تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۴۰۸۸۵۸
کبنا گزارش می دهد

تجمع مستاجرین مغازه های شرکت نفت در جلوی فرمانداری گچساران/ مسئولان به دادمان برسند

۱
کبنا ؛جمعی از مستاخرین مغازه‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که در میان آنها جوان 25 ساله تا پیرمرد 80 ساله و بانوان حضور داشت بعلت حکم تخلیه مغازه‌هایشان آنهم بعد از دهها سال مغازه داری به نشانه اعتراض جلوی فرمانداری گچساران تجمع کردند.
بازاریان معترض به کبنا نیوز گفتند؛ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از سال 1338 در حالیکه بازار این شهر هنوز شکل نگرفته بود برای رفاه حال کارکنان نفت مغازه‌های خود را به صورت عاریه در اختیار تعدادی از افراد گذاشت.
بازاریان افزودند: سال‌های سال عمر خود را در این مغازه‌ها سپری کردیم و حتی با هزینه شخصی مغازه‌ها را تعمیر و نگهداری کرد ه ایم این در حالی است که اگر در همان زمان در شهر دوگنبدان برای خودمان مغازه، ملکی یا کاسبی دست و پا و راه می‌انداختیم، قطعاً الان میلیاردها تومان سرمایه داشتیم و اما الان چی ....
مستاجرین مغازه‌های شرکت نفت عنوان کردند: اما اکنون بعداز ده ها سال امرار معاش از راه مغازه داری در حالیکه بعد از قرار داد عاریه، قرار داد بصورت مستأجر و موجر بسته شد و ما کرایه مغازه را پرداخت کرده‌ایم اما متاسفانه حکم تخلیه مغازه‌ها صادر شده است و همچنین اعلام کرده‌اند مغازه‌ها باید بصورت مزایده به افراد واگذار شود.
 بازاریان مطرح کردند: این اقدامات در راستای برخی شیطنت‌های افراد و جریانات سیاسی انجام شده در حالیکه هیچ کدام از مستاجرین مغازه‌ها متعلق و وابسته به گروه‌ها، جناح‌ها و افراد سیاسی و.... نمی‌باشند بلکه از شهروندان عادی می‌باشند.
مغازه داران معترض در ادامه گفتند: آیا مسئولان محترم نفت به این نکته توجه دارند که تنها شغل، منبع درآمد و کسب امرارمعاش بیش از صدها خانواده بطورمستقیم و غیر مستقیم آنهم در شرایط بسیار سخت اقتصادی، تورم و گرانی و... از طریق این مغازه‌ها انجام می‌گیرد و در صورت این اتفاق، خانواده‌ها و زندگی مستاجرین مغازه‌های نفت بعد از ده ها سال زحمت و مشقت دچار لطمات و صدمات جبران ناپذیری خواهد شد  و با توجه به شرایط بد اقتصادی دیگر هیچ امیدی برایشان باقی نخواهد ماند.
مغازه داران در پایان از نماینده عالی دولت در شهرستان، فرماندار و همچنین دیگر مسئولان عاجزانه استدعا کردند تا صدای مغازه داران و خانواده‌های آنان بشنوند و با توجه به جمیع جهات نسبت به همکاری در خصوص عدم اجرای حکم تخلیه مغازه‌ها و همچنین واگذاری مغازه هابه صورت اجاره‌ای (کما فی سابق) همکاری لازم را عنایت فرماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا ... اینا چطور روشون میشه اعتراض کنند؟؟؟
چندین سال تو مغازه هایی بودند توی بهترین مکان و با کرایه های ۱۰ و ۲۰ هزار تومانی....
الان هم ادعای تعمیر میکنند
مغازه های دانشگاه آزاد هم به همین منوال هست
توی خیابون هلال احمر.... باور نمی کنید اما طرف از سال ۶۸ تا بحال ماهی ۲۰ هزار تومان کرایه مغازش بوده ... جالبه که همین ۲۰ هزار رو هم پرداخت نکرده
ادعای مالکیت هم دارند خخخخ
United States
سلام حق با بازاریان بی پناه است کدام مسول .این دستور را داده
Iran, Islamic Republic of
بله مزایده عالی هست
Iran, Islamic Republic of
.بینشون باشه تمام نورچشمی تاجگردون و ازش حساب میبرن
سعید
Iran, Islamic Republic of
ب نظرم چرا باید این عده همش تو مغاره های شرکت باشن اینها بار خودشون بستند واگذارش کنند ب افراد بیکار و نیازمند.دادستان کارش عالی و فردا ادعای مالکیت ملک شرکت نفت هم دارن..از طریق مزایده عالی..
باوی
Romania
.که بزرگترین مغازه ها دوستشون نیستند. اینا که گفته بودند عاریه حالا میگن مثل سابق اجاره؟؟
یکی بهشون بگه اون مسئول نفتی .که به شما عاریه داد! آخه طبق چه قانونی؟ چرا به شما؟ قانون میگه اموال مازاد دولت و شرکتهای دولتی باید از طریق مزایده واگذار بشن. فقط. کرایه سالهای گذشته را هم باید بدید.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1