کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

اختتامیه مسابقات فوتسال نونهال کهگیلویه و بویراحمد / بویراحمد قهرمان شد / تصاویر

17 تير 1398 ساعت 1:43

مسابقات فوتسال دختران نونهال کهگیلویه و بویراحمد طی دو روز در شهر یاسوج برگزار شد که در کل 83 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد و تیم بویراحمد با 9 امتیاز و با تفاضل گل 31 به مقام قهرمانی مسابقات رسید و تیم گچساران نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 16 به مقام نایب قهرمانی رسید و در ادامه تیم‌های بهمئی و دنا و چرام به مقام‌های سوم و چهارم و پنجم دست یافتند.


مسابقات فوتسال دختران نونهال کهگیلویه و بویراحمد با قهرمانی بویراحمد تیم مرکز استان به پایان رسید.
 به گزارش کبنا، مسابقات فوتسال نونهالان دختر استان کهگیلویه و بویراحمد به مدت دو روز و با حضور 5 تیم (بویراحمد، گچساران، بهمئی، سی سخت و چرام) در سالن 9 دی شهر یاسوج برگزار شد و طی آن تیم بویراحمد از میان 5 تیم شرکت کننده در این مسابقات به عنوان تیم قهرمان شناخته شد.
مهناز آشتیانی رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: این مسابقات طی دو روز در شهر یاسوج برگزار شد که در کل 83 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد و تیم بویراحمد با 9 امتیاز و با تفاضل گل 31 به مقام قهرمانی مسابقات رسید و تیم گچساران نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 16 به مقام نایب قهرمانی رسید و در ادامه تیم‌های بهمئی و دنا و چرام به مقام‌های سوم و چهارم و پنجم دست یافتند.
آشتیانی افزود: تیم بویراحمد بهترین خط دفاع و حمله را از آن خود کرد و در کل 80 نفر نونهال در این مسابقات حضور داشتند.
رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه گفت: «یلدا رستمی» از بویراحمد به عنوان خانم گل مسابقات شناخته شد و مهدیه خرسندیان نیز به عنوان فنی‌ترین بازیکن و هانیه مرادی از چرام به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد.
خداداد افشاریان رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد نیز درآیین اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه دختران استان در فوتبال و فوتسال در کشور از بهترین‌ها محسوب می‌شوند، اظهار کرد: هیات فوتبال استان با همه توان از ورزشکاران رشته فوتبال و فوتسال در رده دختران حمایت می‌کند و بهترین راه نیز حمایت از پایه‌ها و رده‌های سنی پایین است.
افشاریان در ادامه با قدردانی از دست اندرکاران این مسابقات، اظهار کرد: داوران این مسابقات که از بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، حقیقتاً مرا امیدوارم کردند به آینده بهتر. همچنین مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان، همکارانم در هیئت فوتبال و رسانه‌ها نیز تشکر می‌کنم.
رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تیم سوم مسابقات از طرف هیئت فوتبال یک میلیون تومان، به تیم دوم مسابقات 500 هزار تومان و به تیم اول 400 هزار تومان و به تیم چهارم مسابقات هم 400 هزار تومان هدیه داد. [تشویق حضار]
حضور والدین در سالن 9 دی و تشویق تیم های ورزشی از نکات جالب این مسابقات بود. همچنین در آئین اختتامیه مسابقات فوتسال دختران نونهال کهگیلویه و بویراحمد از فوتبالیست‌های زن استان تجلیل شد.
 


کد مطلب: 410878

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410878/2/اختتامیه-مسابقات-فوتسال-نونهال-کهگیلویه-بویراحمد-قهرمان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1