تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۴۱۰۳۵۰
جشن بازآفرینی شهری محله سادات دوگنبدان برگزار شد

جشن محله سادات (+ حواشی و تصاویر )

۷
کبنا ؛جشن بازآفرینی شهری در محله سادات دوگنبدان با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
تاجگرذون در این آیین گفت: مردم عزیز این گوشه از محله سادات بیانگر یک نشانه است برای آینده و نیز می دانم که در پشت این ظاهر زیبا هنوز کار زیاد وجود دارد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت افزود: می دانیم که ادامه این مسیر باید به افق برود و می دانیم که رادک را باید به سادات و پربالی و کیامرثی و لبنان متصل کنیم و این شهر همه جایش شهر است و شهروند درجه یک و دو هم ندارد، همه باید با هم زندگی کنیم و زندگی خوب را همه برای هم ورق بزنیم.
غلامرضا تاجگردون افزود: امروز می دانم که در تلاطم زندگی سخت تک تک شماها و ملت عزیز ایران، یک حسی وجود دارد که باید مردم ایران را یکصدا و در کنار هم نگه دارد، همان حسی که باید احساس کنیم که همه ایرانی هستیم و باید مقاومت کنیم.
 نماینده گچساران و باشت درمجلس تصریح کرد: باید بگوییم که زیر بار ظلم و زور نخواهیم رفت و درکنار هم سختی‌ها را تحمل می‌کنیم و اما به آینده امیدواریم و به جلو می‌رویم و باید همه تلاش کنیم که نگذاریم وحدت نهفته در وجود مردم سست شود و نگذاریم آنچه که بین ما بود، رخوت حاکم شد.
وی عنوان کرد: دشمنان ما از غرب تا به شرق بدانند ملت ایران فرقی نمی‌کند که لر، ترک، بلوچ، عرب، کرد و عجم و همه و همه پای ایران ایستاده‌اند و البته این سختی‌ها را هم که این روزها خیلی هم سختر شده با توکل به خداوند و عزت ایرانان شاءلله کنار خواهیم گذاشت و کشوری آباد خواهیم داشت.
تاجگردون بیان کرد: امروز پروژه‌ای را در این محله افتتاح می‌کنیم، همان پروژه‌ای که همه با هم ساختیم و آنکسی که این پروژه را ساخت همان دل مردم بود نه تاجگردون و تاجگردون ها، همت مردم و دعای خیرتان و انگیزه‌ای بود که به من، امثال من، مدیران جوان و خوب شهرمان داد.
نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت: دوستان عزیز در گذشته ما یک حرف زدیم و پای حرفمان هم ایستاده‌ایم، خدمت را تعطیل نمی‌کنیم و این خدمت ابعاد زیادی دارد و راه هم طولانی است و یک روزی هفت سال پیش با شما مردم عزیز حرفی زدم و گفتم ما به زندگی بد عادت کرده‌ایم و اولین کار این است که این زندگی بد را کنار بگذاریم.
تاجگردون تصریح کرد: امشب یکی از آن شب‌هاست و برگ‌های دیگری هم ورق زدیم وامشب نوبت برگ محله سادات است و شب‌های دیگر باید برگ‌های محلات دیگر را نیز ورق بزنیم و در گوشه و گوشه دیارمان، و یادمان نرود که چکارها کرده‌ایم در جاده‌ها کشته می‌دادیم و نمی‌توانستیم در این محلات شبانه قدم زد.
وی افزود: یک بار گفتم که چهار سالی یکبار بعضی‌ها یاد سادات، لبنان و رادک می افتند و چهارسالی یکبار در تاریکی باید به این محله می‌آمدیم وشب باید می‌آمدیم و آنهم هم نامحسوس، امروز این محله سادات است.
نماینده گچساران و باشت درمجلس افزود: مردم سادات من برای دلخوشی شما کار نکردم و این‌هایی که هم می‌بیند برای دلخوشی شما کار نمی‌کنند بنده برای دلم کار می‌کنم و خدا هم این وعده را داده است که اگر دلت راضی باشد مردم هم راضی هستند و سعی کنیم که همه برای دلمان کار کنیم واگر می‌خواهید بنده را انتخاب کنید پس برای دلتان انتخاب کنید.
تاجگردون درادامه گفت: مردم مرا انتخاب کردند تا بتوانیم در کنار همدیگر یک زندگی خوبی داشته باشیم، ماها خواهیم رفت و همه هم خواهیم رفت، همچنان که گذشته‌ها رفتند بچه‌هایمان باید تاریخ شهر و خاکشان را بدانند و باید بدانند که ریشه در خاک دارند.
وی افزود: مردم عزیز ما ریشه در خاک داریم و بی بته نیستیم که با یک بادی بلغزیم و بیافتیم و این نماد هویت ما، محله و شهرماست و ما امروز داریم هویتمان را آراسته می‌کنیم، ما امروز داریم هویتمان را به رخ دیگران می‌کشانیم و باید قدر خودمان را بدانیم.
 نماینده گچساران و باشت تصریح کرد: باید لبنان و دیگر محلات اینگونه شود و من متاسفم، دیگر محلات شهرمان و حتی روستاهایمان باید بهتر شوند در کشور اگر یک و دو شهر داشته باشیم که مهاجرت به شهر در آنجا برعکس است یکی از این موارد گچساران است و نگویید به تولید توجه نشد در حالی که در آنجا زندگی رونق دارد.
تاجگردون بیان کرد: محله سادات نشان داد که ما آنچه خواستیم توانستیم انجام بدهیم و شعار خواستن توانستن را در این محله و دیگر نقاط شهرمان دادیم، مردم همراهی کنید که از این فرصت‌ها دیگر خلق نخواهد شد، با احتساب دیروز 62 مسئول میهنی و ملی به محله سادات آمدند و اینجا خدمت را در کنار محرومیت دیدند.
نماینده گچساران و باشت تصریح کرد: ما اجازه نخواهیم داد دهه هشتادی ونودی ها مثل گذشته‌ها باشند این بچه‌ها و خردسالان این روزها و این شب‌ها را  می‌بینند و این‌ها باید عوض بشوند و هنرشان را نمایش بدهند و به پدرانشان امید دهند، خیلی‌ها در این جمع پدر و مادر هستند و هیچ چیز زیباتر از آن نیست که پدری یا مادری لبخند برلبان نوجوان و جوان خودش ببیند.
وی درادامه افزود: خدایا در این شب خوب لبخند را برلبان پدران و مادران زجر کشیده‌ای که این روزها را با لبخند خردسالانشان شاد می‌شوند، خدایا این لبخند را مستدام به دارو این راهی است که باید ادامه دهیم و اینجا همه باید کار کنیم و همه وظیفه داریم که خدمت کنیم.
تاجگردون گفت: باید قدر این کارها را بدانیم و سست نشویم برای اینکه خدمت را تعطیل کنیم و مدیران و آن‌هایی که می‌خواهید خدمت کنید ابر بی باران نباشید وابری که فقط غرش کند و برود، بدرد ما نمی‌خورد، همه مدیران و مسئولان شهرستان و استانی اگر می‌خواهید نامتان یادگار بماند ابر با باران باشید.
وی گفت: این زمین ما تشنه است و بارانی بر آن می‌بارد اما هنوز هم تشنه است، آنانی که اسب را زین کرده‌اید و می‌خواهید خدمت کنید یکبار دیگر مرور کنید ذهنتان، خودتان، گذشته‌تان، برنامه‌تان، آینده خودتان را وشهرتان را که  اگر می‌توانید خدمت کنید و بارشی در این زمین خشکیده باشد پس یا علی.
تاجگردون تصریح کرد: البته این شهر و این دیار هم سلیقه‌ای مختلف دارد و هم اقوام مختلف، مهم و زیبایی این شهر این است که این سلیقه‌ها و این افکار در کنار هم خوب خدمت کنند و بنده مدت‌هاست ایستاده‌ام به نظاره تا ببینم اقوام و سلیقه‌های مختلف چگونه برنامه می‌دهند.
وی تصریح کرد: اگر ببینم کسی برنامه خوبی برای عمران، آبادانی و توسعه می‌تواند ارائه کند قبل از اینکه بنشینند و در پستوها جلسه بگیرند تاجگردون دست آن‌ها را در برابر این مردم بالا خواهد بود اما ندیدم و نمی‌بینم و کار این نیست که بگویید با هم وحدت کنیم تا تاجگردون را شکست بدهیم.
وی درادامه گفت: تاجگردون ذره کوچکی است در مقابل این ملت، تاجگردون ذره کوچکی در مقابل جوانان و مدیران خوب و بزرگ این شهر است و برخی وقت‌ها می‌خواهم اسامی برخی‌ها را نام ببرم اما دوباره معطل می‌شوم و باز می‌مانم، خیلی‌ها هستند در این شهر و این دیار و با توان مدیریتی بالا که شایدم درست نباشد اسامی آن‌ها را نام ببرم؛ حرمت بنده را رعایت می‌کنند و به احترام مردم ایستاده‌اند وگرنه هستند کسانی که بهتر از خیلی‌های دیگری که احساس خدمت می‌کند، بهتر هم می‌توانند خدمت کنند.
نماینده گچساران و باشت  تصریح کرد: این جمله را بارها گفته‌ام و یاد دارم که روزی که نماینده شدم خدمت شهردار وقت شهرم بودم که اعتبار این شهر را 850 میلیون تومان عرض کرد امروز میلیاردها تومان دراین شهر هزینه می‌شود، این موتور توسعه خاموش نخواهد شد و خدمت را تعطیل نخواهیم کرد.
تاجگردون تصریح کرد: اولین چیزی که باید مد نظرمان باشد خدمت صادقانه است، یک روز گفتم که اگر ما نباشیم ما تعیین می‌کنیم که کی باشد تا روزی که این نونهالان بزرگ شوند و به حدی برسند که سرپای خودشان بایستند با آن‌ها خواهم بود و همه هم باید با هم باشیم و قول می‌دهم یکی از این نوجوانان و کودکان که در این محله بزرگ می‌شود دیگر در پس کوچه‌های شما نخواهند مرد و از افتخارات گچساران خواهد شد.
وی گفت: بکوبید بردهن کسانی که شبانه می‌آیند و لعنت برشما، وقتی که بچه‌های این محلات را می‌بینم حرصم می‌گیرد این مطلب را می گویم که‌ای کسی که نه دنیای خودت را می‌خواهی و نه آخرت خودت را، وقیحانه در این شب‌های گذشته می گویید بگذارید تاجگردون و این ادارات کارشان را انجام دهند ما این محلات را قبل انتخابات با پول می‌خریم.
نماینده گچساران و باشت  تصریح کرد: مردم فهمیده‌اند که تاجگردون را برای خدمت می‌خواهند نه برای پز دادن واگر من در مجلس و روزهای دیگر داد می‌زدم و اگر اقتدار و پشت دارم یکجا توکل دارم بعد از خداوند شما مردم هستیدخوب است پشت آدم گرم باشد به نفس مردمش.
تاجگردون ابراز داشت: مردم باید بفهمند و انتخاب کنند اما زورگویی و رانت نه، رانت که فقط دزدیدن نیست و رانت اینکه با فکر، قلمت و با سیاست بخواهید از مردم سوء استفاده کنید و مال اندوزی کنید من که تکلیفم مشخص است و خانواده و زندگی و دار و ندارم هم مشخص، برخی یواشکی به خانه‌ها می‌روند و می‌گوید تاجگردون رد صلاحیت خواهد شد.
وی افزود: آقای محترم بگویید که چه کاری می‌توانید برای این محله انجام دهید، تو خوشحال می‌شوی که بگویند تاجگردون رد صلاحیت می‌شود تا تو به بهره برسی، عزت تو در زدن من نیست و عزت تو در کشیدن خودت به بالا باشد؛ از این خبرا نیست چه اصولی دارید که بنده ندارم، آیا مقیدتر از من به انقلاب و ارزش‌ها و حکومت هستید؛ جایی دیده‌اید تخطی کنم و از مردم عدول کنم و جایی دیده‌اید که اصول انقلاب را زیرپا بگذارم، مگر خاله بازی است مگر می‌خواهید با سرنوشت مردم خاله بازی کنید.
نماینده گچساران و باشت خاطر نشان کرد: والله همه عزیزانی که درباره بنده نقد می‌کنند را دوست دارم و خیلی هم دوست دارم که انسان نقد شود و انسان عاقل با نقد ساخته می‌شود در جای خود در مقابل آنکه می‌خواهد زور بگوید باید مغرور باشی.
تاجگردون اظهارکرد: امشب شب خوبی بود که کنار هم بودیم این پروژه حدود 8 میلیارد تومان و یا شاید هم بیشتر هزینه شده باشد همین امسال درگچساران و باشت در این دوران بی پولی، از محل پروژه‌های استانی و ملی حداقل 400 میلیارد تومان با این تحریم‌ها و فشارها هزینه خواهد شد.
وی بیان کرد: در جلسه با عزیزان قشقایی عرض کردم کسی حاضر نیست این قدر خودش را اذیت کند اما بنده حاضرم  و جوانی‌ام را داده‌ام و ادامه هم می‌دهم تا روزی که مردم بخواهند، وقتی به پروژه‌ها نگاه می‌کنم کارهایی که باید اینجا تمام شود چند هزار میلیارد تومان باید بیاید و این پروژه‌ها را جمع کند اما دلم نگران است و آیا خداوند عمری می‌دهد که بتوانیم این پروژه‌ها را جمع کنیم.
نماینده گچساران و باشت اضافه کرد: روزی عزیزی می‌گفت که روشنایی برای مردم آب و نان نمی‌شود ما هم قبول داریم اما فقط جلوی مردم بگویید که اگر این چراغ‌ها سوختند می‌توانیم لامپ‌ها را عوض کنیم، من حرفی ندارم.
وی افزود: این خدمات نه به بنده ربط دارد و اینکه همه چیز بنام تاجگردون تمام شود هم نیست بنده یک رابط و پیگیر امورات هستم و همه وهمه با هم کار می‌کنیم تا خدمتی را عرضه کنیم.
تاجگردون اظهارکرد: یک چیز را می دانم و هر کسی می‌خواهد از این ملت سوء استفاده کند دل مردم آن‌ها را کنار می زند با این شعار آمدیم وبا این شعار هم ادامه خواهیم داد تا ببینیم شرایط در آینده چه باشد یک چیز را فراموش نکنیم اینکه با مردم بازی نکنید.
نماینده گچساران و باشت در پایان گفت: از همه پوزش می‌طلبم، تلاش و وقتم را گذاشته‌ام تا به امور مردم برسم زمان کم، منابع هم کم و زمان خدمت هم کم، و درپایان  از همه کمال تشکر را دارم.
  
اما این مراسم یک اتفاق قابل تامل داشت
خبرنگار پایگاه خبری کبنا نیوز بعلت نبود فضای کافی برای تهیه گزارش و عکس با اجازه گرفتن از متولیان برنامه در گوشه ای از جایگاه قرار گرفت که بعداز لحظاتی با برخورد ناشایست ، زشت و زننده و رفتار گستاخانه مجری برنامه مواجه شد و به پایین جایگاه کشیده شد هرچند که این حرکت غیراخلاقی و غیر متعارف مجری تکراری برنامه های شهرستان توسط عده ای زیادی از همشهریان عزیزمان مورد نکوهش و اعتراض قرار گرفت که جا دارد از ابراز احساسات همشهریان قدرشناس تشکر و قدرانی بکنم.
البته  این مجری تکراری باید بداند که اگر بنده در آن لحظه با توجه به حمایت گسترده همشهریانم  که از حرکت زشت و زننده  شما ناراحت شده بودن، خویشتن داری کردم، هدف این بود که عیار اشخاص در چنین مکانی های مشخص می شود و گرنه بی ادبی و گستاخی کار دشوار و همچنین  هنر نیست  یا بهتر بگوییم« از کوزه همان برون تراود که در اوست »
 اما نکاتی در این خصوص قابل ذکر است.
استفاده دائمی و تکراری از این فرد در اکثر برنامه های افتتاحیه، کلنگ زنی و.... شهرستان گچساران بعنوان مجری و پرداخت هزینه سنگین مجری گری از پول بیت المال به این شخص، باعث اعتراض، دلخوری و نارضایتی شدید اهالی هنر شهرستان گچساران در این چندین سال شده است این در حالی است که در سطح شهرستان افرادی توانمندتر، خلاق تر، ارزشمند تر که دارای صفات نیک و فضایل اخلاقی انسانی بالایی همچون: سید مرتضی خلیلی، سید نعمت الله حجازی، سید نعمت الله قادری، گرجی نژاد، رضایی، خانم دیزگانی و.... وجود دارد که متاسفانه فقط از یک فرد استفاده می شود البته پایگاه خبری کبنا نیوز بزودی به این موضوع ورود خواهد کرد و در این خصوص روشنگری خواهد کرد البته تعدادی از هنرمندان سرشناس گچسارانی چندی پیش نسبت به بکارگیری عده ای خاص از هنرمندان در برنامه های که با حضور تاجگردون برگزار می شود، اعتراض خود را از طریق سایت کبنا نیوز اعلام کرده بودند.
البته این پایان تبعیض و بی عدالتی در جامعه هنرمندان گچساران نیست، تعجب آنجاست که از این فرد بعنوان مربی نوجوانان در فرهنگسرای محله سادات استفاده می شود این در حالی است که در سطح شهرستان گچساران اساتید خوش نام، پرآوازه ، شایسته و ارزشمندی وجود دارد که متاسفانه از آنان استفاده نمی شود.
اما یک حرف با غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت:
آقای تاجگردون اگر شامگاه دیشب یک مجری در جلوی دیدگان شما  باد در غبغب می اندازد و صدای خود را کلفت می کند و پایش را از گلیمش درازتر می کند و نمایندگان ادوار گذشته را آماج تهمت و افتراء قرارمی دهد این را بدانید این مجری در سالهای نه چند دور برای همان نمایندگان سینه چاک می کرد و گلو پاره میکرد.
آقای تاجگردون سرت را از زیر برف بیرون بیار!
 جنابعالی بهتر از من می دانی که نمایندگان ادوار گذشته انسان های شریف، دلسوز و پرتلاشی بودند و تنها عامل شکست این افراد، رفتار و عملکرد بد حلقه و اطرافیان و نزدیکان آنان بود نه عملکرد نمایندگی آنها.
 اما اطراف شما هم خیلی امثال مهرداد علی پورهاو... وجود دارد که داد اکثر مردم و جامعه هنری،ورزشی و.... را در آورده است پس تا به سرنوشت سید قدرت ها و.... دچار نشدی بفکر برطرف کردن این نقصیه بزرگ باش.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم حسودا ..درود بر دکتر تاجگردون بزرگ
Romania
سر پوز ایخوسع. صبر کن جانم
باشتی
Iran, Islamic Republic of
ادم خوبه سر حرفاش وایسه
محمد
Romania
سلام جشن دیشب خوب بود بدنبودولی واقعا حرفاتون درسته دیگه زیادی ازیه نفر استفاده میکنن انگار بقیه دست وپا چلفتین
محله سادات
Iran, Islamic Republic of
آقا اصلا فارسی کلمات رو بیان کنه نمیدونم چرا هرجا میرسه دوست داره مجری باشه یکی نیست بگه آخه مهرداد علیپور که توی همه کار دخالت میکنی
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
. میگه قشقایی های اینجا مهمان هستن در صورتی که ما قشقایی ها میزبان بودیم آخه مهرداد علیپور جمله رو اول بسنج بعد به زبان بیار زمانی که سال 42 پدربزرگ من اومد محله سادات ...
انشان
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما اگر مصاحبه محمد ناصرخان قشقایی را گوش کرده باشید ،کل تاریخ حضور قشقایی در جنوب کشور به زمان صفویه یعنی حدود 350سال می رسد،ولی مردم لر براساس شواهد تاریخی از زمان تمدن ایلام در این سرزمین بوده اند .پس شما میزبان نیستید بلکه میهمان ماهستید وقدمتون روی چشم ما.
محله سادات
Iran, Islamic Republic of
دیشب اگه اجازه میدادن. که دیگه به بچه محله حرفی نتونه بزنه بار آخرت باشه مهرداد علیپور
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون سلام علیکم واقعا خسته نباشید بابت زحماتتان ازتون تشکر میکنم شما اگر میخواهید به امید خدا امسال هم با آرای بالا قبول بشید اشخاصی .. رو از خودتون دور کنید بخدا اگه دیشب اجازه داده بودیم مجری برنامه شمارو .
باوی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی هر چی آدم دیدم نه مال محله ساداتن. جشن بالا شهری ها در محله سادات. اگر تاجگردون راس ایگو مردم محله ساداته جمع ایکه نه کارکنان و سه راهی و پانصد دستگاه
آرش
United States
حدودد۲۰ سال ساکن کشور آلمان هستم بخدا قسم در اینجا هیچ کس مثل مردم شهر من دنبال نماینده ها نمیرن میخواد چپ باشه یا راست حرف من با تمامی کاندیداها هستش. اگه مردم ما مشکلاتی همچون اشتغال و بیکاری و معیشت و..نداشته باشن هیچ کس دنبال کاندیداها نمیرن.
Iran, Islamic Republic of
هرچه مینگرم چیزی جز تبلیغات انتخاباتی تاجگردون نیست این جماعتی که شب گذشته تجمع کردند شاید عده ی اندکی ازشان اهل سادات باشند تاجگردون هرچی لیدر سیاسی خودش رو دعوت کرده
Iran, Islamic Republic of
تاحالا دقت کردید که تاجکردون هرچی افتتاح یا برنامه در محله سادات داره فقط در محل فلکه سه گوش داره از افتتاح کتابخانه گرفته تا پیاده رو جنگ شادی روز کودک و دیشب هم که مشاهده کردید مگر سادات ففط این نقطه از شهرهست اگر راست میگه بره پربالی جنگ شادی برگذار کنه
Iran, Islamic Republic of
اخ سی شهر یاسوج ودنا گچساران نماینده داره ماهم نماینده داریم ک بدبخت وخمو
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جشن و شادی خوبه . ولی اقتصاد و معیشت مردم خیلی مهمتره . الان مردم فقیرتر از قبل شده اند . به فکر مردم باشند بهتر از اینها هستش
باشت سیتی
Iran, Islamic Republic of
از نطر روانشناسی این لحن صحبت کردن افراد زمانی پیش می اید که یک نفر ترس از دست دادن چیزی را داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
بهتر بدونن نه کسی میتونه سادات را زمین بزنه نه اونا رو بخواد بره بالا سادات خودشون اونقد بزرگ هستن که نیازی به این برنامه ها نباشه
Iran, Islamic Republic of
اون موقع که بود غیر از سادات بزرگ کسی در شهر نبود
Iran, Islamic Republic of
درود بر سادات با مرام و پاک و صادق و وفادار
Iran, Islamic Republic of
لطفا از بزرگی سادات برای تبلیغات خودتون استفاده نکنید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سادات جلیل القدر محله سادات مردمانی پاک و صادقند که از قدیم مستجاب الدعوه بودند که از جاهای دور و نزدیک برای براورده شدن حاجاتشان به آنها مراجعه میکردند
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از کشاورزا که برنامه به این زیبایی را تدارک دیدند
Iran, Islamic Republic of
سادات پر افتخارترین و بزرگترین طایفه استان
اولین ساکنین شهر گچساران
درود بر سادات
درود بر کشاورزا
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع فقط چند تا از خانواده های محترم سادات در محله سادات هستند که اونها هم تنها به دلیل محبتی که به زادگاهشان و محل پدرانشان داشتند در این محل که پر از صفا و صمیمیت است مانده اند و بقیه اصلا سادات نیستن
Iran, Islamic Republic of
درود بر جد بزرگوارتان
درود بر سادات عظیم الشان
Iran, Islamic Republic of
لازم به یاداوریست که سادات محله سادات به هیچ وجه فقیر ومحروم نیستن و هر کدام بهترین منازل رو در بهترین جاها دارند فقط به دلیل علاقه ای که به این محل دارند و همچنین نزدیکی به مرکز شهر اونجا زندگی می کنن
Czech Republic
بله واقعا درسته همه از اونجا رفتن یادش به خیر قدیما واون ادمای خوب که الان نیستند
Czech Republic
بله واقعا درسته همه از اونجا رفتن یادش به خیر قدیما واون ادمای خوب که الان نیستند
Iran, Islamic Republic of
یادم نمیره سالی که رقابت بین سید قدرت با غلام بود. در استادیوم تختی مجری متینگ انتخاباتی سید قدرت بودند وچنان به طرفداری سید قدرت فریاد میکشید گردنشان نزدیک بود ..
به قول شاعر
تغاری بشکند ماستی بریزد
جهان گردد به کام .....
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج...این قدر این مردم ساده رو با قشنگ حرف زدن ...
ها
Iran, Islamic Republic of
گزینشی عکس میزنی بقیه چی شد ..
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله گام دوم نزدیکه تا1400 تحمل میکنیم ولی سخنی. تاکی میخوای به این ادامه بدی تواگه به ارزشها بودی ازصداوسیمای .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود به قلندری عزیز که در تمام گزارشات خبری خود از واقعیت ها سخن میگوید. کاش تیم تدارکاتی دکتر تاجگردون این واقعیت را بدانند ودرک کنند که این مجری با هزینه گزاف به درد چنین مراسمی نمیخورد کاش از مجریان توانمند مثل دکتر مصطفوی مجری بنام هم استانی در صدا وسیما استفاده میشد.قدر زر زرگر شناسد قدر گلرا گوهری
خامی
Iran, Islamic Republic of
چرا برخورد مجری اینقدر شما را ناراحت کرده است. خوب راست میگفت کسی نباید بالا باشه . اگه شما می رفتیم ده خبرنگار دیگه هم میخواستن برن
Romania
توهین به خبرنگار خوش نام قشقایی بویراحمدی هرگز پذیرفتنی نیست.تیم ضد تبلغ دکترتاجگردون از چه کسی خط میگیرد .ایا میدانند اینگونه حرکات زشت هزینه دارد
Iran, Islamic Republic of
اقای . منافع شخصی نزد تاجگردون دارید پس لطفا کلاه ترکی ایل بزرگ قشقایی رو از سر بردارید شما نماینده ایل قشقایی نیستید
شهروند
Romania
ایکاش...ایکاش نماینده محترم مردم گچساران درکنارتلاشهای بسیارش برای رفع محرومیت ازمنطقه،به جای اینهمه هزینه وتبلیغات نالازم برای چنین پروژه هایی که درتمام جهان امری عادی و روزمره است ،بیشتربه معضلات اساسی تری چون بیکاری جوانان وسرپرستان خانوار می پرداختند.انجام این طرح ها هرچندخوبست ولی شکم گرسنه بینوایان راسیر نمی کندو رنج ومحرومیت واقعی شهروندان رابرطرف نمی سازد.وبیشتر بازاری برای پولدارترشدن اغنیاست.این بیشتربزک کردن وظاهر آراییست،تاحل کردن واقعی مشکلات.کاش آقای دکترتاجگردون که قابلیت هایشان قابل انکارنیست،تدبیر بیشتری راچاشنی رفتارهای جمعی وارتباط باموکلینشان می کردند.ومشاورین ورابطین خردمندتری رابرمی گزیدندتا حضورهای این چنینی شان بجای جلب رضایت موکلین موجب رویگردانیشان نشود.آقای دکتر،رابطین شمااگر به شمانگفته اند که دراین شب جشن وپایکوبی ارادتمندان که صدای سازودهلشان به آسمان بلند است،چهارخانواده از سادات جلیل القدر امامزاده علی-ع-وبستگانشان که بنیانگذاران این محله هستندسوگوارند ودرغم ازدست دادن عزیزانشان ماتم گرفته اندوپیکر پاک یک جوان تازه درگذشت شان هنوز روی زمین منتظر تدفین است،وفرصت طلبان رقص وپایکوبی براه انداخته اندوموجب اعتراض اهالی هم شده اند،پس برشماجای تاسف دارد که چنین مشاورین رابرمی گزینید.واگر شمادرجریان قرارگرفته اید،وجلوی این بی حرمتی رانگرفته اید،جای سرزنش دارد.بهتربود حداقل جلوی ساز ودهل وآوازخوانی رامی گرفتیدوحرمت نگه می داشتید.هرچند شمارادوست میداریم ولی ناچاریم گوشزدکنیم که بایدتادیرنشده به مشاورین ومعتمدین خردمند وموجه تری به جهت پیگیری امور وارتباطات مردمیتان رجوع کنید ودراصلاح این کاستی تلاش نمایید.چرا که بی تدبیری اینان خیلی بیش ازنفعی که برایتان دارندموجب زیان وخسران برایتان هست.وباعث رویگردانی اقبال عمومی از شما خواهدشد.موفق و مویدباشید.
Iran, Islamic Republic of
وای بر این مردمی که نر دبان. تاج گردون شده اند برای سوار کاری نور چشمی هاش
Iran, Islamic Republic of
کشاورزها و سادات هیچ گونه اطلاعی از پایکوبی و جشن نداشتند قرار بود فقط یه سخنرانی از طرف نماینده باشه
ساداتی قدیمی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون جواب حمایت ومهمان نوازی خانواده های اصیل پرور و پندگیر را به شکل بدی دادید.بدانید وآگاه باشیدکه دیگرگذشت حمایت از تاجگردون.قدیمی ترین خانواده های محله سادات عزادار بودند وجلوی خانه شان سازودهل وجشن وپایکوبی راه انداختید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1