تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : ۴۱۰۴۲۴
در نشست مجمع سالانه هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

والیبال کهگیلویه و بویراحمد از رکود خارج شد / علوی: نام اداره ورزش و جوانان استان دیگر در آخر لیست نوشته نمی‌شود

۰
کبنا ؛سید محمدکاظم نظری رئیس هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد والیبال گفت: ظهر امروز (27 خرداد) در نشست مجمع سالانه هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: جامعه ما نیازمند نشاط اجتماعی است که بسیاری از آسیب‌ها را می‌تواند کاهش دهد و خصوصاً نیازهای نوجوانان و جوانان را در بسیاری از حوزه‌ها برطرف می‌کند.
نظری در ادامه افزود: به جای آنکه هزینه درمان کنیم، می‌توانیم درمان این آسیب‌های اجتماعی را با ورزش پیشگیری کنیم.
به جهت اینکه والیبال به نسبت فوتبال نیاز به هزینه و امکانات کمتری است و ظرفیت بالایی برای جذب دارد بدین ترتیب والیبال ازجمله ورزش‌هایی هست که استان‌های کهگیلویه و بویراحمد باید روی آن سرمایه‌گذاری کند.
هیئت والیبال استان تلاش داشت که مسابقاتی با تنوع و کیفیت برگزار کند و امیدواریم تیم‌های باشگاهی در رده‌های کشوری مطلوبی داشته باشیم.
وی اظهار داشت: ورزشکاران استان نشان دادند که استعداد والیبال در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و این استعداد را باید در سطح ملی عرضه کنیم، بدین ترتیب باید تحول و ارتقا در حوزه والیبال ایجاد شود.
نظری به عملکرد یک‌ساله هیئت والیبال در استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته مسابقات انتخاباتی رده نوجوانان آقایان و بانوان برگزار شد و همچنین تیم نوجوانان بانوان و آقایان استان به مسابقات کشوری اعزام شدند.
وی تصریح کرد: مسابقات جام رمضان آقایان و بانوان، مسابقات جام باشگاه‌های استان خلیج‌فارس ویژه آقایان، مسابقات جوانان بانوان استان جهت اعزام به مسابقات کشوری، مسابقات استانی جام فجر بانوان با حضور 11 تیم از استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، مسابقات جام دهه فجر آقایان، دوره مربیگری درجه 3 بانوان و آقایان، مسابقات لیگ آقایان و میزبانی دور برگشت مسابقات دسته دوم کشور برگزار شد.
نظری ادامه داد: یک بانو به دوره داوری درجه یک و 4 متقاضی آقا به دوره مربیگری درجه 2 و همچنین 3 داور آقا به دوره مربیگری بین‌المللی اعزام شدند، همچنین 2 داور آقا به فدراسیون جهت داوری در مسابقات لیگ دسته یک و اعزام شد.
وی ادامه داد: تیم جوانان بانوان استان به مسابقات قهرمانی کشور و تیم فرزان دهدشت به مسابقات باشگاهی کشور جام خلیج‌فارس اعزام شدند، همچنین دوره مربیگری ارتقا 3 به 2 بانوان به صورت منطقه‌ای با حضور 8 تیم از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: فعالیت‌های والیبال به نحوی در حال ارتقای بیشتری است که باید بتوانیم با نمود از تیم جمهوری اسلامی ایران فرایند قهرمانی را برای خود فعال‌سازی کنیم.
علوی در ادامه افزود: ایجاد ورزش همگانی و قهرمانی برای استان کهگیلویه و بویراحمد از اولویت سازمان ورزش و جوانان هست که استعدادیابی و فعالیت در سنین پایه بخش بانوان و آقایان ضروری است.
در بررسی و آنالیز ورزش و جوانان در لیست استان‌های آخر نیستیم و امروزه ظرفیت خوبی در حوزه والیبال صورت گرفته که باید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های قانونی خود استفاده کنیم تا به ارتقای بهتری برسد.
دستان عزیزی دبیر هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: پس از جان باختن اردشیر راد رئیس هیئت والیبال این استان در سانحه هوایی ۲۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ پرواز تهران - یاسوج رشته ورزشی والیبال استان چند ماه با رکود مواجه شد.
عزیزی در ادامه افزود: مجمع انتخابات هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد مهرماه سال گذشته برگزار و سید محمدکاظم نظری به عنوان رئیس جدید هیئت این استان تعیین و معرفی شد.
دبیر هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان هیئت والیبال استان توسعه و پیشرفت روزافزون این رشته ورزشی است.
بر همین اساس سیاست‌هایی در هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد تعریف‌شده که شامل حمایت همه‌جانبه از هیئت‌های هشت شهرستان این استان و رعایت عدالت در برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع اعتبار و تجهیزات بین آن‌هاست.
برخی شهرستان‌های استان با کمبود شدید امکانات ازجمله توپ و تور مواجه هستند که این معضل در حال برطرف شدن است.
مهرماه امسال تاکنون ۱۰ باشگاه جدید والیبال در نقاط مختلف این استان ایجاد و راه‌اندازی شده است.
رؤسای هیئت‌های والیبال هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برای ایجاد و راه‌اندازی باشگاه‌های جدید در شهرستان‌های این استان همت کنند.
برخی مزایای مهم ایجاد و راه‌اندازی باشگاه‌های جدید والیبال در کهگیلویه و بویراحمد شامل کشف استعدادها، افزایش انگیزه افراد علاقه‌مند و ایجاد رقابت سالم بین آنان خواهد بود.
تقویم سال ۱۳۹۸ رشته ورزشی والیبال این استان تنظیم‌شده که منطبق با برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های فدراسیون است.
هیئت‌های والیبال شهرستان‌های هشت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد نیز اقدام به تنظیم تقویم شهرستانی و ارائه آن به هیئت این استان کنند.
تیر، مرداد و شهریورماه امسال به ترتیب تیم‌های والیبال مردان رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید کهگیلویه و بویراحمد به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند.
مردادماه امسال چندتیم والیبال از رده‌های مختلف سنی این استان در هر ۲ بخش مردان و زنان به رقابت‌های ملی استعدادیابی اعزام خواهند شد.
هدف از برگزاری این رقابت‌ها شناسایی استعدادهای برتر برای معرفی به تیم‌های ملی والیبال مردان و زنان رده‌های مختلف سنی است.
رقابت‌های والیبال جام خلیج‌فارس ویژه مردان و زنان رده سنی بزرگ‌سالان در ۲ مرحله تابستانه و زمستانه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
این رقابت‌ها پیش‌زمینه و مقدمه‌ای برای حضور تیم‌های والیبال مردان و زنان رده سنی بزرگ‌سالان استان در مسابقات لیگ زیرگروه کشور است.
انتظار می‌رود که داوران و مربیان والیبال کهگیلویه و بویراحمد حضور بیشتری در دوره‌های آموزشی و بازآموزی برگزارشده از سوی هیئت این استان داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1