تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب : ۴۰۸۱۰۲
با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد صورت پذیرفت:

تجلیل و تکریم بازنشستگان و کارکنان اداری برتر اداره کل نوسازی مدارس در سال جاری

۰
کبنا ؛در راستای نکوداشت مقام و منزلت بازنشستگان و تقدیر وتشکر از زحمات برترینهای حوزه های مختلف اداری آئینی با حضور مدیر کل ، معاونین و کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در نمازخانه این اداره کل برگزار و تعداد 4 نفر از بازنشستگان سال 1397 و تعداد 4 نفر دیگر از برترینهای حوزه های مختلف اداری موردتجلیل و تکریم قرار گرفتند.
مدیر کل نوسازی مدارس استان در این آیین بازنشستگان را گنجینه های سرشار از تجربه و تخصص معرفی نمودند و گفت: تکریم از بازنشستگان تکریم سرمایه های انسانی است و آنان به عنوان سرمایه های گران بهای اداره کل نوسازی مدارس می باشند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان" جهان محرابی افزود : امروز گرد هم آمده‌ایم که از زحمات سی ساله ، فعالان دیروز عرصه مقدس مدرسه سازی که مخزن تجربه ، خرد و آگاهی‌اند  و همچنین از کارشناسان خبره و فعال حوزه های مختلف اداری تجلیل و قدردانی نماییم.
محرابی گفت: كاركنان نوسازي مدارس با نقش آفريني در توسعه فضاهاي آموزشي در اين مجموعه جايگاهي اثرگذار و ماندگاری دارند و برگزار کردن چنین جلساتی و توجه به  خواسته ها و عملکرد آنان وظیفه ای ضروری و اساسی می باشد.
در پايان اين مراسم آقایان مهندس حسین طهماسبی، مهندس سلیمان قاسمی، آقای مجیدالله رستمی و آقای رهام بهرامی از کارکنان بازنشسته و همچنین  آقایان مهندس محمود جعفری از کارشناسان حوزه برآورد ، مهندس خیرالله پناهی در حوزه امور قراردادها، مهندس سجاد قربانی در حوزه آزمایشگاه و نظارت پروژه ها و آقای حداد فتحی در حوزه خدمات در سال 1397  با اهدا لوح تقدیر و هدایا و بازگو کردن خاطرات دوران خدمت کارمندی و گرفتن عکس یادگاری پایان یافت.

     
     
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1