تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۴۱۰۳۶۱
مدير ستاد كانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آغاز طرح اوقات فراغت در مساجد کهگیلویه و بویراحمد / دولت‌آبادی: بايد نسبت به تغييرات فرهنگي حساس باشيم

۱
کبنا ؛امروز (25 خرداد ماه 98) در دو جلسه؛ ستاد مرکزی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و نشست توجیهی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بویراحمد به صورت رسمی فعالیت بچه‌های مسجد در طرح اوقات فراغت آغاز شد.
به گزارش کبنا، سومین جلسه ستاد مرکزی اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان باحضور مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و  رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان‌ها بر گزار شد.
در این جلسه ضمن آسیب شناسی طرح اوقات فراغت بچه‌های مسجد در سال‌های گذشته تصمیمات زیادی برای بهبود این برنامه‌ها گرفته شد.
علیرضا دولت آبادی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ضمن تشریح وضعیت فرهنگی در استان عنوان کرد همه ما باید نسبت به تغییرات فرهنگی حساس باشیم.
این فعال فرهنگی در ادامه گفت: با توجه به مشکلات گسترده در حوزه طلاق و ازدواج، خودکشی، اعتیاد و بد اخلاقی‌های گسترده که گریبان گیر جوانان ما شده است فعالیت‌های فرهنگی ما باید اثرگذار و جریان ساز باشد.
آغاز طرح اوقات فراغت در مساجد کهگیلویه و بویراحمد
در این جلسه علیرضا دولت آبادی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شعار امسال طرح اوقات فراغت بچه‌های مسجد را نشاط، اخلاق و معنویت عنوان کرد.
در ادامه این نشست موضوع کلاس‌های امسال طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد در ۶ محور قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، فضای مجازی و شبکه سازی، کتاب و کتاب خوانی، هنرمتعالی و فعالیت‌های اجتماعی تشریح شد.
۶۲۰ کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد شهر، روستا وعشایر استان با ۵۹ هزار عضو ثبت شده در سامانه بچه‌های مسجد، ۹۷ کتابخانه بسته و ۴۱ مرکز قرآنی خانه نور و پنج مرکز فرهنگی ودیجیتال آماده پذیرایی از نوجوانان و جوانان سراسر استان در مساجد هستند.
در پایان این نشست حجت الإسلام میر محمدی مدیر کل فرهنگی اجتماعی استانداری ضمن تشکر از ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را پایگاه‌های مهمی برای اثرگذاری در حوزه فرهنگی عنوان کرد و خواستار فعالیت بیشتر توسط این مجموعه در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شد.
این مسئول فرهنگی استان آمادگی خود را جهت حمایت از فعالیت‌های فرهنگی در سطح مساجد اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1