تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۸
کد مطلب : ۴۰۸۷۰۰
با حضور مدیر عامل مخابرات استان برگزار شد

در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره مخابرات گچساران چه گذشت/ از حرف های جالب و شنیدنی مدیر اسبق تا آفتابی شدن شهردار و رئیس شورای شهر دوگنبدان در جلسات + تصاویر

۲
کبنا ؛آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره مخابرات گچساران با حضور سید عبدالحسین افتخاری مدیر عامل مخابرات استان، سید مرتضی سجادپور معاون فرماندار گچساران و جمعی از مدیران ادارات و کارکنان اداره مخابرات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد
  مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکهزار میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های مخابراتی این استان در سال گذشته هزینه شد.
سید عبدالحسین افتخاری افزود: اتصال 40 روستای کهگیلویه و بویراحمد به شبکه اینترنت پرسرعت از مهمترین برنامه های اجرا شده این شرکت در سال گذشته بود.
وی ضریب نفوذ تلفن همراه در این استان را 112.87 درصد اعلام کرد.
افتخاری اظهار داشت: بیش از 800 هزار مشترک تلفن همراه اول در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. جمعیت کهگیلویه و بویراحمد 720هزار نفر است.
وی تصریح کرد: تاکنون یکهزار و 691 روستای این استان به انواع ارتباطات مخابراتی مجهز شده اند و یکهزار و 705کیلومتر فیبرنوری در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مردم این استان از تلفن همراه استفاده می کنند تصریح کرد: استفاده از تلفن ثابت در کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافته است.
افتخاری از برنامه ریزی برای توسعه اینترنت پرسرعت در روستاهای استان در سال جاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:هم اکنون 2 زیرساخت فیبر نوری در این استان وجود دارد و امسال سه طرح گسترش شبکه فیبر نوری در مناطق باشت به چرام، لیکک- لنده و سی سخت - یاسوج اجرا می شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت:66روستا در مناطق مختلف این استان به خدمات اینترنت پرسرعت «ای. دی. اس. ال» دسترسی دارند.
رئیس اسبق اداره مخابرات شهرستان گچساران در ادامه اظهار کرد: خداوند قادر متعال را شاکرم که به این بنده حقیر توفیق عنایت فرمود تا حدود 13 سال به عنوان رئیس اداره مخابرات شهرستنان گچساران و باشت در نظام مقدس اسلامی از دوران عمر ناچیز خویش را به خدمتگزاری برای مردمانی بزرگ و لایق سپری نمایم از این روی بر خود بالیده و به آن مفتخرم
فریدون کرمی افزود: از آنجایی که دوست داشتم ادامه خدمنم در مرکز استان باشد، حقیر با اراده خودم و فارغ از هرگونه مسئله سیاسی و کاری از مدیر محترم مخابرات استان درخواست انتقالی به مرکز استان را دادم تادر ردیف سازمانی دیگری در خدمت هم استانی هایم انجام وظیفه نمایم.
کرمی گفت:  خداوند را گواه گرفته و همکاران عزیزم نیز گواهی می دهند که در طول دوران مسئولیتم هیچ گاه درب اتاقم را بروی مردم نبستم و هیچ وقت گوشی تلفن همراهم را بروی مردم خاموش نکردم.
رئیس اسبق مخابرات گچساران از نمایندگان ادوار گذشته مجلس شورای اسلانی و همچنین از غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی شهرستان های گچساران و باشت و از فرمانداران دوران خدمتش تشکر و قدردانی کرد.
کرمی در پایان عنوان کرد: در طول 13 سال خدمتم هیچ گاه  از ماشین اداره استفاده شخصی نکردم و همچنین در طول 13 سال در حالی که می توانستم از خانه سازمانی استفاده بکنم اما هرگز استفاده نکردم و اجازه دادم تا همکارانم که نیاز داشتند از خانه سازمانی استفاده کنند.
خاطر نشان می سازد: شهردار و رئیس شورای شهر دوگنبدان در حالی که درچندین جلسه (برگزار شده) شهرستان حضور نداشتند و این عدم حضور حرف و حدیث های فراوانی به همراه داشت، اما در این آیین حضور داشتند و خوش و بش رئیس شورای شهر و شهردار دوگنبدان از حاشیه های این نشست بود.
 
 
گفتنی است: در این آئین از خدمات فریدون کرمی قدردانی و آرش احمدی به عنوان رئیس جدید مخابرات گچساران منصوب شد.
فریدون کرمی 13 سال رئیس مخابرات شهرستان گچساران بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
معلومه .. ، خودش کاسبه ، نون رو به نرخ روز می .. . دنبال کاسبی شه ،
رضا
Romania
وای. شهرستان گچساران یکی از بهترین و خدمتگزارتین و مردمی ترین مدیرانش را از دست داد. مهندس کرمی بی نظیر بود. خداوند نگهدارش باشه.
برای مهندس احمدی هم آرزوی توفیق داریم
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1