تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب : ۴۱۰۴۷۲
کبنا گزارش می‌دهد

آغاز سفر «کلانتری» به شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد / کهگیلویه اولین مقصد استاندار (+ تصاویر )

۱
۰
کبنا ؛به گفته حسن روحانی رئیس جمهور، «او به عنوان نیروی خستگی‌ناپذیر شهرت دارد و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نیازمند عنصر فعال اجرایی است تا استعدادها و ظرفیت‌های استان را برای استان و کشور فعال سازد. این استان دارای مردمانی وفادار و انقلابی است و در دفاع مقدس حضور فعالی داشتند و امروز برای آبادانی کشور در صحنه هستند. و آقای کلانتری نیروی فعال و آشنا به استان است و با روحیه بسیار بالا قطعاً می‌تواند در استان کهگیلویه و بویراحمد تحول ایجاد کند.»
حسین کلانتری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد در سومین روز مدیریت سفرش را به شهرستان‌های استان آغاز کرد و او به شهرستان کهگیلویه سفر و قرار است علاوه بر تشکیل شورای اداری در این شهرستان از مناطق دیشموک و قلعه رئیسی هم بازدید به عمل آورد.
به گزارش کبنا، از ظهر روز چهار شنبه ( 29 خرداد ماه ) و در سومین روز مدیریت حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، استاندار سفر دو روزه‌ای را به مناطق مختلف شهرستان‌های کهگیلویه آغاز کرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات این سفر، گفت: حسین کلانتری سفر خود را ظهر امروز و با بازدید از جاده‌های شهرستان چرام آغاز کرد.
سید محمد تقوی افزود: استاندار در بازدید از جاده یاسوج _ چرام ضمن آگاهی از وضعیت جاده، از لزوم تعریض و رفع نقاط حادثه خیز این جاده سخن گفت.
تقوی گفت: استاندار در راهدارخانه جوخانه شهرستان چرام حاضر و از نزدیک شرایط این راهدارخانه را مورد بررسی قرار داد.
وی با اشاره به حضور استاندار در محل وقوع حادثه چند روز پیش در منطقه آب حیات که ۸ نفر از اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند، گفت: دکتر کلانتری حوادث جاده‌ای روزهای اخیر را تاسفبار خواند و از مدیران مربوطه خواست نسبت به ایمن سازی جاده‌های ارتباطی دقت و جدیت بیشتری داشته باشند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار در خصوص جاده‌های ارتباطی شهر چرام، خواستار ارائه گزارشی کامل از وضعیت این جاده‌ها و تلاش برای رفع مشکلات پروژه‌های نیمه تمام شهرستان، شد.
تقوی اظهار داشت: دکتر کلانتری در ادامه از تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.
وی افزود: استاندار در ادامه و در دومین روز سفر خود از بخش‌های دیشموک و قلعه رئیسی و مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان کهگیلویه بازدید و از نزدیک مهمترین مشکلات این مناطق را بررسی خواهد کرد.
 تقوی پایان بخش سفر استاندار را حضور در شورای اداری شهرستان کهگیلویه و بررسی مشکلات و رایزنی با مدیران و مسئولان این شهرستان‌ها و مناطق، جهت تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حهادی
Iran, Islamic Republic of
به ایشون بفرمایید .. را به یک بن بست رساند و قشر کارمند را نابود کرد و مدیران بی عرضه و ناتوان انتخاب کرد و هزاران مورد که ناگفتتی هست را هرگز به این شهرستان نیاورد.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1