تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب : ۴۰۹۵۸۶
در نشست شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان گچساران مطرح شد:

طرح شهریاران جوان برای اولین بار در کشور/شهبازی: رفتنم به «باشت» هنوز مشخص نیست

۰
کبنا ؛
نشست شورای اداری آموزش و پرورش با حضور فرماندار، سرپرست آموزش و پرورش، شهردار، رئیس شبکه بهداشت و درمان، سخنگوی شورای شهر گچساران و دیگر اعضا و مسئولان اداری در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان گچساران برگزار شد.
در این نشست مسلم کرمی عضو شورای شهر شهرستان گچساران به طرح «شهریاران جوان» پرداخت و گفت: لازمه ایجاد یک آرمانشهر و داشتن شهری خوب، داشتن شهروندانی مطلوب است. مسئولان و ولی نعمتان زحمت می کشند تا دانش آموزان امروز، آینده این نظام را در دست بگیرند و پشت این میزها بنشینند و تصمیم سازی و تصمیم گیری کنند.در بحث پروسه توسعه شهری نیز به همین صورت است.
کرمی بیان داشت: تلاش ما این است که یک شهر خوب را تحویل آیندگان دهیم. با این اهداف، در طرح شهریاران جوان ما قرار هست یک سری جوانان خوب تربیت کنیم که هم روحیه نقدپذیری داشته باشند، هم با انتخاب کردن و انتخاب شدن آشنا شوند، هم اهل مباحثه و مجادله علمی باشند و هم بتوانند به آینده فکر کنند و در حال زندگی کنند.
از دل شوراهای دانش آموزی منتخب شوراها، یک مجمع را شبیه به شورای شهر تشکیل می دهند و در ارتباط با شورای شهر خواهند بود.
وی در ادامه گفت: از این طریق دانش آموزان در زمینه توسعه شهری ایده پردازی می کنند، شورای شهر نیز بدون هیچ هزینه ای تحقیقات میدانی را انجام می دهد. از طریق دانش آموزانی که در این شورا هستند، دانش آموزان دیگر نیز در این طرح ها شرکت داده می شوند و در کل جامعه دانش آموزی در این فعالیت ها شرکت داده می شوند و در پروسه تصمیم گیری سهیم می شوند. شهروند مطلوب داشته باشیم که پیام رسانان امید به آینده و امید به نظام در دل جوانان ما ایجاد شود.
کرمی در انتها از اعضای شورا خواست  ایده ها و پیشنهادات خود را برای بهتر شدن طرح در جلسات آینده در میان بگذارند و گفت: اگر روال به همین صورت پیش برود انشالله بعد از امتحانات نهایی، فعالیت برای اجرای طرح را شروع خواهیم کرد.
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران در واکنش به شنیده هایی مبنی بر جابجایی اش به شهرستان باشت و ریاست او در آموزش و پرورش شهرستان باشت گفت: هیچ چیزی بصورت قطعی مشخص نیست و اظهارات اخیر در حد شایعه است.
شهبازی در مورد گزینه جدید ریاست آموزش و پرورش گچساران گفت: ایشان «ایوب مقیمی» از دوستان ما است، و برای من هیچ فرقی نمی کند، هر کسی هم بخواهد بیاید با اغوش باز در خدمتش هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

اولیا دانش آموز
Romania
باشت چرا،،،،،،، مگه گچساران چشه
باوی.
United Arab Emirates
آخ سی باوی که باز تاجگردون. انداخت بین ککایل. شهبازی از گچساران در میاره میبره باشت جای هم ولایتی و فامیلش. مقیمی را میاره جای شهبازی که فامیل هستند و هم ولایتی. یعنی دقیقا یه روستا منصور خان دوجاش که و الان تاجگردون سه جاش ایکنه. به نظرم یا مقیمی نباید قبول کنه یا شهبازی .
باشت
Iran, Islamic Republic of
تورو جون عزیزتون رییس اموزش پرورش باشت عوض کنید. .امارشو ببینیند که از وقتی اومده چند نفر رشته خوب قبولی داده
یه بنر زده رتبه اول قبولی کنکور در استان.برادر عزیز مگه پیام نور باشت و دانشگاه ازاد هم کار شاخه که بنر زدی براش؟
چندتا پزشکی دادی؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی باشت خودش نیرو نداره تا از گچساران براش نیروبیارن .موقع انتخابات وقتی دیدیدید صندوق ها خالیست بعد متوجه میشوید .این همه فوق لیسانس وحتی دکترا توباشت که حرف اول را چه دررشته های نظری وچه انسانی میزنندلیاقت ندارند تا کسی را که هیچکس اورا نمیشناسه بخاد رئیس بشه .
Iran, Islamic Republic of
هرکس بیاد باشت وضعیت پزشکی درباشت همین است .پارسال ۲نفر قبولی پزشکی ودندان داشتیم یکی با سهمیه جانبازی ودیگری آزاد یزد .امسال هن شاید دونفر داشته باشیم اون هم اگر دودرس زیست وشیمی را بتوانند ۷۰ بزنند.که انکان دتره که خوب عمل کنند.تادوسال دیگه باشت خبری از پزشکی نیست چون داتش آموزان یازدهم ودوازدهم باشت در حدپزشکی نیستند .فقط یو نفر دختر درپایه دهم تجربی داریم که احتمال پزشکی ۳سال آینده است
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1