کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

آمریکا رفتار خباثت آلودی در رابطه با سپاه انجام داد (+ تصاویر)

23 فروردين 1398 ساعت 23:26

امام جمعه دیشموک با اشاره به خدمات سپاه گفت: سپاه جلودار مقابله با دشمن است.


حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در خطبه نماز جمعه(23 فروردین ماه  شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در شب ولادت امام حسین(ع) از علت خصومت آمریکا با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علت خصومت  آمریکا در این برهه زمانی، دفاع سپاه پاسداران از ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: سپاه در میدان مقابله سیاسی با دشمن همیشه جلودار است به همین خاطر رئیس جمهور خبیث آمریکا رفتار خباثت آلودی در رابطه با سپاه انجام می دهد و سپاه را به خیال خود تروریست می خواند.
وی گفت: البته این اقدامات راه به جایی نخواهد برد و مکر آمریکا علیه سپاه راه به جایی نخواهد برد و به خودشان برخواهد گشت عقده گشایی رئیس جمهور آمریکا به این خاطر است که سپاه پاسداران هم داخل و هم خارج از کشور موفقیت‌های چشمگیری داشته است.
وی گفت: در داخل کشور فتنه انگیزی‌های دشمنان را با بصیرت‌افزایی از بین برده و در خارج کشور تجزیه طلبی کشورهای اسلامی را با حضور خود و ناکام گذاشتن تروریست‌ها خنثی کرده به همین  خاطر دولتمردان آمریکایی عصبانی‌اند.
راوند گفت: مبارزه چند ساله  سپاه با تروریست‌ها و هزینه‌های آمریکا در آنجا به ارزش ۷ تریلیون دلار با حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت خنثی گردیده و به همین علت از دست سپاه پاسداران عصبانی‌اند.
وی افزود: تروریست نامیدن سپاه چندین پیامد دارد که نظامیان آمریکایی در منطقه و متحدانشان از این به بعد آرامش ندارند.
راوند در همین زمینه تصریح کرد: خود ترامپ از این به بعد در سفر به کشورهای همسایه باید بترسد که سفر به چنین کشورهایی برایش امن نیست.
وی گفت: این اقدام رئیس جمهور جاهل آمریکا باعث ایجاد وحدت و حمایت مسئولین دولت و مجلس در حمایت از سپاه شد.
حجت‌الاسلام  علی اکبر راوند با اشاره به آغاز فصل جدید ارتباط بین ایران و عراق و سفر اخیر نخست وزیر عراق با دعوت رئیس جمهور کشورمان به ایران گفت: آمریکایی‌ها با این سفر مخالف بودند و کارشکنی های زیادی می‌کردند، آل سعود هزینه زیادی پرداخت کرد که این ارتباط برقرار نشود اما علیرغم توطئه‌ها این نشست با دستاوردهای احداث بزرگراهی بین ایران و کشورهای شرق مدیترانه به طول ۱۷۰۰کیلومتر که منجر به ارتباط ایران به شهرهایی از کشورهای سوریه و لبنان و عراق می شود.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به هوشمندی مجمع تشخیص مصلحت نظام در عدم تصویب قرارداد و کنوانسیون FATF گفت: اگر این کنوانسیون تصویب می شد چه پیامدی داشت کما اینکه دولتمردان از رئیس جمهور تا وزرا اصرار بر تصویب آن داشتند. چنانچه این کنوانسیون تصویب می‌شد  بانک‌های ما نمی‌توانستند حقوق سپاهیان را بپردازند، دستگاه های ما اگر با سپاه ارتباط برقرار می‌کردند باید آن را قطع می‌کردند چون سپاه را تروریست خواندند و این عدم آگاهی مسئولان عالی رتبه ما از قراردادهایی که امضا می کنند آشکار می‌شود و این تاخیر در تصویب توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام باعث شد هویت این کنوانسیون با اقدام اخیر دولتمردان آمریکایی مبنی بر تروریست خواندن سپاه بر همگان روشن شود که جا دارد مسئولان عالی رتبه ما بیشتر مطالعه کنند و توجه داشته باشند که دشمنان دنبال ضربه زدن به نظام هستند و این خوشبینی به دشمن را از زندگی و ذهن تان بردارید.
راوند با اشاره به۲۹ فروردین ماه سالروز تاسیس ارتش جمهوری اسلامی گفت: حماسه آفرینان و دلاور مردان نیروی مقدس و مقتدر اسلامی که از ابتدای پیروزی انقلاب  تا به امروز مدافع انقلاب بودند و لحظه ای ننشستند. همان طوری که ارتشیان در ۱۹ بهمن۵۷ با امام امت بیعت و پیمان بستند که به انقلاب خدمت  کنند الان در بحران ها و بلایای طبیعی در کنار بقیه نیروهای جان بر کف خدمات شایان توجهی به مردم سیل زده انجام می دهند که این روز را به تمام ارتشیان عزیز تبریک عرض می کنم.
خطیب سیاسی عبادی جمعه از خدمات رسانی شهردار و پرسنل شهرداری و اعضای شورای شهر در خصوص سیلاب های اخیر در سطح شهر دیشموک و خدمت رسانی به مردم کمال تقدیر را به عمل آورد.
بنا بر این گزارش، بعد از خطبه‌های نماز جمعه مردم دیشموک در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شعارهای مرگ بر آمریکا انزجار خود را از حرکت اخیر دولتمردان آمریکایی همزمان با سراسر کشور به جهانیان ثابت و اوج وفاداری خودشان را به امام و رهبری و آرمان انقلاب اسلامی نشان دادند.

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 408607

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408607/2/آمریکا-رفتار-خباثت-آلودی-رابطه-سپاه-انجام-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1