تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۴۱۰۲۷۸
با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد

جشن سی‌امین سال زعامت مقام معظم رهبری در یاسوج / هدایت‌خواه: اعتراف می‌کنیم که حقیقت ولایت و نعمت ولی را نفهمیدیم ( + تصاویر )

۰
کبنا ؛جشن بزرگ سی‌امین سال زعامت رهبر معظم انقلاب عصر  روز (21 خردادماه 98) با حضور گسترده مردم شهر یاسوج در سالن سینما انقلاب این شهر برگزار شد.
ستار هدایت‌خواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در این جشن اظهار داشت: ما افتخار این را داریم که بعد از انقلاب، 40 سال از نعمت ولایت برخوردار بوده‌ایم اما باید این اعتراف تلخ را بکنیم که ما مدعیان  ولایت‌مداری آنچنان که باید، حقیقت ولایت و نعمت ولی را یا نفهمیدیم و اگر هم فهمیدیم به درستی معرفی نکردیم.
وی نعمت ولایت و شیوه حکومتی مبتنی بر ولایت را معقولانه‌ترین و مترقی‌ترین شیوه حکومت دانست و افزود: مبنای تفکر ولایی این است که هیچ انسانی حق حکومت کردن بر انسان دیگر را ندارد و تنها کسی که بالذات و بالاصاله حق دارد بر انسان‌ها فرمان براند و انسان‌‌ها وظیفه دارند از او اطاعت کنند خالق هستی و به تبع آن هر کسی است که خداوند اذن بدهد و او هم به کسانی اذن داده که شایسته‌ترین هستند و گفته است آگاه‌ترین، مدبرترین و کامل‌ترین انسان‌ها باید بر شما حکم برانند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی پیغمبر، امام معصوم و فقیه جامع‌الشرایط را کسانی دانست که خداوند به آنها اذن داده است و عنوان کرد: اینکه کسی به زور پول و تطمیع و اشکال مختلف قدرت را به دست بگیرد شایستگی حکومت برایش ایجاد نمی‌شود.
هدایت‌خواه با بیان اینکه ما مترقی‌ترین اندیشه را در اصل حکومت داریم اما متاسفانه چون خوب آن را نفهمیده‌ایم، نمی‌توانیم دفاع کنیم، ابراز کرد: ما نیاز به فهم دقیق این گفتمان و معرفی آن به دنیا داریم زیرا از یک سو دشمن تبلیغات وسیعی در این زمینه راه انداخته و از سوی دیگر ما به هر دلیلی کوتاهی کردیم و امروز تازه باید برای جوان‌هایمان این مطالب را بیان کنیم.
وی تاکید کرد: امروز ما می‌توانیم اعلام کنیم که رهبر و ولی ما بهترین رهبر در ابعاد مختلف و وجوه مختلف رهبری در دنیای کنونی است و در میان غیرمعصومین نمی‌توانید رهبرانی را مانند رهبران ما یعنی امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای پیدا کنید.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی می‌گوییم رهبر ما بهترین رهبر دنیا است مبارزه‌طلبی می‌کنیم و در همه رسانه‌های عالم هم اعلام می‌کنیم که اگر در جهان کنونی رهبری سراغ دارید که نه در تراز رهبر ما بلکه با فاصله‌ای بتواند با رهبر ما قابل مقایسه باشد معرفی کنند.
هدایت‌خواه بیان کرد: رهبر ما عالم‌ترین رهبر در شرایط کنونی در میان غیرمعصومین در علوم مختلف فقه، اصول، تفسیر، تاریخ ایران، اسلام، تاریخ جهان، ادبیات جهان و ایران، شعر و شاعری، سیاست، مسائل نظامی و خیلی دیگر از فنون است.
وی هوش، حافظه و استعداد را دومین ویژگی بارز رهبر معظم انقلاب دانست و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب 6 سال دوره دبیرستان را در دو سال طی کرده و در سن 14 سالگی دیپلم گرفت و حتی خیلی از بزرگان می‌گویند هنوز 20 سالش نشده بود که اجتهاد گرفت.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: سومین ویژگی رهبر معظم انقلاب که او را به بهترین رهبر دنیا تبدیل کرده تقوا، خداترسی و عدالت ایشان است و ما به مردم دنیا می‌گوییم اگر شما به واسطه دموکراسی هر انسان میمون‌باز، سگ‌باز و آلوده و شراب‌خورای را می‌توانید به عنوان رهبر خود انتخاب کنید اما ما افتخار می‌کنیم که رهبر ما اهل تقوا و عدالت است.
هدایت‌خواه رعایت بیت‌المال را از دیگر ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب عنوان و ابراز کرد: بسیاری از کسانی که در دنیا مسئولیت می‌پذیرند از بسیاری امکانات استفاده می‌کنند اما رهبر ما یک ریال از بیت‌المال و حتی از وجوهات شرعی حقوق نمی‌گیرد بلکه از طرف دوستان مومن و پاکی است که به ایشان برای اداره زندگی‌اش کمک می‌کنند.
وی با بیان اینکه ما با افتخار به دنیا اعلام می‌کنیم که رهبر ما عادل است، هیچ گناه کبیره‌ای انجام نمی‌دهد و بر صغیره هم اصرار نمی‌ورزد، ادامه داد: عتماد ملت ما این است که رهبرمان شجاع‌ترین و باصلابت‌ترین رهبر دنیا است، کسی که قبل از انقلاب در مقابل شکنجه‌های دژخیمان کوتاه نیامد، در دوران دفاع مقدس در خطوط مقدم جبهه حضور پیدا می‌کرد و امروز نیز در مقابل زورگویی‌های دنیای استکبار ایستاده و در مقابل تهدیدها می‌ایستاد و پاسخ آنها را می‌داد.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی سردمداران رژیم آمریکا یاوه‌سرایی کرده و تهدید نظامی کردند، ایشان فرمودند جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نخواهیم کرد چون می‌دانست اینها از این رهبری و ملتی که پشت سر این رهبری است، می‌ترسند.
هدایت‌خواه معنویت، عبادت، پرکاری و خستگی‌ناپذیری را از دیگر ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و اضافه کرد: ویژگی هشتم رهبر ما، جوان‌گرایی و توجه به جوانان است و جوانگرا‌ترین رهبر دنیا تاکنون ایشان بوده است که بیشترین ارتباطات را در
 میان مسئولان کشور با جوانان دارد و نمونه بارز آن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که ایشان محور اصلی این بیانیه را توجه به جوانان و نقش‌آفرینی جوانان تلقی کردند.
وی به ویژگی تواضع، فروتنی و اعتماد پذیری رهبر معظم انقلاب اشاره داشت و ادامه داد: رهبر ما قانون‌گراترین، زاهدترین و ساده‌زیست‌ترین رهبر دنیا در شرایط کنونی است و اگر زندگی رهبران دنیا را مطالعه کنید، می‌بینید چقدر حقوق می‌گیرند و چقدر شرکت‌های اقتصادی دارند اما همسر رهبر ما می‌گوید ما طلا و جواهرات را بر خودمان حرام کرده‌ایم.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: رهبر معظم انقلاب مردم‌گراترین رهبر دنیا است، هیچ کس به اندازه رهبری دلش را برای مردم نمی‌سوزد و دلسوزترین و خیرخواه‌ترین برای مردم است که از راه‌های مختلف با مردم ارتباط دارد.
هدایت‌خواه با بیان اینکه رهبر ما مدبرترین و مدیرترین رهبر دنیا است، ابراز کرد: در دنیای پرآشوب و پرفتنه کنونی که ابرقدرت غرب با تمام یال و کوپال به جنگ انقلاب اسلامی آمده و خواسته انقلاب اسلامی را به زمین بزند و نتوانسته است، رهبر ما مدیریت کرده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین نشانه‌ها در حوزه مدیریت راهبردی تولید ادبیات راهبردی است، گفت: در دنیا تولید ادبیات راهبردی را موسسات پژوهشی با صدها طرح از استراتژیست‌ها و اندیشمندان‌شان تولید می‌کنند اما در ایران رهبر ما یک تنه ادبیات راهبردی را تولید می‌کند و به دنبال آن سیاست‌ها و برنامه‌ها و چشم‌انداز‌ها را هم تدوین می‌کند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی مقابله با فتنه‌ها و بحران‌های داخلی از جمله فتنه 88 را از دیگر ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب عنوان و بیان کرد: ما باید این رهبر با این ویژگی‌ها را با افتخار به دنیا معرفی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

رامین
Iran, Islamic Republic of
نون بازوتو بخور برادر هدایت خواه
ل
Iran, Islamic Republic of
تشنگان قدرت
سیاست
Iran, Islamic Republic of
شما واستاندار دوره تان که پیر هستید کدام جوان را میگویید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام محضر خوانندگان
پیر بودن با پاک بودن منافاتی ندارد
در طیف شما مدعیان اصلاح طلبی و رانت خواری پیرهایی نظیر وزرای که به دلیل کهولت سن آلزایمر دارن چه می گوید؟
انتقاد و حرفهایتان را فارغ از عداوت بیان کنید.
تا کجا دشمنی و عداوت؟
ک
Iran, Islamic Republic of
. چرا اینقد مردم را در جهل نگه می داری اقای هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
ای و کر
جانقلی
Iran, Islamic Republic of
مردم دارند از گرسنگی میمیرند.
تورم ۳۰۰ درصدی.
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
بالاخره. استفاده کردن از این فرصت ها .... برای قدرت طلبی و....
شوروم
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر
بیکار
Iran, Islamic Republic of
عمو جان خوت من کاخ ۱۰۰۰ متری زندگی ایکنی
مو پیل کرایه حونه نیاروم.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1