تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۰۸۶۷۶
در بازدید معاون علمی رئیس جمهور از مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

ستاری: بچه‌های با انگیزه و فعال در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد فعال هستند / عبور از تحریم‌ها با شرکت‌های دانش بنیان (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با همراهی علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان بازدید به عمل آورد.
ستاری در حاشیه این بازدید، با بیان اینکه حدود ۴۱ پارک علم و فناو ی دولتی در کشور است، اظهار کرد: پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد آخرین پارکی بود که ثبت شد و 4 هزار و 300 شرکت دانش بنیان داریم و انتظار هم داریم با فروش محصولات و تولیدات این شرکت‌ها به در آمد قابل توجهی برسیم. همچنین که این شرکت‌ها تا پایان سال ۹۷ حدود ۹۰ هزار میلیارد تومان فروش داشتند.
وی افزود: به هرحال یک حرکت جدی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و از لحاظ دانشی دنبال آن هستیم و بخصوص در دانشگاه‌ها کارهای در زمینه شرکت‌های دانش بنیان انجام می‌دهدن و دانشگاه‌ها سعی می‌کنند که راه مشخصی داشته باشند تا بتوانند شرکت‌های خود را ثبت و کارآفرینی کنند
معاون رئیس جمهور ادامه داد: بر اساس زیست بومی که مختص استان کهگیلویه و بویراحمد است، شاهد گیاهان دارویی و کشاورزی خوبی هستیم و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد نیز منحصراً به فرد است. حتی می‌توانیم کارخانه‌جات خوبی در حوزه گیاهان دارویی با مشارکت بخش خصوصی ایجاد کنیم.
ستاری بیان کرد: بازدیدی که از پارک علم و فناوری این استان داشتم بچه‌های فعال، زنده و باانگیزه و با اعتماد به نفس بسیار بالا در استان کار می‌کنند.
وی افزود: برنامه‌های حیلی مفصلی تعریف کردیم به خصوص امسال که سال رونق تولید هست، برنامه‌های گستره‌ای داریم. بخش عمده‌ای از برنامه‌های ما مقابله با تحریم‌ها است که حل و فصل تحریم از طریق شرکت‌های دانش بنیان قطعاً امکان پذیر می‌باشد.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان با قدرت بیشتری همچون گذشته در حال رشد و ترقی هستند، گفت: با تحریم دارو و سایر تجهیزات پزشکی روبرو هستیم که برنامه گسترده‌ای برای عبور از این تحریم‌ها داریم و سال گذشته بخش عمده‌ای از محصولات دارویی و پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های دانش بنیان به بازار آمد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1