تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۱۰۴۸۶
با حضور مسئولان برگزار شد

نمایشگاه آثار خوشنویسی در گچساران (+ تصاویر )

۶
کبنا ؛با حضور امیرحسین نوروزی رئیس اداره و فرهنگ و ارشاد اسلامی و  افضل نظری عضو شورای شهر دوگنبدان، نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد عبدالرسول هاشمی و هنرجویان ممتاز و فوق ممتاز گچسارانی در خیابان بلادیان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، نمایشگاه خوشنویسی  در راستای ترویج هنر خوشنویسی و همچنین به جهت بهره‌مندی علاقه‌مندان از آثار اساتید خوشنویسی شهرستان، در خیابان بلادیان برگزار شد.
 بر اساس همین گزارش: این نمایشگاه  به همت  انجمن خوشنویسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران و با همکاری امور فرهنگی  شهرداری و شورای شهر دوگنبدان و فرهنگسرای محله سادات برگزار شد.
در این نمایشگاه 20 نفر از هنرمندان  خوشنویس، ساعاتی به اجرای زنده خوشنویسی پرداختند که با استقبال خوبی از سوی شهروندان گچسارانی مواجه شد.
گفتنی است: در پایان از طرف افضل نظری عضو شورای شهر دوگنبدان از هنرمندان خوشنویس تقدیر و همچنین جوایزی اهداء شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ع - آرامش
Iran, Islamic Republic of
داند آنکس که آشنای دل است
که صفای خط از صفای دل است ...

از سر خوشوقتی و خوش اقبالی ، توفیق حضور در این جلوه گاه ناز ، و صیقل دهنده روح و جسم نصیبم شد و حظ فراوان بردم .
بعنوان فردی که از کودکی با رقص های این کلک خیال انگیز مانوس و همدم بوده و از رمز و راز و قواعد آن آگاهی دارد ، نه تنها لذت فراوان بردم و مسرور شدم بلکه از جایگاه و کیفیت آثار و میزان پیشرفت هنرمندانِ هنر اصیل و روحانی خوشنویسی در شهر گچساران ، ذوق زده و دچار شگفتی شدم .
بیشک احراز پیشرفت و برخورداری از این سطح ، علاوه بر علاقه و پشتکار و تحمل مرارت و انجام مشق های طاقت فرسای هنرجویان ، حاصل زحمات و مدیونِ همت اساتید پیشکسوت و حاضر این هنر در امر تعلیم و آموزش بوده است .
استاد روانشاد سید امرالله حسینی پدر معنوی و پایه گذار آموزش اصولی هنر خوشنویسی در استان و گچساران که روحشان شاد باد و استاد فرهیخته جناب فریبرز رضایی که عمرشان دراز باد ، نقش و حقی بس بزرگ بر جامعه هنری دارند . ( هرچند در جریان نمایشگاه فرصت دیدار و عرض ادب خدمت استاد رضائی حاصل اما متاسفانه از زیارت آثار و قوت قلم ایشان محروم ماندیم ) .
دست مریزاد خدمت تمامی عزیزان هنرمند و عرض خسته نباشید و سپاس حضور تمامی عوامل و دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه دارم و امیدوارم این حرکت زیبا تداوم و استمرار داشته باشد .
نیما
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام و خسته نباشید به خوشنویسان علی الخصوص جناب استاد هاشمی مسئول انجمن خوشنویسان گچساران که زحمات زیادی برای این نمایشگاه و خوشنویسی گچساران کشیده اند امیدوارم این برنامه ها تداوم داشته باشد .
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1