تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : ۴۱۰۳۴۱
جشن بازآفرینی شهری در محله سادات گچساران، از آتش بازی تا حرف‌های انتخاباتی که زده شد

تاجگردون: بکوبید بر دهان‌ کسانی که شبانه می‌گویند تاجگردون رد صلاحیت می‌شود / مگر خاله‌بازیه که من نباشم / ما تعیین می‌کنیم چه کسی در مجلس باشد

۳
کبنا ؛جشن بازآفرینی شهری و افتتاح فرهنگسرای محله سادات شامگاه جمعه (24 خرداد ماه 98) با حضور نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت، فرماندار گچساران، شهردار دوگنبدان، مدیرکل بنیادمسکن استان، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و مسئولان ادارات در محله سادات برگزار شد.
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در این مراسم ضمن تشکر از دست اندرکاران جشن به سخنرانی پرداخته و گفت: مردم عزیز محله سادات یک نشانه است. می‌دانم پشت این ظاهر زیبا هنوز کار زیاد است، می‌دانم هنوز این مسیری که ایستاده‌ایم باید به افق برود. می‌توانیم محله سادات را به رادک و به پروبالی متصل کنیم. مردم عزیز، شهروند درجه 1 و درجه 2 نداریم. همه باید با هم خوب زندگی کنیم و زندگی خوب را ورق بزنیم. من بیش از همه می‌دانم در زندگی تک تک شما، یک حسی هست، حسی که باید مردم ایران را یکصدا در کنار هم نگه دارد. باید احساس کنیم همه ما ایرانی هستیم و باید نفس گرم امام و دم مسیحایی رهبر را حفظ کنیم.
تاجگردون در ادامه ابراز داشت: اینجا جایی است که باید بگویم ما مسلمانیم، در کنار هم سختی می‌کشیم و به آینده امیدواریم. باید با هم تلاش کنیم و نگذاریم وحدت نهفته در وجود مردم سست شود، نگذاریم رخوت بر مردم غلبه کند.
نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان ما از غرب تا شرق بدانند ملت ایران، فرق نمی‌کند ترک و لر هستید یا عرب و عجم. همگی پای عزت ایران می‌ایستیم و البته سختی‌ها که سخت‌تر  هم شده با توکل به خدا، کنار خواهیم گذاشت.
تاجگردون بیان داشت: امروز یک پروژه را افتتاح کردیم، اول از همه عرض کنم آن کسی که این پروژه را ساخت من و مدیران نبودیم، دل مردم و نفس مردم و دعای خیر مردم این پروژه را ساخت. همتتان بود که به مدیران جوان و به من انگیزه داد.
وی ابراز داشت: فرصت نشد از استاندار تشکر و قدردانی کنم و گر نه حق این هست که ایشان اینجا باشند، به سهم خودم از ایشان تشکر می‌کنم.
تاجگردون گفت: هفت سال پیش حرفی زدم گفتم به زندگی بد عادت کرده‌ایم، اولین کار این است که این زندگی بد را کنار بگذاریم. امشب یکی از آن شب‌ها است که برگ دیگری را ورق بزنیم. امشب شب محله سادات است و شب‌های دیگر، شب محله‌های دیگر.
نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت ابراز داشت: یادمان نرود در جاده‌های این شهر کشته داده‌ایم، خیابان‌ها کوچک بود و تنه می‌زدیم. چهار سال یکبار یاد سادات و لبنان می‌افتادیم. شب باید به اینجا سر می‌زدیم، یواشکی!
تاجگردون اظهار داشت: وقتی زمین کشاورزی آبیاری می‌شود، کشاورز احساس می‌کند که حیاتی بهتر از این هم بود. مردم محله سادات، کوچک و بزرگ، زن و مرد، من برای دلخوشی شما کار نکردم. من برای دلم کار کردم. و خدا هم دعده داده است که اگر برای دلت کاری کردهی و مردم از تو راضی بودند من هم از تو راضی خواهم بود.
امروز و دیروز یکی از افراد مهم این مملکت، معاون وزیر را به اینجا آوردیم. اینجا که می‌رسند خدمت را در کنار محرومیت می‌بینند، امدند و مصوبه هیئت وزیران را گرفتند. این کوچه پس کوچه‌های محروم را دیدند و بعد این آبادی را دیدند. خانه‌ها و جوی‌ها و مخروبه‌ها را دیدند.
تاجگردون ابراز داشت: آن آقای محترمی که می‌گوید از یک خانواده 5 تاجوان رفت، حرف داشت. من بچه این شهرم. نمی‌خواهم بگویم دهه شصتی‌ها را درک می‌کنم یا نمی‌کنم، می‌خواهم بگویم حتی آنهایی که از دهه چهل یا پنجاه بودند، به غربت رفتند، مردند، در کوچه و پس کوچه‌ها افتادند را هم دیدیم. در این کوچه‌ها باهاشون بزرگ شدیم، درس خواندیم. دهه شصتی ها و هفتادی ها را هم دیدیم. اما اجازه نخواهیم داد دهه هشتاد و نودی ها مثل گذشته‌ها باشند.
وی اظهار داشت: این بچه‌ها را در این محلات می‌بینیم. این‌ها باید عوض شوند، رزش کنند، هنرشان را به نمایش بگذارند، به پدرانشان امید بدهند. خیلی‌ها امیدشان پوچ شد، خیلی‌ها مأیوس شدند. چکار کنیم، دست غم بر دست بگذاریم یا امید را برگردانیم؟ این امید را به بچه‌ها می‌دهیم. خیلی‌ها در این جمع پدر و مادر هستند. هیپ چیز زیباتر از این نیست که پدر و مادری لبخند بر لبهای فرزند خود ببیند.
تاجگردون گفت: این حرفها را که من این کار را کردم و آن یکی نکرد را بگذاریم کنار. بنیاد مسکن کار انجام داد و نوکر شهرداری است، زمین اینجا را کمیته امداد خرید. بهزیستی، کمیته امداد، اداره برق و گاز همگی با هم کار کردند.
نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس ابراز داشت: مدیران محترم ابر بی باران نباشیم. ابری که فقط غر کند و برود به درد ما نمی‌خورد. خیلی ابرها آمدند و رفتند، بارانی نباریدند و رفتند. شما اگر می‌خواهید بمانید ابر با باران باشید.
تاجگردون گفت: آنانی که اسب را زین کرده‌اید و می‌خواهید خدمت کنید، ذهنتان را با گذشته‌تان، برنامه‌تان، آینده و وطنتان، شهر و فامیلتان را مرور کنید. هدف را در کنار هم تعریف کنید.
وی ابراز داشت: این شهر سلیقه‌های مختلف و اقوام مختلف دارد. مهم این است که این سلیقه‌های مختلف در کنار هم خوب خدمت کنند. من مدت‌هاست ایستاده‌ام به نظاره. تا ببینم اقوام و سلایق چه برنامه می‌خواهند بدهند و اگر ببینم کسی برنامه‌ای برای عمران و آبادی شهر دارد، دستش را بگیرم. ولی کسی نبود.
تاجگردون اظهار داشت: می گویید با هم وحدت کنیم تا تاجگردون را شکست دهیم، تاجگردون ذره کوچکی است در مقابل این ملت و در مقابل این مردم. گاهی می‌خواهم اسامی را ببرم ولی می گویم اینکار را نکنم.
تاجگردون بیان داشت: یادمان بیاید روزی که 7 سال پیش، شهردار اعتبار عمرانی شهر را 850 میلیون تا 1 میلیارد اعلام کرد، اما ببینید که همین دیروز جلسه‌ای بود و برآورد اعتبار چند پروژه 37 میلیارد تومان هست، امروز کمک‌هایی که دولت به شهرداری می‌کند 70 میلیارد تومان است. اعتبار شهرداری 100 برابر شده است، این‌ها شوخی نیست. در روزهای آینده کار روی فرهنگسرای دیکری در ضلع جنوبی محله سادات شروع می‌شود. این موتور که به دعا و نفس گرم شما شروع شده خاموش نمی‌شود.
تاجگردون ابراز داشت: یکبار گفتم اگر ما نباشیم، ما و مردم تعیین می‌کنیم که چه کسی باشد. تا روزی که نونهالان این محلات بزرگ شوند و سرپایشان بایستند با آنها خواهم بود.
تاجگردون با انتقاد از رقیبان خود، گفت: بکوبید بر دهان کسانی که شبانه به این کوچه‌ها می‌آیند. ای کسی که دنیا و آخرت خودت را نمی‌خواهی و وقیحانه می‌گویی بگذار تاجگردون کارها را انجام دهد، ما 24 ساعته آخر انتخابات می‌آییم و با پول رأی‌ها را می‌خریم.
تاجگردون اظهار داشت: اگر من اقتدار دارم، بعد از خدا شما مردم پشت من هستید. پشت من به شما پیرمردها و پیرزن‌ها گرم است، در مقابل هیچ اهریمنی کوتاه نمی‌آیم. در امریکا باشیم، به آمریکا نه می‌گوییم. در محله سادات باشیم به آنهایی که خون مردم را می‌مکند نه می‌گوییم. جوان باید بفهمد و انتخاب کند.
تاجگردون ادامه داد: رانت فقط پول خوردن و دزدیدن نیست، رانت یعنی اینکه با قلمت و فکرت بخواهی از مردم مال اندوزی کنی. تکلیف من مشخص هست، من خانواده‌ام، دار و ندارم مشخص است، همه چیزم مشخص است، بعد یواشکی می‌آیی و خانه‌ها را می‌گردی و می گویی تاجگردون دیگر نیست، رد صلاحیت می‌شود، آقا تو بیا بگو چکار می‌توانی برای این محله و بچه‌ها می‌توانی بکنی! تو خوشحال می‌شوی تاجگردون رد صلاحیت شود؟ اصلاً برای چی رد صلاحیت شوم؟ دوم اینکه چرا خوشحال می‌شوی!؟ واسه اینکه تو به بهره برسی.
عزت من و هر کسی که می‌خواهد به ماندگاری برسد این است که مخالفش، منتقدش عزت داشته باشد! عزت تو در زدن من نیست، عزت تو در کشیدن خودت به بالا باشد! عزت تو در این است که من عزت داشته باشم، من بزرگ باشم. عزت ما همه بر این است.
این خبرها نیست، چه اصولی دارید که من ندارم؟ خودم می‌پذیرم. مقیدتر از من به انقلاب و ارزش‌ها هستید؟ دیده‌اید از مردم و اصول عدول کنم و اصول مردم و انقلاب را زیرپا بگذارم؟
تاجگردون گفت: بله، آقای تاجگردون خیلی خوبه، خیلی خوب پروژه میاره، خیلی خوب کارها را انجام می‌دهد، در مجلس هم خیلی خوب صحبت می‌کند، عزت و جایگاه دارد، ولی بیاییم کاری کنیم که نباشد! مگر خاله بازیه؟  مکر با سرنوشت مردم خاله بازی می‌کنید؟ مردمت هستن، میهنت هست، انقلاب هست. گذشت این خاله بازی‌ها. این‌هایی که مرا نقد می‌کنند را دوستشان دارم. من اگر ضعفم را نفهمم نمی‌توانم کاری کنم. ولی در جای خود به کسی که می‌خواهد زور بگوید باید غرور داشته باشیم. ولی باید غرورت را بشکنی و دست پیرمرد دهاتی را ببوسی. و گر نه یادت می‌رود کجا بودی و کجا قرار هست بروی.
تاجگردون ابراز داشت: امشب شب خوبی بود که کنار هم بودیم و این پروژه کوچک را که شاید حدود 7 یا 8، 10 میلیارد تومان هزینه اش شده باشد، افتتاح کردیم. در این دوران بی پولی و تحریم برای پروژه‌های استانی حداقل 400 میلیارد تومان هزینه خواهد شد. در جلسه با قشقایی‌ها عرض کردم هیچکس حاضر نیست اینقدر خودش را اذیت کند ولی من می‌کنم. من سلامتی و جوانی‌ام را دادم. وقتی می‌بینم باید چند هزار میلیارد تومان اعتبار بیاید  پروژه‌ها جمع شود، نگران می‌شوم و می‌گویم خدایا به من سلامتی بده تا اینها را جمع کنم.
تاجگردون گفت: اعتبار ملی است، ولی چه کسی باید این اعتبار را بیاورد مهم است. این‌ها را به قول یکی از معاونان وزیر باد نمی‌آورد. سه چهارسال پیش یک کسی به من ایراد گرفت گفت روشنایی واسه مردم نون و آب نمی‌شود، همه چیز باید در کنار هم باشد. ما قبول داریم. فقط بیاید جلوی مردم قول بدهید اگر توانستید وقتی لامپ‌های محل سوخت عوض کنید من قبول دارم. 
وی ابراز داشت: هرکسی خواست از مردم سواستفاده کند دل مردم آنها را کنار می زند. ما ادامه می‌دهیم با این شعار. یک چیز را فراموش نکنید؛ با مردم بازی نکنید. شاید خیلی‌ها از من ناراحت هستند، می گویند تاجگردون احترام نمی‌گذارد سر نمی‌زند. اینکه من تلاشم را گذاشتم برای این هست که مردم به چیزی که می‌خواهند برسند.
آقای جنتی یک جمله قشنگی گفت؛ من با لبخند یک بچه کوچک انرژی می‌گیرم. از اینکه این محفل خوب را فراهم کردید ممنونم.
حواشی:
از حواشی مراسم حضور پررنگ مدیران شهرستانی و استانی در مراسم بود. همچنین مجری برنامه «مهرداد علیپور» در اواسط برنامه حمله شدیداللحنی به منتقدان غلامرضا تاجگردون داشت، همچنین از حواشی دیگر برنامه که مردم را به همکاری بیشتر در جشن فراخواند شعاری بود که محمدخیراتی در مورد تاجگردون تکرار می‌کرد «په خوش چشه، بازم خُشه».
از برنامه‌های دیگر این مراسم آتش بازی بسیار زیبایی بود که در اواخر برنامه، مردم را به وجد آورد و چشم‌ها برای دقایقی به آسمان خیره شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

هوادار تاج
Iran, Islamic Republic of
با سلام به حاج غلام زحمتکش،
به حول و قوه الهی برای بار سوم هم شما را به بهارستان خواهیم فرستاد.فقط انتظاری که هست انتصابات ضعیف در حوزه نفت را شخم بزن.البته مهندس صیدالی مدیر قابلی است و بهترین مدیر عامل تاریخ نفت.اما بقیه انتصابات که در زمان شما بود فوق العاده ضعیف کار شد.

تا 1402 پشتیبان شما هستیم حاج غلام.
Iran, Islamic Republic of
به دکتر بفرمایید .کجا رفت؟
ا. چیکار کردند و میکنند؟
اگر راست میفرمایید خدا پایدارتان دارد و .. خدا همه ما را به راه راست هدایت فرماید.
رقیبان شما به خصوص آن تازه وارد که اصولگرا نیست.
مهره ای برای تخریب اصول و آرمانهای انقلاب است
باوی . محله سادات
Iran, Islamic Republic of
باز هم شوی تبلیغاتی . باز هم فرافکنی. باز هم عجز و ناله برای رای. شما بودین که رای مردم. شما بودین که توی روستاها و محله ها گشتین با ماشین سیاه زمان انتخابات و ۵۰۰ هزارتومن به خانواده ها دادین . من به شخصه ۳۰۰ هزار تومن گرفتم . بازی را تمام کن. این حرف ها نشانه ترس شما از انتخابات پیش رو هست که خودت به حقیقت رسیدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سادات عزیز امام زاده علی ع
یک کارگر سد چمشیر
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده لطفا دستور بدین مقداری از ابر بارانزا بر سر کارگران سد چمشیر هم بباره که۱۳ماه حقوق نگرفته و ۱۰ماه حق بیمشون رد نشده و کلی مشکلات دیگه که زبان از ببان آن قاصر است . خون باید گریست بحال شما و همه مسوولین چگونه شب را صبح میکنید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام . آقای تاجگردون گفته دست پیرمردهای روستایی را باید ببوسی این فقط حرف هستش در عمل چیز دیگری است . موقعی که به یک خانه پیرمرد روستایی که سکته کرده می روی و قول به آن خانواده میدهی که حتی چندین بار دختر یا خانم آن پیرمرد به دفتر شما در شهرستان گچساران مراجعه کردند و هر دفعه آن خانواده را دور می زنند . پس جناب آقای تاجگردون خواهشا" خانواده های ساده و مهربان روستایی را دور نزنید و حداقل با آنها رو راست باشید و قول پوچ و خالی ندهید.
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده!کاش شما هم مثل مردم زجر میکشیدید.شما کجا مثل مردمید؟!
همین مردم میدونن کی رأی میخره و هرجا میره کیسه خلیفه رو شل میکنه!
مردم از عملکرد ضعیف تحت بیشترین فشارن و شما فقط حرف میزنید!
مردم آگاه هستن . این مظلوم نمایی رو نمیخورن.
پیمانهای بی ضابطه و مدیریتهای فامیلی و اشتغال فله ای اطرافیانتون برای همه روشن هست و جایی برای لاپوشانی نمیگذارد پس با مردم صادق باشید!
از زمانی اقتصاد این کشور دست شما افتاده مردم روز خوش ندیدن و هر روزمان بدتر از دیروز شده بعد شما حرف از انتخابات آینده میزنید؟!
خیلی میخواد آدم بی تفاوت باشه که درد این ملت رو نفهمه
ذوالفقار
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از همه عزیزانی که در خدمت به مردم تلاش می کنند و از جمله نماینده محترم شهرستانهای باشت و گچساران ....القای این حرف که فقط یک نفر می تواند برای ما بودجه بیاورد خطرناک هست باید کم کم جا را برای نیروهای جوان آماده کنیم ...جناب دکتر تاجگردون هم به نظرم بهتره کمی به فکر سلامتی شان باشند و در اوج خداحافظی کنند و با معرفی نیروهای جوان و تحصیل کرده خدمت خود را دوچندان کنند.
Iran, Islamic Republic of
که تاریخ مصرفت تموم
محمد
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون استاد بازی با کلمات هست...
خ ف ع
Iran, Islamic Republic of
به .بفرما شیراز خواستی خونه رهن کنی .بیچاره ها تاریخ مصرف شماها تموم
Romania
برادران وخواهران دینی عزیز واارزشمند شما خود اگاهتر و بیناتر وتواناتر هستید که دم از انقلاب وانقلابی گری میزنند جهت منفت شخصی خود از هیچ کوششی دریغ نمی کنند تا ماشین توسعه وپیشرفت گچساران را که در این چند سال اخیر در حرکت است بازدارند یا بکلی سرنگونش گنند چون میدانند شهری که از لحاظ بافت والمان شهری پیشرفت کرد از لحاظ فرهنگ ودانش وبصیرت هم پیشرفت می کند دیگه فرصت به منفعت طلبان نمی دهند وکاسه گدایی رائشان چیزی عایید واصلشان نمی گردد دست به تخریب میزنند مردم شریف گچساران وباشت از انتخاب خودتان افتخار کنید ومطمئن هستم افتخار می کنید چون به نماینده توانمندی رای داده اید وانتخاب کرده اید که شما به ان افتخار می کنید ونماینده شما در مجلس حرف برای گفتن دارد ریاست کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس نشات گرفته از تفکر درست وانتخاب شایسته شماست شما مردم گچساران وباشت انتخاب صحیح وبجا داشته اید این انتخاب تراوش افکار شماست نشانه عقلانیت وآگاهی شماست که به میل خود انتخاب کردید نه به میل کاسه بدستان گدای رای که منتظر افتادن انسانی میشوند تا بیفتد وجیبش را ببرند نظام جمهوری اسلامی برخواسته از بطن ورای مردم است دیگر حنای آنهایی که منتظر زمین خوردن دیگران بودند تا خودی نشان دهند رنگی ندارد آقای تاج گردون وامثال تاج گردون ها وخانواده های معظم شهدا صاحبان اصلی انقلابند که برای این انقلاب جان دادند آقای تاج گردون جانباز و رزمنده دفاع مقدس برادر سردار رشید اسلام شهید احمد رضا تاج گردون تمام معیار های ارزشی انقلاب اسلامی را دارا می باشد مگر ما نباید برای نیروهای ارزشی انقلابمان حرمت قائل باشیم در عمل چه کسی ارزشی تر توانمند تر از این برادر زحمتکش وتوانمند سراغ دارید در مسلک عشق جز نکو رانکشند روبه صفتان زشت خو را نکشند این منفعت طلبان برای چه مقصد ومقصودی هم پیمان میشوند چون توان وچشم دیدن این پیشرفت وزیبایی شهر ها ومردم شهرستانهای باشت وگچساران را ندارند گچساران وگچسارانیها وباشت وباشتیها بر سرعهد خود تا آبادتر شدن شهرهای خود وسر زنده تر شدن شهر ومردم خود با دکتر تاج گردون میمانند واز انتخاب دکتر تاجگردون بعنوان نماینده خود وگل سرسبد مجلس شورای اسلامی افتخار می کنند تا کور شود انکه نتواند ببیند آبادانی آبادانی آبادانی آبادانی روشنایی روشنایی روشنایی باشت تا گچساران وگچساران تاباشت را شهرستانهای سرزنده گچساران وباشت تا ابدالدهر سرزنده وپایدار مانید چون مردمی سرزنده وآگاه وبینا دارید ان شاءالله ان شاءالله به امید پیروزی افکار سرزنده بر افکار جمود وخاموش
Romania
برادران وخواهران دینی عزیز واارزشمند شما خود اگاهتر و بیناتر وتواناتر هستید که دم از انقلاب وانقلابی گری میزنند جهت منفت شخصی خود از هیچ کوششی دریغ نمی کنند تا ماشین توسعه وپیشرفت گچساران را که در این چند سال اخیر در حرکت است بازدارند یا بکلی سرنگونش گنند چون میدانند شهری که از لحاظ بافت والمان شهری پیشرفت کرد از لحاظ فرهنگ ودانش وبصیرت هم پیشرفت می کند دیگه فرصت به منفعت طلبان نمی دهند وکاسه گدایی رائشان چیزی عایید واصلشان نمی گردد دست به تخریب میزنند مردم شریف گچساران وباشت از انتخاب خودتان افتخار کنید ومطمئن هستم افتخار می کنید چون به نماینده توانمندی رای داده اید وانتخاب کرده اید که شما به ان افتخار می کنید ونماینده شما در مجلس حرف برای گفتن دارد ریاست کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس نشات گرفته از تفکر درست وانتخاب شایسته شماست شما مردم گچساران وب
سعيد
Romania
ظاهرا همزمان با جشن و آتش بازي ، در جوار شما در حسينيه مسلم ابن عقيل مراسم ختم جواني كه به خاطر هزار و يك مشكل . روي آورده بود و متاسفانه فوت شده بود در حال برگزاري بود.
كاش اين خاصه خرجي ها رو صرف اشتغال براي اين جوان ها ميكردين .
Iran, Islamic Republic of
بودجه این مراسم را کدوم ارگان داده که بگن: ما تعیین میکنیم کی باشه کی نباشه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
انشاالله .میشه. اگر نشه به درستی عوامل باید شک کرد!...
ع7
Iran, Islamic Republic of
انصافا فارغ از هرگونه طایفه گرایی و جناح بندی و سیاه و سفید کسی مثل تاجگردون برای گچساران نیامده من بویراحمدی هستم در یکی از روستاهای دنا ولی قدر تاجگردون را باید دانست تاجگردون نیروی ملی است تاجگردون گچساران و باشت را به کارگاه عمرانی تبدیل کرده است حیف است گچساران و باشت تاجگردون را نداشته باشند . دوستانی که انتقاد میکنن مغرضانه است بهرحال تاجگردون عملکرد فراتر از یک نماینده دارد .بیایید انصاف داشته باشیم .البته کبنا هم چندان بی میل به این همراهی با بی انصافیها ندارد
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج گردون خوب مردمو بزار سرکار!!!
Iran, Islamic Republic of
قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری قدر تاج گردون را مردم گچساران وباشت ازته قلب و جون میدانند ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری قدر تاج گردون را مردم گچساران وباشت ازته قلب و جون میدانند ان شاءالله
احمد
Iran, Islamic Republic of
گفتن وجود فقیر در کنار ثروتمند ناشی از حق خوری توسط ثروتمند است / آقای تاجگردون شش شهرستان استان را فدای دو شهرستان کردی معلومه باید جشن بگیری و کوچه های دهدشت و چرام و بهمئی و...... باید توشون ذات الریه و سل و حصبه بگیری . چون اعتبار اونجا را در اینجاها هزینه کرده اید
پناهیان
Iran, Islamic Republic of
خوب جناب تاجگردون آخه چه گلی به سرمردمزدی که اینطور میکنی؟اشتغال ایجادکردی یا تورم پایین آوردی؟ازوقتی اقتصادمجلس .روزگارمان سیاه شد همه چیزرفت بالا نقدینگی زیادشد اختلاس ورانت زیادشد دزدی زیاد شد گچساران بیکارانش سه برابرشد معتادانش سه برابرشد خودکشی مردمانش چندبرابرشد اختلاف میان فقیر وغنی چندبرابرشد پارتی بازی بیشترشد وشمافقط وفقط داشتید هیچکار درخوری نکردید وکارهای دولتی وپروژه های ملی به نام خودت تمام کردی و اطرافیانت.و کسانی که حمایتت کردندولی فقیربودندراپشیمان کردی.خداگواه است که خودوخاندانم قریب چهل سال است که حمایتتان کردیم و شمابه واسطه حمایت مامردم ازخیابان مدرس غربی وکیامرثی به زعفرانیه تهران رسیدی و به چندصدمیلیاردسرمایه رسیدی و به ریش و وعده پوچ دادی و هیچکاری جهت رفع مشکلاتمان نکردی و بازهم وعده دادی و سخنرانی کردی و تاختی و ..وما هم روزبه روزتر فقیرترشدیم و بیکارشدیم و درخواست دادیم و زنگت زدیم و جوابمان ندادی.وهنوزهم که هنوزهست ادامه میدهی و فقط حرف میزنی و هیچ کاردرخوری انجام نمیدهی.دیگربس است جناب تاجگردون شمامبارک همان فامیلهایت و سرمایه داران ومردمانی که گفتارت به دلشان مینشیند.ازماکه گذشت پیرشدیم وهیچ نشدیم ودیگرنه انتظاری داریم و نه انتقادی.ولی مطمعن باش به اندازه همان چهل سال حمایت شما و. امسال به روشنگری خواهم پرداخت تا این نسل جوان فریب این حرفهارانخورند.ازفضای شهرچنین برمی آیدکه اکثریت مردم گچساران دست شماراخوانده اند وبهارآینده به جای صندلی مجلس بر مبل چندده میلیونی خانه ات تکیه خواهی داد.انشاالله
نظری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تاکی فقط قول میدی خب یه بارهم کارکن.باورکن همون کسانی که درجشنتان حاضربودند هشتاددرصدشان ازشما برگشته اند.درجواب اون بنده خدایی که ازروستاهای اطراف دهدشت ویاسوج پیام دادندکه تاجگردون کارمیکندعرض کنم که صدای دهل از دور خوش است و شهری درعیارگچساران بانفت وگازش نماینده اش فقط سخنران خوبی است و ازلحاظ کاری هیچ کاری نکرده است.البته همه نمایندگان استان ضعیف اند ولی درد گچساران بااین همه ذخایرنفتی بیشتراست چون سقف خواسته مردمش بیشتراست.
محمدپورفتح
Iran, Islamic Republic of
ای باباجمع کنیدزشته این همه نماینده و مدیربراافتتاح یک پارک اومدن.خداگواه همه مادورگذشته تاجگردون حمایت کردیم ولی این دوره حنایش پیشمان رنگ ندارد چون تعداد جوانان بیکار طایفه فتح روزب روز بیشترشده وایشان فقط وعده می دهند و طرز برخودشان شده است.خداحافظ تاجگردون ما رفتیم بادکترزینلزاده
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
شخصا حاضرم رودرروی دکترتاجگردون حاضرشوم وبگویم پنجاه.باپول اجاره کردم دورگذشته تابه نام تاجگردون رای به صندوق بریزند.حالاکارهای خودشان رابه رقبانسبت میدهد.دلیل کارم این بودکه بهم قول یک شغل داده بود ولی درست روز شنبه هشت اسفند نودوچهار یک رفتاردیگربامن داشت چون به قولا خرشان ازپل گذشته بود.هرکسی از مسعولین هم خواست حاضرم بامدرک وشاهد این قضیه را نشان دهم.خوب نیست کارهای خودشان رابه دیگران نسبت دهند.
افسرده
Iran, Islamic Republic of
لیاقت من وامثال من. که فقط خوب حرف میزنی و هیچ کاری انجام نمیدی.یادته قبل انتاخات اومدی به بابام گفتی همه بچه های بیکارت شغل میدم و این شهر درست میکنم پس چی شد که جواب تلفن بابام نمیدی.تاجگردون خیلی دوست دارم یکقاضی عادل اعلام کنه میزان سرمایه وچگونگی به دست آوردنش رو شرح بده تا مردم به اصل ماجرا پی ببرند.تادیروزخونت مدرس غربی بود الان کل گچساران.. نه پیمانکاری نه .....راستی میگن متهم بانک سرمایه به حرف اومده این قوه قضاییه باکسی شوخی نداره
قربون خدا
Iran, Islamic Republic of
دست شما هم رو شده برای مردم این حرفا فایده نداره خودت انصراف بده که فردانگن ردصلاحیت شدی.برو یک وکیل خوب بگیر که داستان تازه شروع شده
خواب بین
Iran, Islamic Republic of
یطوری گپ ایزنه انگار چهارتاپالایشگاه باهم افتتاح کرده.همش یه پارکی زده سی محله سادات.هرچه پیمانکاری نون.دوش خو دیوم تا اسفندماهه و بهجا مجلس رهته پشت میله داخل یه اتاقی.سوالش کردم ایچو کوچنه وم گفت ایچنه وش ایگن اتاق آب خنک.گفتم سیچه اومدی ایچو گفت وزورآوردنم خم دلم ایخواس برم اتاق بهارستان ولی تش بگره .ه که تش نها من سرمایم
سرمایه داروابسته
Romania
انشالاکه شایعات درمورد اعتراف یکی از متهمان اصلی بانک سرمایه دروغه و.محبوب پیمانکاران وابسته. عزیز همچنان به خدمت بامنت به سرمایه داران ادامه خواهدداد
مشتبا
Romania
لیاقت ایما یکی مث. که فقط با گپ زدن و ترقه بازی و تشمال آوردن سرگممون کنی و سی خوت .و بخندی.یکی هم من این..اگرحقوقت ماهی یک میلیاردهم بو ایقه نیابو که داری.اگردلسوز مردمی نصف سرمایت بین فقیرل شهر پخش کن تا اونگل هم پرکمشون چی بخرن.آخ وبخت ای مردم که دل و تو خش کردنه
بیراحمدگرمسیر
Romania
آخ وبخت این استان که تاجگردون بهترین نمایندشونه.هم گپ خوب ایزنه و سی قوملش کارایکنه.نصف جوونل گچساران بیکارن و تاجگردون هشت ساله هم قول ایده.ماشالا زبونش خوب ایچرخه. نیندازه تاایتره یه طوری گپ ایزنه انگار شهر کرده دبی.آخ وبختم په خدا فریادم برس که بیکارم ولی زرپام طلای سیاهه زمینم طلاخیزه و داریم گرسنه ایمیریم.
هوادارسابق تاجگردون
Romania
پنجاه درصد طرفداران تاجگردون ازاوروگردون شدن ازبس وعده میده.به جااین حرفها بگه قضیه بانک سرمایه چیه؟قراربود بیکاری از گچساران خداحافظی کنه پس چی شد که همون کارهای سابق هم خوابیدن و تموم شهر بیکارن.نکنه نسخه تاج اینه که بیان تو پارک محله سادات بشینن منچ بازی کنند یا برن خیابان بلادیان نگاه نماکاری کنند.چه برسر این شهر آوردن نمایندگان ادوارمجلس؟نابودمون کردن ول کن هم نیستن.بهرام میره غلام میاد مراد میره قدرت میاد فقط باخودشون بدبختی آوردن برای گچساران.جیبهاتون که پرشده دیگه بشینین تو خونه بزارید یه نفس راحتی از دستتون بکشیم.چه گلی به سر این مردم زدیدکه این همه ادعا دارید؟البته مقصراصلی مامردم هستیم. را به مجلس فرستادیم.ازماست که برماست
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1