تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۴۱۰۲۴۱
در آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد

سیاسیون کهگیلویه و بویراحمد دست از سر علوم پزشکی بردارند/ لزوم شفافیت در استخدام‌های فله‌ای/ بدهی‌های نجومی دانشگاه (+تصاویر)

روشنفکر آمد/ غلام محمد زارعی غائب بود
۰
کبنا ؛در این مراسم از مهدی روشنفکر و محمدرضا نیکبخت از کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس تا سیاسیون و رئیس دفتر غلام محمد زارعی و معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور پررنگی داشتند، به نحوی که قائم‌مقام وزیر گفت «حدوداً 42 تودیع و معارفه‌ شرکت کرده‌ام و تا کنون مراسمی به این باشکوهی و پرجمعیت ندیده بودم.»
ایرج حریرچی قائم‌مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت در این آیین گفت: اگر به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی خدمت خوب نکنیم خیانت کرده‌ایم خیانت در امانتی که مردم به ما سپرده‌اند؛ فقرا باید از نظام سلامت بهره‌مند شوند ما هیچ‌گونه مسائل قومی و قبیله‌ای نداریم.
وی تصریح کرد: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شفافیت و عدالت می‌خواهم، در به‌کارگیری نیروهای انسانی هیچ تمایزی بین مردم بهمئی تا بویراحمد و قوم و قبیله نگذارید حتی برای فرزند روستازاده تا فرزند من هم تبعیض قائل نشوید.
به‌کارگیری نیروها منحصراً با اطلاعیه باشد، شفاف بگوییم که رعایت قانون و عدالت همچون ناموس مسئولین اجرایی است و در قانون جمهوری اسلامی نباید تبعیض گنجانده شود.
علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین نیز گفت: انتظار داریم که دانشگاه علوم پزشکی سازوکار مدیریت داشته باشد باید در حوزه‌های آموزش، خدمات بهداشتی و درمانی مجزا از سایر دستگاه‌های اجرایی باشد و حتی قابل‌مقایسه نباشد، قانون‌مندی، ضابطه‌مندی و بهره‌مندی از نخبگان و فرصت دادن به افراد توانمند باید در دستور اقدامات رئیس دانشگاه علوم پزشکی باشد.
احمدی در ادامه افزود: حیف است که نخبگان علمی در دانشگاه‌های استان داشته باشیم و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تحت تأثیر فشارهای سیاسی، قومی و قبیله‌ای شود و به نخبگان توجه نکنیم و افرادی را در مدیریت بیمارستان‌ها، معاونت دانشگاه و عوامل تصمیم‌گیری قرار دهیم که استان پیشرفت نکند، دلیل عدم پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد همین است.
وی تصریح کرد: از آن‌هایی که می‌توانند ما را با سرعت بیشتر و هزینه کمتر به هدف برسانند متواری هستیم.
پرویز یزدان‌پناه در این آیین نیز گفت: در اینجا به دوستان سیاسی و افراد دانشگاهی اعلام می‌کنم که دانشگاه علوم پزشکی تا 6 ماه آینده نیاز به جذب نیرو ندارد و اگر قرار بر این باشد که نیرویی جذب شود از طریق آزمون استخدامی صورت می‌گیرد، در استخدامی‌ها باید شفافیت باشد.
یزدان‌پناه افزود: سیاسیون در اقدامات دانشگاه علوم پزشکی دخالت نکنند و اجازه دهید دانشگاه علوم پزشکی وظایف خود را انجام دهد تا مشکلات مردم برطرف شود.
وی اظهار داشت: کسری تراز بیمارستان جدید شهر یاسوج در سال 97 به 90 میلیارد تومان رسید و بدهکاری بیمارستان‌هایی که افتتاح شدند بیش از 42 میلیارد تومان است.
وی تصریح کرد: بدهی کارکنان ستادی 20 میلیارد تومان و کسری تراز پروژه‌های عمرانی 22 میلیارد تومان است و بیمارستان‌های جدید 21 میلیارد تومان بدهی تجهیزات دارند و برای راه‌اندازی کامل آن‌ها نیاز به 35 میلیارد تومان دیگر داریم و در کل نزدیک به 174 میلیارد تومان سرجمع کسری تراز در پایان سال 97 داریم.
بنا بر این گزارش، در این مراسم پرویز یزدان پناه به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد و از خدمات اورنگ ایلامی تجلیل به عمل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شرافتی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقادکتر یزدانپنا بفکر شبکه بهداشت کهگیلویه باش .مدیریت ندارد بهوارزان تصمیم گیرنده هستند تورا بخدا داوری را عزل کنید فقط حرف عمل صفر است
آرمند
Iran, Islamic Republic of
مدیرشبکه بهداشت کهگیلویه باید عوض شود همین باعث خرابی دکتر ایلامی شد باید دکتر یزدانپنا صریع عمل کند
علی
Iran, Islamic Republic of
ابن شلوغی هیچ خوشحالی ندارد و باید گریست ، من نمیدونم روشنفکر و همراهان و رئیس دفتر زارع چرا باید در این جلسه باشند. اگه تودیع و معارفه در سطح استاندار یا معاونان و یا فرماندار بود ، میشه توجیهی براش نوشت ، اما بخدا قسم این کارا درست نیست ، بابا روشنفکر مثل خیلی‌های دیگه یه کاندید برای مجلس شوراست ، این همه آب تاب بهش میدن که چی بشه.
اینجا حوزه سلامته ، سلامت ربطی به سیاست نداره . ترا خدا بگذارید آقایان کارشون رو کنند . دست بردارید. زشته بخدا.
تیر تاجی
Iran, Islamic Republic of
بخدا سعادت محمدی رییس دفتر زارع در حد این حرفا نیست ،
نستهن
Iran, Islamic Republic of
آخ وبختم سی روشنفکر کی دعوتت کرده بود
نستهن
Iran, Islamic Republic of
آخ وبختم سی روشنفکر کی دعوتت کرده بود
رسا
Iran, Islamic Republic of
سیاسیون دست از سلامت بکشند.در تصاویر هم مشخصه.مقام و خانواده وایل و کاندید و.....
رضا
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
جناب آقای یزدان پناه سلام و با آرزوی موفقیت برای حضرتعالی
شاید امکان دیدار شما برای بیشتر افراد استان مقدور نباشه ولی درد دل تمام افرادی را که تو این رابطه ها موندن رو اینجا خدمتتون عرض می کنم.بازم میبینیم همون معاون های دوران دکتر چمن و ایلامی و اخراجی هایی که حتی خارج از کاری دارن دارن به شما نزدیک میشن و قطعا همون رابطه ها رو ادامه میدن....
شما یه استعلام ساده بگیرین ببینید چند نفر توسط این افراد بدون ضابطه و مرتبط بودن رشته ی تحصیلی جذب شدن و باعث دلزدگی تمام مردم استان از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شدن...
از شما درخواست داریم که به نیروهای علمی و جوان میدون بیشتری بدین و حواستون به شاخه گل های صوری افراد خاص با کت شلوار های اتو کشیده و شیک بیشتر باشه
موفق و با مردم باشید
Iran, Islamic Republic of
کاش بجای مانور دادن رو کسایی که شرکت کردن استخدامی های
فله ای رو مطرح میکردین
گ
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب آقای دکتر یزدان پناه
معاون های اخراجی زمان دکتر ایلامی نشستن و منتظر پست جدید هستن تو رو خداحواست باشه که دیگه گول رو نخوری.ممنون
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1