تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۵
کد مطلب : ۴۰۹۵۹۴
نهضتی که با کیفیت در شهرداری یاسوج ادامه دارد، دست‌های پشت پرده دست بردار نیستند

اجحاف به شهردار یاسوج / حرف‌هایی که پس گرفته شد

۰
کبنا ؛خبرهای در فضای مجازی از قول حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد انتشار یافت که طرح نهضت آسفالت شهرداری یاسوج به دلیل عدم رعایت استاندار و پایین بودن کیفیت تعطیل شد، حرفی که چند ساعت بعد از سوی حسین کاظمی رد شد و گفت: آسفالت‌های شهرداری یاسوج هم نظارت می‌شوند و هم استانداردهای لازم را دارند و هیچ مشکلی در این رابطه نیست. به نظر می رسد که دست‌های «پیدا و پنهان» زیادی هستند که می خواهند آرامش شهرداری یاسوج را بهم بزنند. شهرداری به مدیریت «نستهن مقدم» شهردار آرام و فنی شهر، در حال تغییرات و اصلاحات جدی در سطح مرکز استان می‌باشد و فعال بودن 25 پروژه عمرانی و کشاندن هنرمندان پای میز مذاکره چگونگی توسعه شهر، نشان از شهرداری پویا و فعال دارد. گویا مدیریت اصولی و قانونی شهردار یاسوج به مذاق برخی خوش نیامده است و راه تخریب که هیچ عوارضی هم ندارد را پیش گرفته اند. حرف و حدیث‌های درباره کیفیت آسفالت، طرح نهضت آسفالت معابر و میادین شهر یاسوج سبب شد تا حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری و هجیر افشون مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه نستهن مقدم شهردار یاسوج شبانه از عملیات آسفالت شهرداری بازدید به عمل آورند.
مقدم شهردار یاسوج در این بازدید که شب گذشته (22 اردیبهشت ماه 98) انجام گرفت، به این موضوع اشاره کرد و گفت: طرح نهضت آسفالت شهرداری یاسوج تعطیل نیست و با کیفیت و سرعت ادامه خواهد داشت.
«نستهن مقدم» بیان داشت: اینکه گفته شده نهضت آسفالت شهرداری یاسوج به دلیل مسائل فنی و کیفی تعطیل شده است، اجحاف در حق شهرداری و شهروندان است و به هیچ وجه صحت ندارد.
وی با تقدیر از مدیرانی که در این بازدید حضور داشتند، ادامه داد: نهضت آسفالت بصورت شبانه روزی و توسط چند اکیپ شهرداری و چند پیمانکاران مدتی است آغاز شده و کار همچنان ادامه خواهد داشت.
شهردار یاسوج تصریح کرد: امشب (یکشنبه شب) نیز اکیپ‌های شهرداری در خیابان جمهوری کار آسفالت و لکه گیری را در دستور کار خواهند داشت و این عملیات اجرایی فردا (دوشنبه) نیز توسط دو اکیپ دیگر از سر خواهد گرفته شد.
مقدم با تاکید بر انجام کار اصولی در تمامی حوزه‌های کاری شهرداری ضرورت اعمال دقت و کیفیت در عملیات آسفالت را مهمترین دغدغه شهرداری دانست و بیان کرد: در هر کاری قطعاً ممکن است ایراداتی وجود داشته باشد و در صورت بروز هر اشکالی سریعاً نسبت به رفع آن اقدام خواهیم کرد، اما خوشبختانه درعملیات 80 هزار مترمربع آسفالتی که ازدیبهشت ماه سالجاری آغاز شده است، شاهد کیفیت مطلوب و رضایتمندی شهروندان قدرشناس هستیم.
پروژه‌های بزرگ شهری در یاسوج در حال اجراست
شهردار یاسوج ادامه داد: فعالیت‌های بزرگی در زمینه مسائل عمرانی در شهر یاسوج در دست اقدام است و از ابتدای امسال 25 پروژه عمرانی در شهر یاسوج کلید خورد است.
مقدم پروژه‌های گسترده روکش و لکه گیری آسفالت، جدول گذاری، پیاده روسازی از جمله این پروژه‌ها دانست و عنوان کرد: پروژه بزرگ 45 متری بنسجنان - شرف آباد- دولت آباد – زیرتل که 28 سال معطل مانده بود از ابتدای سال 97 تاکنون بیش از 65 درصد آزادسازی گردیده است و بخشی از آن نیز در حال جدول گذاری است.
وی به پروژه مهم پل چهارم بشار نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه که در سال‌های قبل تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد علیرغم همه شرایط سخت از جمله افزایش چند برابری قیمت ورق در وضعیت مطلوبی در حال فعالیت است و خوشبختانه امروز کار نصب شاه تیرهای فلزی نیز آغاز شده است و طی یکسال و نیم گذشته به بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.
شهردار یاسوج عنوان کرد: شهر یاسوج از لحاظ زیرساخت‌ها وضعیت رضایت بخشی ندارد و همین باعث شده تا کارکنان و نیروهای زحمتکش شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر با جدیت و تلاش مضاعفی مسائل شهری را دنبال کنند.
شهروندان به تخریب‌های بی اساس توجه نکنند
وی با بیان اینکه از مزایای توسعه متوازن زیرساخت‌های شهری همه مردم بهره مند خواهند شد، درخواست کرد از طرح مسائلی که باعث بدبینی و نا امیدی مردم می‌شود، پرهیز شود.
مقدم گفت: قطعاً دیدگاهها و نظارت اصولی مسئولان، کارشناسان و شهروندان فهیم را دریافت می‌کنیم و از آن بهره خواهیم برد ولی به تخریب‌ها توجه نخواهیم کرد و برای خدمت به مردم عزیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و از شهروندان گرامی نیز خواهشمندیم به مسائل و مطالب مغرضانه که هیچ پایه و اساسی ندارند، توجه نکنند.
تمام مراحل آسفالت تحت نظارت آزمایشگاه و با استاندارد است
 مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: تمام مراحل آسفالت تحت نظارت آزمایشگاه و با استاندارد است.
سید حسین کاظمی با تقدیر از اقدامات شهرداری یاسوج بیان داشت: در نهضت آسفالت شهرداری یاسوج تمامی مراحل از جمله دانه بندی، درصد قیر، پاکسازی مسیر قبل از انجام کاملاً استاندارد و تحت نظارت است.
آسفالت شهرداری یاسوج باکیفیت است
مدیرکل دفتر فنی استانداری هم در این بازدید تاکید کرد: عملیات آسفالت صورت گرفته توسط شهرداری یاسوج با رعایت اصول و ضوابط فنی است.
هجیر افشون تاکید کرد: این عملیات از سوی دفتر فنی استانداری تحت نظارت است و خوشبختانه با رعایت اصول فنی و آزمایشگاهی در حال اجراست.
افشون اضافه کرد: با توجه به اینکه شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و یکی از مقاصد مهم گردشگری در جنوب کشور است این آسفالت می‌تواند اقدام شایسته‌ای برای خدمت به شهروندان و گردشگران است.
فعالیت 25 پروژه عمرانی در شهر یاسوج
سالم نوروزی معاون فنی و عمرانی شهرداری یاسوج گفت: 20 هزار متر جدول گذاری و 10 هزار مترمربع پیاده روسازی در شهر یاسوج در حال اجراست.
نوروزی در ادامه بیان داشت: هم اکنون عملیات ساخت و بهسازی پیاده روهای معابر یاسوج پل بشار تا میدان راهنمایی، خیابان فردوسی، بلوار پاسداران، میدان عقاب و همچنین در گلستان‌ها در حال اجراست.
وی بیان کرد: سال گذشته نیز عملیات پیاده روسازی در چند نقطه از سطح شهریاسوج انجام شد و شهرداری یاسوج بنا دارد در در این مرحله از فعالیت که از ابتدای اردیبهشت شروع شده است، 10 هزار مترمربع از پیاده روهای شهر را بهسازی کند.
نوروزی همچنین بیان داشت: عملیات جدول گذاری نیز در چندین منطقه از شهر یاسوج از جمله شرف آبادها، ورودی پارک جنگلی، خیابان 45 متری بنسنجان، شرف آباد، محله‌های اکبرآباد، بنسنجان و شرف آباد، شهرک امام حسین (ع) و فرعی‌های انقلاب در حال اجراست.
شهردار یاسوج اظهار داشت: از ابتدای امسال و با مساعد شدن شرایط جوی، فعالیت‌های های گسترده‌ای در حوزه زیرساخت و روسازی شروع شده است.
نستهن مقدم با اشاره به فرسودگی زیرساخت‌های شهر یاسوج و خسارات بارندگی‌های اخیر، بیان داشت: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.
وی ادامه داد: عملیات ساخت کانال هدایت سیلاب و آب‌های سطحی در محله بختیاری‌ها و کانال سرپوشیده پارک بانوان شروع شده است.
مقدم بیان کرد: اکیپ‌های لکه گیری و آسفالت نیز بصورت شبانه روزی در چند نقطه شهر یاسوج در حال فعالیت هستند.
شهردار یاسوج با بیان اینکه تاکنون بیش از 80 هزار مترمربع از معابر اصلی شهر یاسوج لکه گیری و آسفالت شده است، گفت: عملیات روکش آسفالت و لکه گیری در شهرک امام حسین (ع)، شهرک جهاد، بلوار مطهری (میدان جهاد تا فلکه ساعت)، ورودی شهر یاسوج از سمت شیراز، خیابان جمهوری انجام شده است و سایر مناطق نیز در دستور کار است.
وی تصریح کرد: با توجه به مهیا شدن شرایط آب و هوایی و فراهم شدن آسفالت ریزی در شب، این عملیات برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از ترافیک در شب انجام می‌شود.
شهردار یاسوج ابراز داشت: از ابتدای امسال 25 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 350 میلیارد ریال در نقاط مختلف شهر یاسوج در حال اجراست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دستتون درد نکنه بابت این خدمات
ولی ورودیهای شهر یاسوج تل خسروی و بنسنجان میباشد واین ورودی ها دارای پیاده روهای نامناسبند و مضاف بر این تعمیرگاه ها
بدلیل تعمیر ماشین در پیاده رو هیچ حق عابرین را رعایت نمی کنند
حب الحسین یجمعنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر مقدم شهردار توانمند و پاکدست 💐💐💐👌👌👌
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخداقوت خدمت جناب شهردار محترم ؛ازسال ۹۶تاکنون پیگیر نصب چند سرعت گیر درخیابان ۱۶متری شهرک امام حسین هستم وتمام مجوزهای لازم راگرفتم اما زیردستان حضرتعالی به نوعی تاکنون کارشکنی کردند وانجام نداده اند ضمناً اگر خیلی هزینه برداره خودم شخصاً هزینه راپرداخت میکنم فقط عوامل شما آن رااجراءکنند چون تمام مجوزهای لازم اعم ازطرح ترافیک و...راگرفته ایم منتظر اقدام عاجل شما هستیم چون مردم ازدست راننده های بی انضباط عاصی شده اند .ابتدای فرعی ۶تا۷غربی آخرین ایستگاه .....
💐💐💐
Iran, Islamic Republic of
موفق و موید باشید 💐 جناب آقای دکتر مقدم شهردار توانمند و محبوب 💝
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1