تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۴۱۰۹۲۴
واکنش آیت الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به نامه‌ی منتسب به او در جشن دهه کرامت؛

از مبارزه با فساد لایه برداری خواهم کرد/آنهایی که تهمت زدند، قابل بخشش نیستند/ از پشت پرده این نامه پرده برداری خواهم کرد / : آن‌هایی که کامنت هایی را گذاشتند و کامنت های توضیح را نگذاشتند اینها را برای ذخیره آخرتشان نگه دارند

۰
کبنا ؛جشن دهه کرامت با حضور نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی مسئولان در امام زاده مختار شهرستان بویراحمد برگزار شد.
آیت الله ملک حسینی نماینده ولی وفقیه استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشن که امروز (چهارشنبه 19 تیرماه 98) برگزار شد، گفت: از مبارزه با فساد لایه بردای می‌کنم. مبارزه با فساد یعنی چه؟ تفاوتش با مبارزه با فاسد چیست؟ چه اصولی بر مبارزه با فساد حاکم است؟ پرده برداری از پشت پرده‌های این قصه خواهم کرد.
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: پرده برداری دو بخش دارد. یک چیزی که به خودم حق می‌دهم و بسیار اندک است  و یک چیزی را از مسئولانی که مطلعند می‌خواهم و آنها را به شرفشان سوگند می‌دهم که برای بیدار شدن مردم و تکرار نشدن برخی مسائل، پشت پرده‌ها را به مردم بگویند؛ رسالت قانونی آنهاست.
نماینده ولی فقیه اظهار کرد: آنچه که وظیفه قانونی من نیست، و به خودم حق اظهارنظر نمی‌دهم سکوت می‌کنم.  توضیح خواهم داد در مورد نامه‌ها و بر دست برادرم،  که در این دفتر دفاع از باطلی نکرده، در دوران پدر و بنده.
آیت الله ملک حسینی ابراز کرد: نامه‌ای که دفاع از باطل است را بیاورید و نشان دهید. مرحوم آقا هم گاهی متهم می‌شد، گاهی وامی داشتند. اما به این چیزها بنده دست پاچه نمی‌شوم. از این خبرها نیست ولیکن توضیح خواهم داد.
وی بیان کرد: به شکل گسترده پرده برداری خواهم کرد و خواهم گفت که بر تمامی رفتارهایم قواعدی حاکم است. مبنا را شرح می‌دهم اگر مبنا غلط بود، از فرهیختگان و انسان‌های با فهم مناقشه در مبنا و قاعده هست.  ولی اگر مبنا پذیرفته شد ببینند بر خلاف مبنای خودتان عمل کردید یا نه.
وی در ادامه به حواشی اتفاق افتاده حول و حوش «نامه» اشاره کرد و گفت: از کسانی که با نگاه اندیشمندانه خود توضیح دادند سپاسگذارم. کسانی که مؤدبانه انتقاد کردند، کسانی که غیبت کردند بخشیدم و ازشان ممنونم، چرا که با هر غیبت گناهی از گناهان من برداشت.
آیت الله ملک حسینی ابراز کرد: آن‌هایی که توهین کردند شخصیتشان بود، آن‌هایی که فحش دادند خود را در برابر آینه قرار دادند، آن‌ها که تهمت زدند هرگز قابل بخشش نیستند چون جامعه را نجس کردند، قابل بخشش نیستند و این را برای ذخیره آخرتشان نگه دارند.
نماینده ولی فقیه استان در انتها گفت: آن‌هایی که کامنت هایی را گذاشتند و کامنت های توضیح را نگذاشتند اینها را برای ذخیره آخرتشان نگهدارند. اما توضیح مبانی، انشالله برای آینده، خدا کند یک به یک مبناها را توضیح بدهم.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: توضیح می‌دهیم که این نامه‌ها دفاع از حق بوده یا باطل، و از مبارزه با فساد لایه‌برداری می‌کنم و از پشت پرده‌های این قصه پرده‌برداری خواهم کرد که پرده‌برداری دو بخش دارد یک بخش را به خودم ربط می‌دهم که اندک است و در بخش دیگر مسوولان اجرایی استان را به شرفشان سوگند می‌دهم که برای بیدار شدن مردم و جلوگیری از تکرار برخی مسائل پشت پرده‌ها را بگویند رسالت قانونی آنها است.
وی عنوان کرد: در خصوص آنچه وظیفه قانونی من نیست و به من ربطی ندارد سکوت می‌کنم توضیح خواهم داد در خصوص نامه‌ها و بر دست برادرم سید «هبط‌الدین» که چه در دوران پدرم و چه در دوران بنده در دفتر از باطلی دفاع نکرده بوسه می‌زنم.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاهد بودم که مرحوم پدرم را هم تهدید و تطمیع می‌کردند به طوری که مرحوم پدرم می‌گفت کم دروغ بگویید وگرنه من راست‌ها و حقیقت‌ها را می‌گویم.
ملک‌حسینی عنوان کرد: قواعد و مبانی بر رفتار ما حاکم است و اگر مبناها اشتباه بود از فرهیختگان و اهل فهم خواهش می‌کنم مناقشه در فتوای ما کنند اما اگر مبنا مطرح و پذیرفته شد ببیند بر خلاف مبنای خود عمل کرده‌ایم؟ یانه
ملک‌حسینی ادامه داد: سپاسگزار و احترام می‌گذارم به کسانی که با نگاه اندیشمندانه به این نامه جواب دادند و همچنین کسانی که انتقاد منصفانه کردند را تحسین می‌کنم. کسانی که غیبت مرا کردند بخشیدم و از آن‌ها ممنونم چرا که با هر غیبتشان گناهی از گناهان من شسته شد و رفتار خیرشان را به پرونده اعمال من ریختند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ع۷
Russian Federation
حضرت آیت الله باید هم از فساد لایه برداری کنند هم فاسدان را معرفی بفرمایند زخمهای این مردم مظلوم با مجازات و برخورد با مفاسد آشکار استخدامهای فامیلی وباندی و رانتهای فراوان تا حدودی التیام می یاید و کسانی که تقاضای اعاده دادرسی کرده اند (البته اعاده دادرسی قانونی است )تا حدودی در نظر مردم محبوب نیستند به واسطه اخذ وامها واستفاده از رانتها. ومردم از حضرت آیت الله ملک حسینی میخواهند که هرکسی از مسئولین ومدیران ومقامات که خیانت کرده اند به مراجع قضایی معرفی تا برخورد بشه. این اجحافها . که باید جلوگیری کرد
بابکان
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت ای سید بزرگوار ما اهالی بابکان تا آخرین قطره خون پشت سر شما هستیم واز مواضع بحق شما دفاع خواهیم کرد
یا حق .
Iran, Islamic Republic of
سید عزیز و حضرت اقا .مردم در تعجب هستن و الان در بیشر محافل و مجالس هم شنیده میشود در رابطه با اجرا نکردن احکام شلاق های مدیران .. به طرق مختلف حمایت شده و نزاشتن اجرا شود .این حق مردم بود و مردم این استان از دست این افراد عاصی شدن اولا چرا هنوز مدیر هستن و از طرفی چرا شلاق ها اجرا نشده؟چرا موضوع را برای مردم روشن نمی کنید و چرا این افراد حمایت میشن .مردم استان اگاه هستن و از کل ماجرا ها خبر دارن .شما یقینا میدانید پروندا های موجود در سازمان بازرسی وجود داردشما اقای ..را پای میز باز جویی قرار بده و پروند.ه های استخدام را بیاورید تا یکی یکی بررسی شود که چقدر خیانت شده و ان هم با مدارک صوری و دروغین .اعتبارات صندوق . را بررسی کن تا معلوم بشه چکار کرده؟واگذاری زمین ها را بزار راحت بررسی کنن تا ببینید چکارکرده اون هم بنام بستگان و برادرانش...خیلی از اموال دولت .وحضرت اقا و سید اولاد پیامبر و محترم مردم و برادرانت در استان خون دل هستن ولی میترسنن از ظالمین .ماها خواستار اجرای احکام هستیم و باید اینها گورشونو گم کنن .مردم تنفر دارن از این اقایان
وحدتی
Iran, Islamic Republic of
چرا در مورد چیزی که اطلاع ندارید نظر میدهید
؟ مدیران خاطی شلاق را نوش جان کردند والان با حمایتهای سیاسی و غیرقانونی ادامه کار میدهند.
گچساران قهرمان
Iran, Islamic Republic of
جناب آیت الله ملک حسینی این ترقه بازیها ارزنی از شخصیت والای جنابعالی و محبت مردم به شما و بیت مکرمتان کم نمی کند. خانواده بزرگتان همیشه زمینه ساز رشد مدیران توانمند و مامن و پشتیبان محرومان بوده و به حق در رفع مشکلات مردم قدمهای موثری برداشته اید. به خدا ما گچسارانیها به وجودتان افتخار میکنیم. خداوند پشت و پناهتان.
آرند
Iran, Islamic Republic of
حضرت آیت الله ملک حسینی سرمایه ای معنوی و ستونی محکم برای مردم مظلوم این استان است قدرش را بدانیم و سعی نکنیم به خاطر نفسانیات به وی که آبروی استان است آسیب زده شود. خدا پشت وپناهش باشد.
France
به جهان منقصتی نیست ...
پناه به خون شهدا
Iran, Islamic Republic of
سید بزرگوار و مایه افتخار استان واقعا ازت انتظار داریم .مدیران شلاقی که شهروند دیگری بش اشاره داشتن دستور بفرما عملیاتی و زحمات یاران امام زمان به هدر نرود .مطمعنا این افراد که هنوز مسعولییت دارند نگرانی و بی اعتمادی نردم را بیشتر مینماید .ما کاری به جریان های سیاسی نداریم ولی خواهان عزل مدیران شلاقی هستسم و متنفریم از دیدن انان در پیکره ادارات .متشکرم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
انشاالله هرچه سریعتر ظالمان و فاسدان. مشخص شوند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی این اقایان خلاف کار در جلسات چکار میکنن .چرا میرن روی گلزار شهدا .خدا ازشون هرگز نگذرد . تاجگردون
علی بهزادی دیس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
ایت ااه ملک حسینی همانند کوه دنا بااین همه استواری وهمچون زمین که بروی ان زندگی میکنیم ایشان برای استان ارزش دارد ودر یک کلام ابروی استان میباشد خداوند ایشان را برای ما نگه دارد انشاااه
Iran, Islamic Republic of
بدم خدمتت😂 دستت زیادی
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند کسی که به آیت ا... ملک حسینی اهانت کند . ایشان مایه افتخار قوم لر و تمام جنوب کشور هست . و حضرت آیت ا... مطمعن باش و آگاه باش جان ناقابل مان را برای دفاع از عزت و آبروی شما آماده فدا کردن هستیم و اگه نیاز باشد برای دفاع از شما کفن پوش به میدان میاییم . تو جان مایی تو در قلب مردم استان جای داری و لعنت خدا بر کسی که به شما تهمت زند. جناب کبنا لطفا این کامنت را حذف نکن
یاور
Iran, Islamic Republic of
اینکه سفسطه بازی نداره ..چی را میخوای ثابت کنی...............................چطور میگی فرصت دفاع نداشتن...................
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
جناب آیت الله ملک حسینی، اینکه یک نفر با هر نیتی این نامه رو پخش کرد اگه برداشت ظاهریتون بی احترامی و توهین هست شکایت کنید و شک نکنید طرف پاسخگوی نیتش هم پیش خدا هست. اما و لایه و پرده برداری چرا به انتقاداتی که میشه پاسخ نمیدید.
واقعا از همه اتفاقاتی که میفته خبر دارید؟
مردم مرکز استان به شما دسترسی درست و حسابی ندارن چه برسه شهرستانها، تا حالا انتقادات مردم سایر شهرستانهای غیر از مرکز استان به گوشتون رسیده(اگه آره چه کردید؟
حرف زیاد و گوش شنوایی نیست...
یکی از مردم
Iran, Islamic Republic of
چرا باید رئیس کل دادگستری تغییر بکند؟ چرا با این همه خدمتی که رئس کل دادگستری داشتند باید حرف از تغییر ایشان باشد؟ چرا در روزی که آقای تاجگردون در جلسه استانداری گفتند که 100 میلیارد تومان اختلاس نیست،...؟ چرا از حقوق کارگران کارخانه قند دفاع نکردید؟ چرا در روزی که از محل کاخانه قند معاینه محل می شود، از تغییر رئیس کل دادگستری می گوئید؟ چرا در حالیکه حکم معاونین استانداری قطعی شده است، از اجرای حکم دفاع نمی کنید؟ چرا وقتی کسی که.را در دانشگاه .و در استانداری پست گرفت, ممانعت نکردید؟ ا؟ ما مردم استان از شما و مرحوم ابوی تان حمایت کردیم و اگر در دفتر تان تغییری بدهید و از نزدیک با مشکلات مردم آگاهی داشته باشید, از شما ادامه حمایت خواهیم داشت ولی این نامه هایی که منتشر شد و این سخنانی.رئیس کل دادگستری به هیچ وجه سازگاری نداشت. خداوند به عزت و آبرویتان بیافزاید...
مارین
Romania
مامردم مارین درزمان طاغوت اجازه ندادیم کوچکترین بی حرمتی به پدرشماگروهبانهای طاغوت بکنندوحتی اجازه اظهارنظروتحقیق ندادیم،امروز،....وای برمااجازه دهیم،وزنده باشیم وبه شما خدای ناکرده توهین شودخدامیداندکفن پوشیم،وجان مامال شماست
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1