تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۱۰۹۳۰
صبح امروز در امامزاده مختار (ع) بویراحمد برگزار شد

همایش دهه کرامت در امامزاده مختار (ع) (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛ همایش دهه کرامت و تکریم امامزادگان پیشش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، مردم و جمعی از مسوولان در حرم مطهر امامزاده مختار(ع) برگزار شد.
در این همایش که امروز (چهارشنبه 19 تیرماه 98) در امامزاده مختار (ع) یاسوج برگزار شد، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه کرامت گفت: اهل بیت و امامزادگان هادیان بشر هستند و این سلسله هدایت پشت سر هم می‌آیند و ادامه دارد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انسان‌ها همواره به هدایت نیاز دارند، گفت: ائمه و امامزادگان دارای جایگاه رفع و بلند مرتبه‌ای هستند و این اراده الهی است، حرم امامزادگان و مساجد مکان‌های ذکر و یاد خدا به شمار می‌روند و امامزادگان برای ترویج دین رنج کشیدند تلاش و جهاد کردند و به شهادت رسیدند.
وی عنوان کرد: به همین دلیل امامزادگان شایسته تکریم و تجلیل هستند همه ما لرها، آذری‌ها و قشقایی‌ها افتخار می‌کنیم که یکپارچه شیعه هستیم که دلیل آن نیز حضور امامزادگان در کشور به عنوان مبلغان و حافظان دین اسلام است.
در ادامه این همایش حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی هر چه بیشتر مردم استان با جایگاه و موقعیت امامزادگان دانست و عنوان کرد: این بزرگواران سفیران امامت و ولایت و مروجان شریعت هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه والای امامزادگان گفت: این استان یک محل ورود امامزادگان و اهل بیت به کشور بوده که مایه افتخار است.
وی به برخی شبهات ایجاد شده از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان برای این توطئه‌ها برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام داده‌اند و به دنبال کم‌رنگ کردن اعتقادات مسلمانان به این بزرگواران هستند.
 این مسوول بیان کرد: دشمنان دین اعم از صهیونیست‌ها و وهابیت به جایگاه و موقعیت والای امامزادگان پی بردند به همین دلیل درصدد تخریب این جایگاه در بین مردم هستند به همین دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند که باید بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی تبدیل شوند.
جنتی‌پور خاطرنشان کرد: در استان کلیپ‌هایی تهیه و تولید شده تا با این شبهات مقابله شود.
به گزارش کبنا، در این همایش از هیئت امنا و خادمین بقاع متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

..
Iran, Islamic Republic of
اوقاف.همشون و فقط به فکر ان
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1