تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۰۸۸۷۷

بی انضباطی بیخ گوش فرماندار گچساران و رئیس جدید جهاد کشاورزی

۱
کبنا ؛
علی خوانپایه فرماندار شهرستان گچساران بارها در طی جلسات بر وجود نظم و انضباط اداری در جلسات فرمانداری تاکید داشته است و تذکراتی جدی به مسئولان و روسای ادارات داده است. اما بی قانونی و بی انضباطی هنوز در پایین ترین سطوح اداری یعنی در سطح هماهنگی جلسات باقی مانده است.
ظهر امروز پس از اتمام جلسه برداشت گندم و جو بخشدار وارد سالن جلسات شده و نسبت به عدم هماهنگی جهاد کشاورزی با بخشدار معترض شد، مشاجره ای میان بخشدار و رئیس جهاد کشاورزی صورت گرفت که توجه همه افراد درون جلسه به بخشدار جلب شد.
استلاحی بخشدار شهرستان گچساران گفت: هر ساله پیش از جلسه برداشت مردم و کشاورزان تمام مشکلات خود را در تماس های تلفنی یا حضوری با من در میان می گذارند، چطور می شود در جلسه ستاد برداشت گندم از بخشدار مرکزی شهرستان دعوت صورت نگرفته است . 
استلاحی ضمن عصبانیت و ناراحتی از برگزاری جلسه گفت: تمام مشکلات این مردم بر سر برداشت محصول را من بصورت مکتوب داشتم و منتظر این جلسه بودم.
استلاحی در گفتگو با خبرنگار کبنا گفت: تمام اطلاعات جلسه برداشت، مصوبات جلسه باید با بخشداری هماهنگ شود، بخشداری این اطلاعات را به شوراها، دهیاری ها اطلاع رسانی می کند، تمام مشکلات برداشت را دهیاران و کشاورزان با ما در میان می گذارند.
اما این بی انضباطی ها نه فقط در روابط عمومی جهاد کشاورزی، بلکه در رابط عمومی مهمترین اداره شهرستان گچساران یعنی فرمانداری که زیر نظر عالی ترین مقام دولت در این شهرستان است نیز نیز وجود دارد.
در حالی که در طول هفته و هر روزه جلساتی در فرمانداری تشکیل می شود و نیازمند اطلاع رسانی به عموم مردم است، فقط خبرنگارانی از رسانه هایی خاص به جلسات دعوت می شوند.
فرماندار شهرستان گچساران تاکید بر اجرای نظم و انضباط دارد، ولی این شائبه ایجاد می شود که روابط عمومی این مقام عالی از دعوت کردن یا نکردن خبرنگاران دلیل خاصی دارد که نیاز به توضیح است.
این سوال باید از روابط عمومی فرمانداری و فرماندار پرسیده شود که آیا دعوت از خبرنگاران، همچون زمانی که از عده ای خاص در جلسات با ریش سفیدان دعوت شد و برخی از طایفه ها نسبت به موضوع واکنش نشان دادند آیا قوم گرایی یا سلیقه شخصی یا سلیقه جناحی و طرفداری از جناحی خاص در دعوت نکردن ها دخیل است؟
آیا فرماندار یا روابط عمومی فرمانداری با برخی از خبرنگاران خصومت شخصی دارند یا نسبت به امر اطلاع رسانی به مردم بی اهمیت هستند؟
لازم به ذکر است پیش از این نیز خبرنگاران رسانه های مختلفی نسبت به این مسئله واکنش نشان داده اند و اعتراض خود را ابراز کرده اند ولی به این اعتراضات پاسخی داده نشد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
در این رابطه به نظر میرسد حق با بخشدار است چرا که هم فرماندار و هم ریاست جدید جهاد کشاورزی اطلاعی از مشکلات سال قبل کشاورزان ندارند .یکی از مشکلات کلاهبرداری دلالان غیر بومی در خیراباد که دو تن گندم را ۱۴۰۰ کیلو حساب میکردند و به دادسرا معرفی شدند .کشاورزان هم اکثرامحصولشان کمتر از ده تن است حاضر نبودند گندم را به گچساران بفرستند اگر هم می فرستادند باید قبل از غروب به کآرخانه آرد می رسید و الی تا فردا باید زیر بار می ماند و کرایه را دو برابر پرداخت میکردند .برداشت گندم باید ۲۴ ساعته باشد در صورتی که گچساران قانونی دارد جدا از کشور .
محمدی
Iran, Islamic Republic of
استلاحی دورت تموم شده باید بری دیگه.
Iran, Islamic Republic of
بی حاشیه ترین روابط عمومی ادارات گچساران، آموزش و پرورش هست. انصافا با وجود حجم بالای برنامه های آموزش و پرورش گچساران، دکتر محسنی فارغ از هرگونه حاشیه ای بسیار عالی کار میکند
دلسوزانه
Iran, Islamic Republic of
این مشکل از فرمانداری هست که سران فرمانداری رو دعوت نمیکنه مشکل از روابط عمومی جهادکشاورزی نیست
حق
Iran, Islamic Republic of
اینها همه ضعف مدیران است چون اختیار ازخودشان ندارند دولت اشتبا میکنند این همه مدیکل رمدیر در شهرتان گذاشتند چون هیچ توی دستشان نیست وباید از نماینده ودفترشان اجازه بگیرند چون بیش از حد این کار لوث شده کس نیست که پیگیری
باوی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا که . شده پشت میز اصلی جلسات
Iran, Islamic Republic of
جناب بخشدار جان خودت بگو شما چه کاره هستید که دعوتتان کنند ؟چه کاری برای کشاورزی کرده اید یا می توانید بکنید ؟
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1