عالی بود .
Romania
درود بر شرفت سردار دلها سردار نوعی اقدم واقعا اصولگرا واصلاح طلب با شعار دروغ بر پشت مردم سوارند دروغگویانی که با شعار دروغ جهت حیف ومیل بیت المال هر روز ظاهر می شوند
انواع عطر جيبي
Iran, Islamic Republic of
سلام سایت بسیار زیبا و قشنگی دارین لطف می فرمایید اگراز سایت ما هم دیدن فرمایید و نظری جهت بهتر شدن سایت دهید
انواع عطر جيبي
http://www.ladymodkala.ir/product-category/عطر-و-ادوکلن/عطر-جيبي/
مرد
Iran, Islamic Republic of
معلومه جمع شدن دور هم.این روستا یه شهید بیشتر
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1