کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درد دل شورای اسلامی روستای مارین/با حداقل امکانات بعد از سه روز آتش مهار شد

19 تير 1398 ساعت 23:41

عملیات اطفاء حریق به دلیل کمبود نیروی انسانی پس از سه روز مهار شد؛ اما این بلای طبیعی باعث شناخت بعضی از افراد بی تفاوت گردید و نشان داد زمانی که با هم هستیم کارهای سخت را به نتیجه می رسانیم.


شورای اسلامی روستای مارین بویراحمد گرمسیر در خصوص آتش سوزی مراتع مشجر وجنگلهای این منطقه اطلاعیه ای به همراه پیام تشکر صادر کرد.

آتش سوزی درمراتع و جنگلهای وکوههای صعب العبور روستای مارین عصر روز ۱۶ تیر شعله ور شد. عملیات اطفاء حریق در ساعات اولیه شروع آتش سوزی توسط مردم بومی آغاز شد ولی به دلیل کم بود نیروی انسانی و وسایل و لوازمات و همچنین بالگردبه کندی صورت میگرفت و فقط توسط افرادبومی و باحداقل امکانات  عصرروز ۱۸تیر آتش مهار شد.
اما این بلای طبیعی باعث رفاقت و صمیمیت و ایثار و شناخت بعضی از افراد بی تفاوت گردید و نشان داد زمانی که با هم هستیم کارهای سخت را به نتیجه می رسانیم و هیچ نیروی قادر به توقف ما نخواهد شد .

آنچه مایه تاسف است مساحت فراوانی از مراتع ، انبوهی از درختان بلوط، بن ، زالزاک ،  وباغات و حیات جانوری زیادی به دلیل سهل انگاری یک یا چند نفر از بین رفت و خسارت جبران ناپذیری به طبیعت بکر این دیار وارد شد .

 از همه عزیزانی که با حضور فعالانه خود بی دریغ و دلسوزانه در راه نجات طبیعت جانفشانی کردندوازحضور فیزیکی همه مردان وزنان وجوانان غیور دیارمان وهمچنین تعدادمعدودی از نیروهای محیط زیست ومنابع طبیعی ومدیریت بحران استان وسایرنهادهاوهمچنین کسانی که باپیگیری و ردیابی وپیامهای دلگرم کننده خودباعث تقویت روحیه حاضرین درمحل گردیدند کمال تقدیروتشکر بعمل می آید باشد که خداوند منان یاریگر حضورسبزتان باشد و از خداوند متعال توفیق روز افزون برایتان مسئلت داریم.

ازطرف شورای اسلامی ودهیاری ومردم روستای مارین


کد مطلب: 410942

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410942/2/درد-دل-شورای-اسلامی-روستای-مارین-حداقل-امکانات-بعد-سه-روز-آتش-مهار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1