تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۴۱۰۰۹۳

معارفه مدیران جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

۰
کبنا ؛آیین معارفه مدیران جدید عملیات ، فنی و منابع انسانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور روسای زیر مجموعه آن مدیریتها برگزار گردید.
مهندس صیدالی در این آیین اظهار داشت مجموعه عملیات و فنی دوبال اصلی نفت و نیروی انسانی بزرگترین سرمایه دومین شرکت نفتی ایران می باشد.
صیدالی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد بسیار خوب دو مدیریت اصلی شرکت، فنی و عملیات افزود اذعان می کنم که بخش فنی و عملیات ما بعنوان بخشهای تخصصی از لحاظ نظم و دیسیپلین در فرآیند تولید یکی از بهترین مجموعه ها در سطح شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب می باشد.
 ایشان رمز موفقیت در سازمان را تعامل ، تواضع،  سلامت درکار عنوان کرد و افزود کارکنان در همه سطوح صیانت از تولید و تاسیسات را دنبال میکنند و تعامل نقش مهمی در موفقیت سازمان دارد.
صیدالی با اشاره به شرایط کنونی کشور خصوصا تحریمهای نفتی وظیفه ما نفتی ها رو دوچندان کرده است افزود با استفاده از تمامی ظرفیت هاو حفظ داراییها سازمان ائم از تجهیزات وتاسیسات خصوصا منابع انسانی به یاری خداوند تحریمها بی اثر خواهد شد.
صیدالی با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با داشتن ۷۵۰۰ نیروی انسانی ائم از رسمی،  قراردادی و پیمانکاری میباشد افزود؛
توجه به بهبود شرایط کار،  تسهیل معیشت ، ارائه خدمات درمانی ، ورزشی و آموزشی به کارکنان و خانواده های آنها را در جهت تحقق رسالت اصلی شرکت امری ضروری دانست.
 در پایان این مراسم احمد پورهادی، نعمت الله اسدی ،سید حمید رضا حسینی به ترتیب بعنوان مدیران جدید عملیات ، فنی و سرپرست مدیریت منابع انسانی معرفی شدند و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انتظارات خود را در این سه حوزه طی یک برنامه راهبردی با رویکرد عملیاتی و توسعه ای به مدیران خود ابلاغ نمودند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1