تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۱۰۷۸۰
مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

همایش پیاده روی بانک مهر اقتصاد در یاسوج / مظاهری تهرانی: توجه ویژه بانک مهر اقتصاد به برنامه‌های فرهنگی/ تصاویر

۱
کبنا ؛همایش پیاده روی با شعار «ادب، نشاط و مهرورزی» ویژه خانواده کارکنان بانک مهر اقتصاد، 4 تیر ماه در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مهدی مظاهری تهرانی در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیاست و راهبرد بانک مهراقتصاد در کنار رسالت بانکداری و اقتصادی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، تخصصی و ورزشی است، گفت: ورزش باعث ترویج شادی، نشاط، پویایی و همبستگی بین مردم جامعه می‌شود. وی جامعه‌ای سالم و ایده آل را نتیجه افزایش مهرورزی دانست و افزود: در شرایط سیاسی امروز که دشمنان انقلاب با تحریم قصد انشقاق بین مردم، مسئولان و رکود اقتصاد را دارند، تلاش برای داشتن جامعه‌ای پویا و با نشاط می‌تواند درکمک به مقابله با سختی‌ها مؤثر باشد.
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت‌های فرهنگی برگزاری جشن «قرآن بخوان و هدیه بگیر " با هدف ترویج فرهنگ قرآن خوانی در بین کودکان، برگزاری مراسم هفتگی «زیارت عاشورا» و برنامه " هر صبح با قرآن کریم " که در همه شعب بانک مهر اقتصاد استان کارکنان 15 دقیقه اول وقت، با روخوانی یک صفحه قرآن، در شروع به کار را بخشی از فعالیت‌های فرهنگی بانک مهر اقتصاد برشمرد و تصریح کرد: کوهنوردی هفتگی کارکنان و برنامه‌های متنوع هنری و ورزشی در مناسبت‌های مختلف جهت کارکنان و آحاد جامعه برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: در راستای سیاست و اهداف بانک مهر اقتصاد، چهارم تیرماه همایش پیاده روی جهت کارکنان بانک همراه خانواده‌های آنان در پارک مهرورزی یاسوج برگزار شد که با شرکت حداکثری مورد استقبال پرشور کارکنان قرار گرفت.
مظاهری گفت: این همایش با شعار «ادب، نشاط و مهرورزی» همراه با برنامه‌های شادی همچون مسابقه طناب کشی، مسابقه ماست خوری و هنرنمایی انفرادی فرزندان کارکنان در محیطی سالم و صمیمی برگزار شد.
وی اظهار داشت: در این همایش 8 تیم شش نفره طناب کشی که شامل دو تیم از ستاد سرپرستی استان، تیم شعبه شهدا، تیم شعبه طالقانی، شعبه مطهری، شعبه مرکزی و تیم وصول مطالبات بود با هم به رقابت پرداختندکه در پایان تیم شعبه طالقانی به مقام اول و تیم الف ستاد سرپرستی به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.
مظاهری تهرانی ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این همایش، هدف از این برنامه‌ها را ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین کارکنان ذکر کرد و گفت: به تبع نشاط و شادی کارکنان، مهرورزی که برگرفته از نام بانک مهر اقتصاد است به مشتریان منتقل می‌شود و بی تردید نتیجه آن نشاط و رضایت در محیط کار است.
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: کارکنان مهر اقتصاد علاوه بر اینکه همیشه در ادب و اخلاق پیشگام بوده و هستند با تلاش سعی در رونق اقتصاد کشور دارند و امیدواریم همه در کنار هم در سایه خداوند متعال بتوانیم در پیشبرد اهداف و برنامه‌های بانک گام برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
خداگواهه این موسسه مهر اقتصاد از کسانی که . من یک وام 20 میلیونی گرفتم و بخدای لاشریک 42 میلیون حتی زودتر از مهلت اتمام قرارداد از من گرفتند و زندگی ام.
Iran, Islamic Republic of
بانکی که وام گیرنده را بدبخت میکنه
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
. بعضی از کارمندهاش .اگر انکار کردن، حاضرم با معرفی خودم، تخلفی رو که حتی به حراست و بازرسی اون ها هم گفتم و برخورد نکردن، در همین سایت بیان کنم
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1