کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون نوشت؛ حرکت شهرداری دوگنبدان زشت بود

آقای «ظفری» مقاومت کن، بگذار حرکتت را زشت بخوانند

31 فروردين 1398 ساعت 22:14

آقای «مسعود ظفری» شهردار دوگنبدان همچنان در مقابل زیاده خواهی‌ها ایستادگی کن، بگذار حرکتت را زشت بخوانند، مردم می‌دانند و در مورد عملکردت قضاوت می‌کنند.


غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت از محله سادات شهر دوگنبدان و پروژه بهسازی این محله بازدید کرد و کنایه‌ای هم به شهرداری دوگنبدان زد و نوشت: «کار زیبا و با کیفیت بهساری محله سادات با سرعت مناسب توسط بنیاد مسکن در حال انجام است. اگر چه این روزها کارهای بچه گانه زشتی انجام شده و کار کمی شل شد ولی خدمت ادامه دارد.»
بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد پیمانکار پروژه بهسازی محله سادات شهر دوگنبدان است که این پیمانکار در جریان پروژه بهسازی محله سادات اقدام به نصب «آرم» سازمان خود کرده است. شهرداری دوگنبدان در اقدامی جلوی این کار بنیاد مسکن را گرفت.
در اینجا ذکر چند نکته لازم است؛
بنیاد مسکن همانند هر شرکتی، پیمانکاری پروژه بهسازی محله سادات را بر عهده گرفت و قرار نیست که هر شرکت پیمانکاری که پروژه‌ای را با پول بیت المال و نظام می‌سازد، آن را در انحصار خود بداند و برای نامش تبلیغ کند. اگر اینگونه هست که پیمانکار پروژه ساماندهی خیابان بلادیان و یا بیمارستان 32 تختخوابی باشت هم «آرم» شرکت خود را بر روی دیوار این پروژه‌ها نصب کند.
شهرداری دوگنبدان تنها «آرم» بنیاد مسکن را از روی دیوار محله سادات پاک کرد و هیچ ممانعتی هم به وجود نیاورد. همانطوری که غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران گفت: «کار در محله سادات ادامه دارد.»
آقای تاجگردون هوادارانت تو را شهریار شهر می‌خوانند، شهریار در لغت نامه معنی «بزرگ‌تر شهر» می‌دهد، لذا اگر شما را به عنوان بزرگ‌تر شهر بدانیم که نمی‌دانیم، بهتر است بزرگی کنی. نه اینکه برای شما بنیاد مسکن با شهرداری تفاوت داشته باشد و حرکت شهرداری را زشت بخوانی. مردم اینگونه تصور می‌کنند که شما حتماً از روی غرض صحبت می‌کنی. شهریار باید رفتارش متناسب با شهریاری‌اش باشد.
آقای «مسعود ظفری» شهردار دوگنبدان همچنان در مقابل زیاده خواهی‌ها ایستادگی کن، بگذار حرکتت را زشت بخوانند، مردم می‌دانند و در مورد عملکردت قضاوت می‌کنند.
 
----------------------------------------
متن ارسالی: امید همتی
-----------------------------------------
 
 


کد مطلب: 408829

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408829/2/آقای-ظفری-مقاومت-کن-بگذار-حرکتت-زشت-بخوانند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1