تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۲۰
کد مطلب : ۴۰۹۵۹۶
اولین روزهای کاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

یزدان‌پناه: از حواشی دوری کنیم / پرداخت مطالبات پرسنل و پزشکان اولویتم هست

۰
کبنا ؛بعد از اینکه وزیر بهداشت و درمان از اورنگ ایلامی قدردانی کرد، جای او را به «پرویز یزدان‌پناه» داد. «یزدان‌پناه» اکنون سکان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را به دست دارد، او اولین روز کاری خود را با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی آغاز کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از قرائت فاتحه و ادای احترام به این شهدای والامقام گفت: همه می‌دانیم که  کشور عزیزمان در یکی از سخت ترین شرایط ممکن قرار دارد و حوزه بهداشت ودرمان هم از این وضعیت مستثنی نیست و قطعا سختی‌ها و چالش‌های فراوانی پیش روی ما خواهد بود.
وی ادامه داد: برای  شروع این راه  سخت و دشوار با کسانی بیعت کردیم  که ناممکن در ادبیاتشان معنی نداشت و در نبردی نابرابر، شگفتی‌هایی آفریدند و غیر ممکن‌هایی را ممکن کردند  که تاریخ هم به افتخارشان سر تعظیم فرود آورد.
امیدواریم ما هم به یاری حضرت حق و  با مدد گرفتن از مشی و روش این شهداء والامقام بتوانیم از این آزمون بزرگ، سربلند بیرون بیاییم.
مشاور امور ایثارگران رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با تبریک انتصاب دکتر یزدانپناه به سمت سرپرست جدید دانشگاه گفت: تجدید میثاق باشهدا در اولین روز کاری، بیانگر روزهای درخشان در حوزه بهداشت و درمان است.
غفار فصیح‌مفرد افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان 12 شهید کارمند، 268 جانباز و 29 آزاده دارد.

 













نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار جلوگیری ازهزینه‌های غیر ضروری شد و گفت: پیگیری برای پرداخت مطالبات پرسنل، پزشکان و همچنین تولید درآمد جزو اولویت‌هایم است.
 پرویز یزدانپناه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه اظهار داشت: جا دارد از تلاش‌های 29 ماهه دکتر اورنگ ایلامی و تیم مدیریتی‌اش تقدیر و تشکر کنم.
وی تاکید کرد: انتظار می‌ورد مجموعه همکاران و مدیران دانشگاه از حاشیه دوری کرده و با تعامل و همکاری پیگیر بر طرف کردن مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش باشند.
دکتر یزدانپناه تغییر مدیریت‌ها را امری طبیعی دانست و ابراز کرد: مدیران و کارکنان دانشگاه طبق قانون و مقررات به وظایف خود عمل کنند و خود را در پیشگاه خداوند مسئول بدانند و باید از امنیت شغلی، اجتماعی و روانی همکاران صیانت شود.
وی خواستار جلوگیری از هزینه های غیر ضروری شد و افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های کاری‌ام پیگیری برای پرداخت مطالبات پرسنل و پزشکان و همچنین تولید درآمد است.
دکتر یزدانپناه با تاکید بر اینکه برای افراد با هر اندیشه‌ای احترام قائل هستیم، ادامه داد: هیچ گونه بی احترامی به مسئولان قبلی دانشگاه پذیرفتنی نیست و بعد از ارزیابی از عملکرد حوزه‌های مختلف، تغییرات لازم انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت خود را توسعه خدمات و ارتقای همه حوزه های دانشگاه می‌دانیم که در این زمینه دست تک به تک همکارانم با هر نگاه و سلیقه‌ای را می‌فشارم و انتظار همکاری دارم.
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ضروری است معاونت‌ها مختلف برای تحقق برنامه‌های اولویت‌دار حوزه های تحت سرپرستی خود سنگ تمام بگذارند و بدانند در این زمینه هیچ قصور و کم کاری پذیرفتنی نیست.
دکتر یزدانپناه با تاکید بر اینکه از کم و کاستی‌های حوزه بهداشت و درمان استان اطلاع کافی دارم، گفت: برای برطرف کردن مشکلات با تعامل با مجموعه مدیران ارشد استان، مجمع نخبگان و همکاران گام بر می‌داریم.
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از معاونان دانشگاه خواست در کمترین زمان ممکن مشکلات حوزه‌های مختلف و وضعیت کنونی را برای برنامه ریزی بهتر ارائه کنند.

















 


 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
جناب آقای یزدان پناه سلام و با آرزوی موفقیت برای حضرتعالی
شاید امکان دیدار شما برای بیشتر افراد استان مقدور نباشه ولی درد دل تمام افرادی را که تو این رابطه ها موندن رو اینجا خدمتتون عرض می کنم.بازم میبینیم همون معاون های دوران دکتر چمن و ایلامی و اخراجی هایی که حتی مشکلات خارج از کاری دارن دارن به شما نزدیک میشن و قطعا همون رابطه ها رو ادامه میدن....
شما یه استعلام ساده بگیرین ببینید چند نفر توسط این افراد بدون ضابطه و مرتبط بودن رشته ی تحصیلی جذب شدن و باعث دلزدگی تمام مردم استان از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شدن...
از شما درخواست داریم که به نیروهای علمی و جوان میدون بیشتری بدین و حواستون به شاخه گل های صوری افراد خاص با کت شلوار های اتو کشیده و شیک بیشتر باشه
موفق و با مردم باشید.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1