تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب : ۴۱۰۸۹۱
با حضور مسئولان کشوری و استانی انجام گرفت

افتتاح دال دنا

۳
۱
کبنا ؛معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به همراه معاونین خود وارد یاسوج شدند و مورد استقبال حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد، زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد دنا و معاونین استاندار و جمعی از مدیران استان قرار گرفت.
علی اصغر مونسان پس از ورود به یاسوج در گلزار شهدای یاسوج حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به منظور بهره برداری و کلنگ زنی چند طرح مهم گرشگری و بازدید از برخی مناطق گردشگری به استان سفر کرده است.
افتتاح طرح بزرگ گردشگری "دال دنا" در شهرستان دنا و بازدید از طرح بوم گردی سی سخت به نمایندگی از دیگر طرح ها از برنامه های امروز مونسان است.

افتتاح مجتمع گردشگری«دال دنا» با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305628/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C
مجتمع گردشگری و تفریحی «دال دنا» با حضور علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد، زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سی سخت افتتاح شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح این طرح، گفت: برای ساخت این مجتمع  ۱۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که ۱۰۰ میلیارد ریال آن سهم آورده سرمایه گذار و ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی است.
حسین کلانتری با بیان اینکه، این مجتمع در زمینی به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده و دارای چهار هزار مترمربع سازه فیزیکی است، اظهار داشت: این مجتمع ۱۸ سوئیت هر کدام به مساحت ۸۰ مترمربع، ۷۲ تخت و ۲ سالن رستوران و کافی شاپ است.
استاندار تصریح کرد: این طرح به حوزه گردشگری این استان رونق می بخشد.
 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هم  گفت:  با بهره‌ برداری این مجتمع گردشگری برای ۳۵ نفر شغل ایجاد شده است.
باقری اظهار داشت: این هتل دارای ۱۸ سوئیتو با طراحی داخلی لوکس و مجهز به امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از گردشگرانی است که استان کهگیلویه  بویراحمد و شهرستان دنا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌ کنند.

مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور در مصاحبه‌ای با اشاره به قابلیت‌های بالای استان درحوزه گردشگری گفت: کهگیلویه و بویراحمد در کشور در حوزه گردشگری بی نظیر است.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی هم باید در بالفعل کردن قابلیت‌های گردشگری به ویژه در شهرستان‌های بویراحمد و دنا به کمک دولت بیاید افزود: دولت هم این آمادگی را دارد تا با ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران کمک کند.
آقای مونسان هدف از سفر به استان را شناسایی قابلیت‌های گردشگری و هم چنین نقاط ضعف و موانع سرمایه گذاری گردشگری استان دانست و گفت: اگرچه اقداماتی در حوزه گردشگری در استان انجام شده، ولی این کافی نیست و باید دولت و بخش خصوصی در این زمینه فعالیت‌های بیشتری انجام دهند.
وی نگاه دولت به توسعه واحدهای گردشگری روستایی یا همان بوم گردی را از اهم کارهای دولت برشمرد و گفت: واحدهای بومگردی از 400 واحد از زمان آغاز به کار این دولت در کشور هم اکنون به 1560 واحد افزایش یافته است.
مونسان افزود: بر اساس هدفگذاری های انجام شده واحدهای بومگردی باید به بیش از 2 هزار واحد افزایش یابد.
وی گفت: امسال به منظور توسعه واحدهای بومگردی یک میلیون و 500 هزار دلار ازمحل صندوق توسعه ملی و معادل همین مبلغ به صورت ریال توسط بانکهای عامل اختصاص یافته است.
مونسان گفت: سرمایه گذاری در بخش بوم گردی بهترین فرصت برای سرمایه گذاران بخش خصوصی است که از این ظرفیت می‌توان برای توسعه استان و به تبع آن کشور استفاده کرد.
وی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری و بومگردی استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد واحدهای بومگردی استان را پایین‌تر از این ظرفیت دانست و گفت: هم دولت و هم بخش خصوصی موظفند این بخش را توسعه دهند.
حوزه گردشگری کهگیلویه وبویراحمد رونق می گیرد/۳,۵۰۰ میلیارد ریال طرح گردشگری در کهگیلویه وبویراحمد در حال اجراست/ یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال طرح گردشگری آماده اجراست
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور با حضور حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: هم اینک ۷۰ طرح گردشگری با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست.
علی اصغر مونسان در آئین افتتاح مجتمع گردشگری «دال دنا» شهر سی سخت در جمع خبرنگاران گفت: میزان پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بین پنج تا ۹۰ درصد است.
وی افزود: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح گردشگری نیز در کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت تسهیلات بانکی برای آغاز عملیات اجرایی است.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305629/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی از سوی این سازمان برای مرمت، بازسازی، توسعه و محصور کردن بافت تاریخی شهر دهدشت کهگیلویه و بویراحمد موسوم به بلاد شاپور اختصاص یافته است.
مونسان عنوان کرد: یکی از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید سرمایه گذاری لازم در حوزه گردشگری، آثار تاریخی و فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی است.
وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد به دلیل برخورداری از مناظر بکر طبیعی و آثار تاریخی متعدد جزو قطب‌های مهم گردشگری کشور است.
مونسان گفت: می‌توان از کهگیلویه وبویراحمد به عنوان بهشت طبیعت گردی در حوزه جنوب و جنوب غرب کشور یاد کرد.
وی اظهار داشت: دعوت می‌ شود که مردم نقاط مختلف کشور از جاذبه‌های طبیعی و باستانی کهگیلویه و بویراحمد دیدن کنند.
علی اصغر مونسان از چند طرح گردشگری در شهر توریستی سی سخت بازدید کرد و عصر امروز نیز با سفر به شهر یاسوج از پنجمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین (کوچ عشایر) دیدن خواهد کرد.
این جشنواره ملی شامگاه یکشنبه و در آئینی با شرکت ۲۵ استان کشور در پارک ولایت شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد و تا ۲۰ تیرماه ۱۳۹۸ نیز ادامه دارد.

http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305628/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305633/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
چرا مجوز فقط به افراد خاصی میدن اگر راست میگن بدون تبعیض به خیلی افراد دیگر متقاضی هم بدن تا لوکس تر از این بسازند
مسلم حسامی
Iran, Islamic Republic of
باسلام،چرابه منطقه گردشگری روستای خونگاه از توابع بخش پاتاوه باوجود شهر باستانی دینار باعهد ساسانیان وقرارگرفان دردامنه دنا ،باوجود قدمگاه امام زاده وطبیعت سرسبز وابشارهای زیبا توجه نمیکنند ،،،علت جز رابطه بازی و،،،،چه میتواند باشد
Iran, Islamic Republic of
هتل مربوط به برادر جهانگیری معاون رئیس جمهور می باشد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1