تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۴۱۲۲۵۳
در پنجمین روز از هفته دولت انجام گرفت

خدمات بی‌نظیر جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد / افتتاح و کلنگ زنی ۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران / تصاویر

۱
کبنا ؛خدمات جمهوری اسلامی ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست و مقایسه خدمات با دوره گذشته در واقع بی انصافی است همزمان با آغاز هفته دولت در سال 98؛ ۲۸۲ طرح عمرانی و ۳۷ طرح اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

با حضور مسئولان ارشد کهگیلویه و بویرا-حمد، نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی در شهرستان گچساران ۵۲ طرح عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ زنی شد.
این پروژه ها با اعتباری افزون بر ۸۹۵ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنها شروع شد.
این طرح ها در بخش های زیرساخت های مخابراتی،آب، بهداشت، مسکن، کشاورزی و زیرساخت های مناطق شهری و روستایی عملیاتی شده است.
از این تعداد طرح ۴۴ طرح با اعتباری بیش از ۶۹۵ میلیارد ریال بهره برداری شده است.
اجرای ۱۲۰ هکتار سیستم تحت فشار منطقه چرزو و دیل با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال، اجرای شبکه های فرعی ۳ و۴ آبیاری نوین اراضی دشت لیشتر با ۱۶۳ میلیارد ریال اعتبار، آبرسانی آب شرب به روستاهای آبریگون و گناوه با ۶ میلیارد و  ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار، سه سالن چند منظوره با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، چمن مصنوعی روستاهای پاکوه و شهید افراز با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از از جمله پروژه های عمرانی افتتاحی در این شهرستان است.
با افتتاح این تعداد طرح اقتصادی ،زمینه اشتغال پایدار برای ۲۰۰ نفر فراهم شده است.
طرح پرورش گوساله پروار بندی ۱۵۰ راسی با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی پنج نفر به بهره برداری رسید. بهسازی راههای روستایی پاکوه، سرابننیز، پشه کان، آبگندی، بی بی حکیمه، دیل، آب توت، انجیر سیاه با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال، احداث فاز دوم بلوار اندیشه با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، چمن مصنوعی آب گرمو با پنج میلیاردو ۱۰۰اعتبار از مهمترین طرح های است که عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.
همچنین عملیات اجرایی طرح های  اقتصادی گاوداری شیری ۵۰ راسی، پرورش شتر مرغ ۵۰۰ قطعه ای و  طرح پرورش بز اصلاح نژادی ۲۰۰ راسی با اعتباری بیش از ۸۴ میلیارد ریال آغاز شد که با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال ۲۳ نفر فراهم خواهد شد.
به گزارش کبنا، پنج هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال برای ۲۸۲ طرح عمرانی هفته دولت امسال در این استان هزینه شده است. در هفته دولت امسال از مجموع این طرح‌های عمرانی ۲۲۲ مورد به بهره برداری رسمی می‌رسند و ۳۰ پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود.
به گفته مسئولان؛ از مجموع ۳۷ طرح حوزه اقتصادی در استان، ۳۱ طرح آن افتتاح و عملیات اجرایی ۶ طرح آغاز می شود.با بهره برداری کامل از مجموع طرح ها در هفته دولت، بالغ بر سه هزار شغل بطور مستقیم و غیرمستقیم در حوزه های مختلف ایجاد خواهد شد که نویدبخش آینده روشن برای کهگیلویه وبویراحمد است.
 بنا بر این گزارش، به مناسبت هفته دولت و با حضور مدیران ارشد دولتی کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت و روسای ادارات چمن مصنوعی روستای ده خلیفه این شهرستان افتتاح شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
خسته نباشی مرد خستگی ناپذیر واقعا هم حضرتعالی قدر اعتماد مردم را دانستی وهم مردم قدر دان زحمات وتلاشهای شبانه روزی حضرتعالی اند وخوب پاسخ محبتهای همدیگر را میدهیم باز دوباره عرض خسته نباشید داریم خدمت حضرتعالی
Iran, Islamic Republic of
این پروژه ها که همش مال جهاد کشاورزیه
بقیه ادارات کجاهستند کبنا ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر ظفری ما مردم گچساران شاهد تلاشهای بی وفقه حضرتعالی در زمینه عمران شهری هستیم قدر دان محبتهای شما هستیم
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1