کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین بخش دوگانه بستری درمان اعتیاد کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد؛

بهره‌برداری از مرکز غربالگری سرطان در یاسوج / خدماتی که به دیشموک رسید (+ تصاویر )

4 تير 1398 ساعت 11:04

اولین بخش دوگانه بستری درمان اعتیاد کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و برخی از مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


خبرهای علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در دو هفته گذشته؛ از افتتاح بخش بستری درمان اعتیاد با حضور استاندار تا خدماتی که به دیشموک رسید.
اولین بخش دوگانه بستری درمان اعتیاد کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و برخی از مسئولان استانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش کبنا،  اولین بخش دوگانه بستری درمان اعتیاد کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز با حضور استاندار ، فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی استانداری، سرپرست، معاونان و مدیر نظارت دانشگاه و همچنین دبیر ستادمبارزه با مواد مخدر استان راه اندازی شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: برای راه اندازی این بخش در مساحتی به میزان 212 متر مربع 200 میلیون تومان برای خرید تجهیزات هزینه شده است.
دکتر پرویز یزدانپناه با اشاره به استقرار 12 پرسنل مجرب، روانپزشک و روانشناس در این مرکز درمانی افزود: افراد معتاد با داشتن بیماری روانی در این بیمارستان خدمات بستری لازم را دریافت می‌کنند.
وی بیان کرد: در آینده‌ای نچندان دور مرکز غربالگری سرطان یاسوج برای ارائه خدمات مجانی با هدف پیشگیری از سرطان به بیماران افتتاح می‌شود.























دیدار شهردار یاسوج با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی؛ بهره برداری از پروژه آسفالت جاده دسترسی به بیمارستان امام سجاد(ع)/آغاز فصل جدید برای ارتقای کیفی خدمات بهداشت و درمان
شهردار یاسوج با دکتر پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
نستهن مقدم شهردار یاسوج به همراه مهندس کیوان آشنا رئیس شورای شهر یاسوج با دکتر پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دیدار کرد.
یزدانپناه در این نشست خواستار تعامل بیش از پیش مدیریت شهری با حوزه بهداشت و درمان شد و افزود: امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همکاری بین این دو مجموعه ایجاد شود.
وی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه شهرداری برای بهسازی و آسفالت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد(ع) ادامه داد: برطرف کردن کاستی‌ها و ضعف‌های موجود جزو مهمترین اولویت‌های در دستور کار است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بهره برداری کامل از فضاهای فیزیکی و امکانات موجود به بهترین شکل ممکن به عنوان یک برنامه پیگیری می‌شود، زیرا به جد پیگیر اعتماد سازی مردم به حوزه بهداشت و درمان استان با هدف کاهش مراجعه بیماران به دیگر استان‌ها هستیم.
یزدانپناه ارتقای کیفیت خدمات را ضرورتی انکارناپذیر دانست و افزود: در آینده‌ای نه چندان کلینیک درمانی یاسوج افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.



 













قطار خدمت دانشگاه علوم پزشکی در ایستگاه «دیشموک»؛ سفرهای شهرستانی ادامه دارد؛ بررسی مشکلات بهداشت و درمان
قطار خدمت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سفرهای شهرستانی، این بار به ایستگاه بخش محروم دیشموک رسید تا از نزدیک مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان بررسی و چاره اندیشی شود.
پرویز یزدانپناه به هماره معاون بهداشتی دانشگاه صبح امروز عازم بخش محروم دیشموک از توابع شعرستان کهگیلویه شد تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این بخش قرار بگیرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در بازدید از پایگاه اورژانس جاده‌ای دیشموک نحوه خدمات دهی این مرکز به مردم را بررسی کرد و گفت: ارتقای کیفی خدمات به عنوان یک اولویت باید در دستور کار تمامی بخش‌های حوزه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی باشد.
پرویز یزدانپناه ارزیابی نحوه ارائه خدمات درمانی و آمادگی علمی و عملی تکنسین‌های اورژانس را به صورت مستمر ضروری دانست و افزود: بررسی دستگاه‌ها، تجهیزات آمبولانس‌ها و شناسایی مشکلات و کمبودها پایگاه‌های اورژانس در دستور کار است.
وی در بازدید از مرکز بستر درمانی دیشموک از تدوام سفرهای شهرستانی خبر داد و بیان کرد: عدالت در بهداشت و درمان جزو اولویت‌های وزارت بهداشت بوده و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی نیز گام بر می‌دارد و امیدوارم به جایی برسیم که خانواده‌ای در محروم ترین منطقه استان از خدمات بهداشتی و درمانی محروم نباشد.
یزدانپناه از پروژه در دست اجرای مرکز جامع سلامت دیشموک بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.
 















 


کد مطلب: 410582

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410582/2/بهره-برداری-مرکز-غربالگری-سرطان-یاسوج-خدماتی-دیشموک-رسید-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1