تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۴۱۲۷۸۳
د بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سازمان جهاد کشاورزی؛

قفل سیاه بزرگ بر درب میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد / آیا «تاج‌الدینی» قربانی تصمیمات کلانتری می‌شود / تذکرات جدی استاندار به سازمان جهاد کشاورزی / تصاویر

۲
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح روز (دوشنبه 25 شهریور ماه 98) به طور سرزده از سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح روز (دوشنبه 25 شهریور ماه 98) حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل حراست استانداری و مدیرکل حوزه استانداری از سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.
در ابتدا ورود حسین کلانتری استاندار استان به حیاط سازمان جهاد کشاورزی به سمت درب میز خدمت این سازمان رفت که با قفل سیاه بزرگی بر روی این درب مواجه شد.
او بلافاصله از درب دیگر سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فضای اداری این سازمان شد و بخش‌های مختلف آن را مورد بازدید قرار داد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به طور سرزده اتاق‌های مختلف سازمان جهاد کشاورزی را مورد بازدید قرار داد که در آن موقع یعنی حدود ساعت 7 و 40 دقیقه بعضی از کارکنان سازمان بساط صبحانه را در محل اتاق خود پهن کرده بودند که کلانتری با «یا الله» گفتن حضور خود را اعلام کرد.
کلانتری بعد از دیدن بخش‌های مختلف و قفل بودن بعضی از اتاق‌های سازمان جهاد کشاورزی به سمت محل کار الیاس تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد رفت و آنجا تذکرات لازم را در خصوص مباحث مختلف به تاج الدینی و همکارانش گوشزد، کرد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد رو در روی الیاس تاج الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی نشست و گفت: میز خدمت برای دولت و نظام خیلی مهم است و مردم را از سردرگمی نجات می‌دهد و دسترسی را به امورات اداری آسان می‌کند و باید این مسئله در سازمان جدی گرفته شود و باید اولین اتاقی که در هر دستگاهی باز می‌شود، درب اتاق میز خدمت باشد.
کلانتری با اشاره به اینکه ارزیابی لازم نیز باید در حوزه مراجعین و تقویت واحدهای پر مراجعه انجام شود، گفت: میز خدمت هر دستگاه باید روزانه، پیشگام سایر بخش‌های هر دستگاه شروع به فعالیت کند.
استاندار به حوزه مطالبات بازنشستگان جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: گشایشی‌هایی در این محور انجام گرفته و باید پیگیری برای پرداخت ۵۰ درصد اولیه انجام شود و سپس تکمیل پرداخت را داشته باشیم.
  وی در ادامه به جمع آوری غلات و پرداخت هزینه گندم گریزی زد و گفت: یک جمع بندی از میزان جمع آوری غلات و میزان پرداخت به کشاورزان برای من ارسال کنید تا عملکرد شما در این رابطه مورد بررسی قرار بگیرد.
کلانتری به پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی مرغداری اشاره کرد و گفت: آن تعداد از واحدهای تولیدی که فعال نیستند و خدماتی ارائه نمی‌دهند را شناسایی تا پروانه آنها ابطال شود و مجوزهای جدیدی در این راستا صادر کنیم و نیازهای استان در بحث مرغ در همین استان تأمین شود و در واقع استان نیازهای خودش را در زمینه مرغ خودش برطرف کند.
استاندار با اشاره به اینکه باید افزایش ظرفیت سازی تولید گوشت مرغ در استان را داشته باشیم، بیان کرد: از یک طرف از تأمین ۴۰ درصدی گوشت مرغ از طریق استان خبر می‌دهیم و از طرفی ۵۵ واحد مرغداری ما راکد است.
وی افزود: باید واحدهای دارای ظرفیت حوزه مرغداریها فعال شود و ساماندهی تولید به شکل عملیاتی را داشته باشیم.
وی ذخیره کالاهای استراتژیک را در استان ضروری دانست و گفت: باید اطلاعات کافی از ذخیره کالاهای استراتژیک داشته باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه نزدیکی به فصل بارش‌ها آمادگی جهاد کشاورزی را طلب می‌کند، ابراز کرد: نباید دیگر شاهد تکرار مشکلات و آسیب‌های سیل سال گذشته و اوایل امسال باشیم و رفع مشکلات در این راستا ضروری است.
وی خواستار نظارت مناسب برای ارائه تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به واحدهای کشاورزی آسیب دیده در سیل شد.
استاندار رصد و نظارت بر ادارات شهرستانی و بخش‌ها را یک نیاز دانست و گفت: معاونین جهاد کشاورزی نیز بازدید از شهرستان‌ها و بخش‌ها را در دستور کاری خود داشته باشند.
 وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: قرار نیست که فقط 160 مدیر در استان کهگیلویه و بویراحمد کارها را برعهده بگیرند و کار کنند. بلکه قرار است 160 مدیر 27 هزار کارمند را وادار به کار کردن بکند. کارمند تا پایان وقت اداری‌اش باید کار کند و البته حمایت هم بشود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به نکته‌ی ظریفی در خصوص روابط کارمند و مدیر هم اشاره و تصریح کرد: همیشه سازمانی موفق هستی که بین مدیر و کارمند رابطه صمیمی و خوبی برقرار شود.
به گزارش کبنا، مسئولیت میز خدمت در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بر عهده معاون پشتیبانی و امور انسانی این سازمان است. تاج الدینی باید فکری به حال وضعیت امروز سازمان کند، هر چند که «کلانتری در زمان خروجش از سازمان جهاد کشاورزی تلویحاً قدردانی کرد و گفت: رضایت هست نه که نیست، بلکه انتظار و توقع ما بیشتر است.» اما سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با این وضعیت نمی‌تواند دردی از کشاورزان بکاهد و نمی‌تواند بازاری را تنظیم کند. تاج الدینی قطعاً باید دست به تغییرات بزند، در غیر این صورت او قربانی تصمیمات عام المنفعه و  آینده کلانتری می‌شود.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در بازدید از سازمان جهاد کشاورزی نشان دهد که برای انجام امورات مردم با هیچ کس تعارفی ندارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
سازمان جهاد کشاورزی ضعیف ترین دوره مدیریتی رابه خود می بیندوباداین تیم گرهی از گره های یخش کشاورزی باز نمیشود.انتصابهای فامیلی وهمشهری وضعف برنامه ومدیریت در اوج هست.استاندار بزای تغییر تا پیش از زیادترشدن خسارت به این بخش مهم دست بکار شود
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این تفکر شهدا پسند استاندار انقلابی و محبوب استان، بی شک مدیران کم کار بایستی فکر خودشون را بکنند، حداقل معاونین و مدیران رنجور و از رمق افتاده را جایگزین کنند تا شاهد پویایی مجموعه باشیم.
/
Iran, Islamic Republic of
مهره معاون فعلی استاندار گوهرگانی اقای تاج الدینی هست
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
خدایی امروز رفتم جهادکشاورزی احساس کردم با ی اداره تعطیل کار دارم.کارکنان بی انگیزه واتق های خالی وکارنان لم داده.خداوکیلی اگه تعظیل بشه در بخش کشاورزی آب ازآب تکان نمیخوره.من که ÷شیمون شدم رفتم هیچ کاریم هم انجام نشد
لنده
Romania
باقر زاده هم خوب نیست
m
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جهاد کشاورزی استان وهیچ گونه نظارتی برزمین خواری ها ندارد وجدیدا طبق گفته بعضی ها همکاری لازم را انجام می دهد
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل جهاد کشاورزی و تیم معاونین آن از لحاظ سواد و تخصص و کارآمدی بسیار ضععیف اند، هیچ کمکی تاکنون به کشاوزران نشده و نمیشود، وعده های بی اساس میدهند. آمار های از میزان محصولات میدن، بود و نبودشان هیچ فرقی نداره...
Romania
// را در استان ک ب بی اعتبار کرد ورفت،وهنوز هم سایه بر جها د مشهود است واستاندار هم که سهل است بتونه کاری برا استان مظلوم ک ب انجام بده
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1