تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۴۰۸۰۶۵
هوشنگ‌صیدالی مدیرعامل نفت و گاز گچساران در نشست با خبرنگاران:

از دست استاندار کهگیلویه و بویراحمد شرکت گاز را ترک کردم/ در انتخابات علناً از کسی حمایت نمی‌کنم / برای هدایت‌خواه و حسینی‌پور حرمت قائلم (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛روز یکشنبه( ۲6 اسفندماه ۹۷)نشست خبری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اصحاب رسانه برگزار شد.
هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و از گچساران ضمن تبریک روز ملی شدن صنعت نفت در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره این شایعه که صیدالی ماشین امضای تاجگردون است، گفت: بنده به جایی رسیده‌ام که ماشین امضای هیچ کسی در این مملکت نباشم، بنده مقلد حضرت آیت الله خامنه‌ای هستم و ایشان را به عنوان ولی فقیه پذیرفته‌ام و صفر تا 100 زندگی‌ام را از ایشان تبعیت کرده‌ام، و کسی که این سخن را بیان کرده می‌شنود، هر کسی که روی زانوهای خودش بایستد، بنده هیچکسی و وابسته به هیچکسی نیست.
صیدالی در ادامه بیان داشت: بنده به آقای تاجگردون ارادت دارم و ایشان را به عنوان فردی عملگرا می‌شناسم، از زمانی که در شرکت گاز بودم، خدماتی که ایشان انجام می‌دادند باعث ایجاد شور و شوق انجام خدمات در ما هم می‌شد. اگر بنده به عنوان مدیرعامل در اینجا حضور پیدا کردم یک ثانیه هم به دنبال صندلی مدیرعاملی نبودم، بنابراین کسی ماشین امضا می‌شود که دنبال رسیدن به جایی بوده باشد. برای گازکشی به باباکلان و ایجاد خط لوله گاز کاری بود که مخالف‌های زیادی داشت ولی تاجگردون امضای گازکشی به باباکلان را از رئیس جمهور وقت آقای احمدی‌نژاد گرفت و خود من کار کار‌شناسی انجام دادم و بعد از آن شرکت گاز ورود کرد و این کار نتیجه گرفت.
افتخار هست که در این وضعیت بیکاری نماینده ما فعالیتی کرد و تعدادی سر کار رفتند
صیدالی درباره استخدامی‌های بی‌ضابطه‌ای که طی سالهای گذشته در شرکت نفت انجام گرفته است، گفت: بنده سال ۹۵ وارد شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شدم، در بدو ورودم به من اعلام شد که این اواخر نیروهایی بدون هماهنگی به کار گرفته شده از شما می‌خواهم، عذر این نیرو‌ها را بخواهید، من به ایشان گفتم من نیامده‌ام که عده‌ای را اخراج کنم، ایشان مصر بودند که بی‌نظمی در استخدام صورت گرفته، لیست این افراد را از ایشان گرفتیم و نهایتاً این تصمیم گرفته شد که افرادی که کمتر از یک سال کار کرده‌اند که تعدادشان ۱۴۲نفر بود پس از اتمام قراردادشان عذرشان خواسته شود.
وی در مورد لیست استخدامی‌های منتسب به تاجگردون گفت: من با دکتر تاجگردون این موضوع را در میان گذاشتم و به ایشان گفتم که لیست استخدامی منتسب به شما بیرون آمده، آیا درست است، دکتر تاجگردون گفتند؛ خیلی از این افراد را به اسم فامیل می‌شناسم ولی تعدادی هم هستند که مخالف صددرصد من هستند ولی در کل این افتخار هست که در این بیکاری نماینده ما فعالیتی کرد و تعدادی سر کار رفتند، الان هر فرد بیکاری که بخواهد برود سر کار، این ۱۴۲نفر دیگر مانع اشتغال بقیه نیستند.
تعمیر برخی مخازن و خطوط اصلی پس از ۱۰سال
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در مورد میزان تولیدات نفت و گاز و تاثیر تحریم‌ها در این موضوع بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی از بدو حضورش دشمن واقعی داشته و هر ضربه‌ای را که می‌خواستند به کشور بزنند زدند، و روی موضوعی توافق پیدا کرده‌اند، اینکه باید ایران را از درون تخریب کنیم، الان تحریم کرده‌اند اما ما هم خودمان را دست کم نگرفته‌ایم، از پیشینیان یاد گرفته‌ایم راه صادرات نفت را پیدا کنیم، حداکثر استفاده از شرایط تحریم داریم می‌کنیم، مثلا در حال حاضر توانسته‌ایم مخازن و خطوط اصلی را نزدیک ده سال است که خواسته‌ایم تعمیر کنیم و این فرصت را در حال حاضر پیدا کرده‌ایم.
فعالیت شرکت نفت مضاعف می‌شود
صیدالی این پیش بینی را کرد که سال ۹۸ فعالیت شرکت نفت افزایش می‌یابد و گفت: این پیش بینی وجود دارد که شرکت ملی حفاری ورود پیدا کند که می‌تواند در زمینه بکارگیری نیروهای انسانی ظرفیت زیادی ایجاد کند، هر «کلمی» که در گچساران شروع به کار کند حدود ۲۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند و اگر ۶ کلم فعال شود هزار و ۲۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت نفت گچساران توجه به نیروهای عملیات شرکت نفت را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای مدیریت خود دانست و گفت: اغلب نیرو‌ها از کار عملیاتی فراری‌اند، در حالی که محور کار شرکت نفت بر انجام عملیات است ولی خیلی از افراد سعی داشتند به کار دفتری و کارهای دیگری روی بیاورند که به سمت سختی‌ها و مشکلات و خطرات کار عملیاتی نروند. ولی ما این شرایط را عوض کردیم، چون بنده خودم از بدنه عملیات بوده‌ام و کار این‌ها را درک می‌کنم به این بخش توجه کردیم و الان رضایتمندی بالایی ایجاد شده است برای اینکه بتوانیم تولید پایدار داشته باشیم.
برنامه یکسان سازی طبقات شغلی در اولویت است
صیدالی بیان داشت: درباره ایجاد تسهیلات نیروهای قراردادی ارکان ثالث گفت: مدت هاست از طریق مقام عالی وزارت و معاونان ایشان بحث بکارگیری نیروهای قرار دادی و ارکان ثالث در دستور کار قرار گرفته. قبلا پول صادرات نفت در ابتدا در اختیار وزارت نفت قرار می‌گرفت، ولی در حال حاضر کل پول صادرات نفتی به خزانه کشور می‌رود و وزارت نفت نیز مثل بقیه وزارت خانه‌ها بودجه می‌گرفت. ۱۴/۵ درصد پول نفت برای هزینه‌های مختلف استهلاک، توسعه و غیره در اختیار قرار می‌گیرد و بودجه خالص این میزان پول ۸درصد است که شرکت نفت باید با آن اداره شود. در حال حاضر در رابطه با این موضوع اولویت یکسان سازی طبقات شغلی در شهرستان‌های مختلف وجود دارد و یکی از برنامه‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز هست و اینگونه نباشد که کسی حقوقش در گچساران با کسی که در آقاجری است متفاوت باشد.
وی در ادامه در رابطه با در اختیار قراردادن منازل نفت به نیروهای قراردادی، گفت: مستحضرید که برخی از نیروهای رسمی نیز هنوز از این منازل استفاده نکرده‌اند و منتظرند و در صف قرار دارند. منازلی در مجموعه شرکت نفت هست که خالی از سکنه هستند ولی شرایط مناسبی برای اسکان ندارند و به دلیل خطرات و مشکلاتی که دارند نیاز به تعمیر و بازسازی وجود دارد که در حال حاضر بودجه برای ساخت این‌ها را نداریم. ما بازنشسته‌هایی را داریم ولی استخدام نداشته‌ایم بنابراین جای نگرانی نیست و به خانه می‌رسند.
بعید می‌دانم که مجوزی برای گرفتن نیرو بدهند / 341 نیرو در حراست بلاتکلیف است
صیدالی به سوالی مبنی بر اینکه «با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس، بکارگیری نیروهای حجمی در شرکت نفت صورت می‌گیرد یا نه» گفت: در شرکت گاز 5 سال مسئول جذب نیرو بودم و بالای هزار و ۵۰۰ نفر با فراخوان آزمون جذب شدند، حتی شرایطی را در آن زمان ایجاد کردیم که از یک خانواده دو نفر وارد شرکت نشوند، خوشحال می‌شویم در سال ۹۸ یک نفر نیرو بگیریم ولی تا این لحظه هیچگونه مجوزی نداشته‌ایم، در حال حاضر ۳۴۱نفر در حراست بلاتکلیف هستند، اول باید تکلیف این افراد مشخص شودولی با این شرایط بعید می‌دانم که مجوزی برای گرفتن نیرو بدهند.
در سال ۹۷، پنجاه و چهار میلیارد تومان از بودجه نفت را در اختیار شهرداری‌ها قرار دادیم، این‌ها غیر از کمک‌های جانبی بوده که تا الان خرج شده، و این ۵۴میلیارد تومان به راحتی بدست نیامده و روز‌ها پیگیری کردیم تا مجوز این کمک‌ها را بگیریم.
هشت سال در شرکت نفت و گاز بودم و هشت روز مرخصی رفتم، همین الان در دو سال گذشته ۶روز مرخصی رفته‌ام. مقطعی برای دیشموک و قلعه رئیسی زحمت زیادی کشیدم تا توانستم مجوز برای گازکشی بگیرم.
از هیچ کاندیدای علنا حمایت نمی‌کنم
صیدالی در زمینه سوالی مبنی بر اینکه صیدالی به جناح اصولگرا تعلق دارد و آیا دین خود را به این جریان ادا کرده بیان داشت: وامدار هیچکسی نیستم، نه تاجگردون و نه هدایتخواه و حسینی. هر حرمتی متقابلا حرمتی خواهد داشت، نه از بابت خط و جریان، بلکه اعتقاد من این است که هر جوانی که خودش را در این استان پیدا کرد وظیفه ما است که کمکش کنیم. زمانی که آقای حسینی نماینده بود، ایشان آقای حافظی نیا را برای مدیرعاملی شرکت گاز به وزیر معرفی کرد، ولی در سالهای بعد برای مدیرعاملی شرکت نفت گچساران معرفی کرد. زمانی که مدیرعامل گاز استان بودم تاجگردون همه فشارش را گذاشت تا از شرکت گاز نروم چون اعتقاد داشت دلسوزانه کار می‌کنم، اما از دست استاندار وقت (سید موسی خادمی) کهگیلویه و بویراحمد از شرکت گاز رفتم چون در مورد انتصابات دخالت‌هایی صورت می‌گرفت. در شرکت نفت و گاز نیز به همین شکل رفتار می‌کنم. همه افراد از جمله حسینی، پاکدل، تاجگردون، خورشیدی، زینل‌زاده می‌توانند پلی باشند در مقابل این تفکرات (که کار و فعالیت‌ها را سیاسی می‌کنند).
هوشنگ صیدالی در انت‌ها درباره حمایت از کاندیداهای احتمالی انتخابات سال آینده گفت: به عنوان مدیرعامل شرکت نفت که هفت هزار نفر را در زیر مجموعه خود دارم از هیچ کسی علنا حمایت نمی‌کنم زیرا اگر اینکار را بکنم به این هفت هزار نفر ظلم کرده‌ام، انتخابات چه استانی شود و چه شهرستانی مردم مشخص می‌کنند که چه کسی باید تعیین شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای صیدالی در استخدامهای فامیلی و رابطه ای خدا می داند و بس. وای بر حقی که ضایع شده باشد. وای بر ناحقی که حمایت شده باشد.
مجید
Iran, Islamic Republic of
در شرکت گاز خانواده هست که سه تا چهارنفر بکارگیری شدند مخصوصا در گاز دهدشت .خدا لعنت کنه کسی را که حق مردم عادی را ضایع میکنه
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت هوشنگ که کلا مدیر بدنیا اومدی، البته اینطور که گفتی کلا شایسته تر از خودت نیست چون باید باور کنیم تو مملکتی که برای استخدام آبدارچی پارتی لازمه اما برای مدیر عامل شدن فقط شایستگی!!!!!
همکار سابق
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیری با حجم و استخدامهای فله ای بستکان به جای بازخواست و تنبیه، ارتقا و تشویق می شود باید هم طلبکار باشد و از موضع طلبکاری صحبت کند.
اگر قانون و نظارتی بود ایشون الان بای می فرمودند با 60-70 نفر استخدام غیر قانونی و سایر تخلفات در واگذاری پروژه ها و اجراهای مساله دار
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
معمولا . طرفدار وضع موجود هستند راز ماندگاری اینها هم همین است
امور مشترکین
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس صیدالی شما از دست استاندار موسی خادمی نرفتید .شما را موسی خادمی وسیف السادات بزور کنار زدند وشما هم هر چقدر مهندس حسینی و مهندس روح الهی را نزد سیف السادات برای ادامه فعالیت فرستادید افاقه نکرد . مهندس صیدالی سعی کنید عمل و‌کلامتان یکی باشد .کلیه همکاران مجموعه گاز استان قضیه برکناری شما را می دانند.
Iran, Islamic Republic of
دم باورش نمیشه یه کسی با این تیپ و قیافه و با این ادعا اینقدره. این مصاحبه یه جمله واقعیت توش نیست. خدایا از دست. آقای صیدالی، اگر ماشین امضا نیستید آقایان ساسان حبیبی( برادر خانم ساسان تاجگردون)، (رهام عباسی( باجناق حمید تاجگردون )، خداخواست رحیمی ( برادر فرماندار تاجگردون )، فرهاد جعفری ( برادر خانم فرماندار تاجگردون )، رادمنش رتبه ۱۳ ( دایی رامبد پیرو لیدر تاجگردون) و …که هیچکدومشون یه روز تجربه پستشونو نداشتن و لیاقتشو هم نداشتن،را از جعبه کدوم عطار در آوردید؟؟ نکنه ژن خوبن!!
البته خودتون گفتید من ماشین امضای مردمم، آقای تاجگردون هم نماینده مردمه، یعنی هم قبول کردید که ماشین امضایید و هم قبول کردید که ماشین.
در خصوص ورزش هم واقعا بی انصافی کردی، افراد قبلی یعنی آقای پاکدل که تو رو بزرگ کرد و همکاراش، با پانصد میلیون تومن تیم فوتبال رو بردن لیگ یک و اون همه موفقیت تو ورزش آفریدند بعد مدیر عامل مورد حمایت تاجگردونِ عملگرات!!! با دو میلیارد تومن اونو سقوط داد به لیگ دو و مدیر عامل بعدی و خود شما دیگه چیزی جایی ورزش و آبرویی برای گچساران نگذاشتید در حالیکه چندین برابر پاکدل بودجه داشتید علتش هم بی تدبیری و سو مدیریت و همون مدیرای نه بودجه.
در مورد ورزش قهرمانی هم بابت نظرتون متاسفم واقعا نشون دادی نه امروزی هستی نه از نقش ورزش در سیاست و اقتصاد و آسیبهای اجتماعی چیزی میدونی اگه فردا تو ورزشگاه جوونا . شانس آوردی.
در مورد ابوالحسن غلامی هم که خیلی !!! دیگه کم مونده به . حق نفس کشیدن رو هم ازش بگیری.
شركت گازي
Iran, Islamic Republic of
صحبت هاي جناب صيدالي در خصوص رفتن از صندلي شركت گاز بنابر مخالفت هاي استاندار بوده ..
ايشان با توجه به اشكالات و .. كه داشتند كلا از مجموعه شركت ملي گاز كنار گذاشته شد و چند ماه بدون هيچ سمت سازماني در گاز استان فارس مي چرخيدند.
ايشان عليرغم صحبت هايشان خيلي خيلي هم عاشق صندلي رياست هستند . تنها مزيت خوب ايشان اخلاق خوبي دارند .
پسرخاله
Romania
ای کاش به دست آقای صیدالی برسد.
ارادت ایشان به آقای تاجگردون به زمانی برمی گردد که در خانه فرماندار سابق گچساران(آقای رحیمی)و قبل از انتصای تعهد داد که در صورتی که مدیرعامل شود تمام دستورات را بدون کم و کاست اجرا نماید.الحق که به تعدش خوب عول کرده است.
خدایی در زمان به اصطلاح مدیریت ایشان. چند سمت بدون اذن انجام شده است به جز اتنصاب پسرخاله اش(آقای اسدی)؟
آقای صیدالی در خلوت بنشین و وجدانت قاضی قرار بده ببین چقدر فرمانبر تاجگردون شده اید و الحق روی مدیران نالایق را سفید !!!!!!!!!!!!!!!!!!
منتقد
Iran, Islamic Republic of
آدم دوچهره در روز قيامت يکي از بدترين مردم نزد خداوند متعال به شمار مي‌آيد. (پیامبر اکرم .خصال، ج ١، ص ٢٠)
جناب اقای صیدالی عملکرد شما در شرکت گاز مشخص است، اره درست می گویید مشخص است:
شما تمام ابعاد سازمان را صرف گاز گازرسانی کرده اید ولی هر کس دیگر هم بود در این حوزه چه بسا عملکرد بسیار بهتری داشت.
در زمینه انتصابات شما که وضع کاملا مشخص است و نیاز به تحقیق نیست.
در زمینه سرمایه گذاری در زیرساخت های فناوری اطلاعات چه هزینه ای کرده اید؟
در زمینه آموزش کارکنان چه عملکردی داشته اید؟
در زمینه استخدام گفته اید بامجوز و آزمون،میشه سوال کرد که چه آزمونی بود که استخدامی هاش فقط از اقوام شما و آقای حسینی بوده اند؟(کاشکی افرادی که استخدام نموده اید اندکی تخصص یا کارایی داشتند که حالا به معظلی برای سازمان تبدیل نشوند)
در زمان شما همین استخدام ها و پرداخت حقوق خارج از بودجه مصوب سازمان، باعث شده شرکت گاز هنوز جوابگوی مشکلات زمان شما به سازمان های نظارتی باشد.
در زمینه وصول مطالبات که نمونه بارزی از بیت المال است شما چه عملکردی داشته اید؟ بیت المال را بر اساس رابطه از برخی دریافت و از برخی دیگر دریافت نکرده اید.
نیروی انسانی در زمان شما چه جایگاهی داشته است؟در این زمینه خروج نیروهای کیفی نشان دانده عملکرد شماست.
شما بیان داشتید انتصاب شما بر اساس روابط نبوده است؟ اگر اینجوری است که میفرمایید چطوری شما که مدیرعامل بوده اید در شرکت گاز استان فارس به عنوان مدیر بهره برداری شما را قبول نکرده اند.
در زمینه رعایت مسایل HSE، قوانین سلامت اداری،شایسته سالاری ورعایت مقررات سازمانی و غیره چه عملکردی داشته اید.
عملکرد هر سازمان باید چند بعدی باشد،متاسفانه عملکرد مدیریتی شما به نحوی بود که شرکت گاز استان در اکثر رده بندی ها بین شرکت های گاز استانی در رتبه آخر بوده است
همکار سابق
Iran, Islamic Republic of
متصدی محترم سایت. چرا پیام ها ی درست و صحیح ولی مخالف نظرات خودتان را چاپ نمی کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایضاً همکار سابق
Romania
لطفاُ Comment ها را گزینش پخش نکنید
بن.یسید تا مردم و شرکت نفتی ها بدانندصحبت های آقای صیدالی اکثراً .و ایشان کاملاُ متعهد به انجام دستورات .تاجگردون شده است .
کدام انتصاب در شرکت نفت گچساران بدون . تاجگردون انجام شده است؟
. مثل کف روی آب است. آقای صیدااااااالی
همکار گازی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای صیدالی عملکرد شما در شرکت گاز مشخص است، اره درست می گویید مشخص است:
شما تمام ابعاد سازمان را صرف گاز گازرسانی کرده اید ولی هر کس دیگر هم بود در این حوزه چه بسا عملکرد بسیار بهتری داشت.
در زمینه انتصابات شما که وضع کاملا مشخص است و نیاز به تحقیق نیست.
در زمینه سرمایه گذاری در زیرساخت های فناوری اطلاعات چه هزینه ای کرده اید؟
در زمینه آموزش کارکنان چه عملکردی داشته اید؟
در زمینه استخدام گفته اید بامجوز و آزمون،میشه سوال کرد که چه آزمونی بود که استخدامی هاش فقط از اقوام شما و آقای حسینی بوده اند؟(کاشکی افرادی که استخدام نموده اید اندکی تخصص یا کارایی داشتند که حالا به معظلی برای سازمان تبدیل نشوند)
در زمان شما همین استخدام ها و پرداخت حقوق خارج از بودجه مصوب سازمان، باعث شده شرکت گاز هنوز جوابگوی مشکلات زمان شما به سازمان های نظارتی باشد.
در زمینه وصول مطالبات که نمونه بارزی از بیت المال است شما چه عملکردی داشته اید؟ بیت المال را بر اساس رابطه از برخی دریافت و از برخی دیگر دریافت نکرده اید.
نیروی انسانی در زمان شما چه جایگاهی داشته است؟در این زمینه خروج نیروهای کیفی نشان دانده عملکرد شماست.
شما بیان داشتید انتصاب شما بر اساس روابط نبوده است؟ اگر اینجوری است که میفرمایید چطوری شما که مدیرعامل بوده اید در شرکت گاز استان فارس به عنوان مدیر بهره برداری شما را قبول نکرده اند.
در زمینه رعایت مسایل HSE، قوانین سلامت اداری،شایسته سالاری ورعایت مقررات سازمانی و غیره چه عملکردی داشته اید.
عملکرد هر سازمان باید چند بعدی باشد،متاسفانه عملکرد مدیریتی شما به نحوی بود که شرکت گاز استان در اکثر رده بندی ها بین شرکت های گاز استان در رتبه آخر بوده است
همکار گازی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای صیدالی عملکرد شما در شرکت گاز مشخص است، اره درست می گویید مشخص است:
شما تمام ابعاد سازمان را صرف گاز گازرسانی کرده اید ولی هر کس دیگر هم بود در این حوزه چه بسا عملکرد بسیار بهتری داشت.
در زمینه انتصابات شما که وضع کاملا مشخص است و نیاز به تحقیق نیست.
در زمینه سرمایه گذاری در زیرساخت های فناوری اطلاعات چه هزینه ای کرده اید؟
در زمینه آموزش کارکنان چه عملکردی داشته اید؟
در زمینه استخدام گفته اید بامجوز و آزمون،میشه سوال کرد که چه آزمونی بود که استخدامی هاش فقط از اقوام شما و آقای حسینی بوده اند؟(کاشکی افرادی که استخدام نموده اید اندکی تخصص یا کارایی داشتند که حالا به معظلی برای سازمان تبدیل نشوند)
در زمان شما همین استخدام ها و پرداخت حقوق خارج از بودجه مصوب سازمان، باعث شده شرکت گاز هنوز جوابگوی مشکلات زمان شما به سازمان های نظارتی باشد.
در زمینه وصول مطالبات که نمونه بارزی از بیت المال است شما چه عملکردی داشته اید؟ بیت المال را بر اساس رابطه از برخی دریافت و از برخی دیگر دریافت نکرده اید.
نیروی انسانی در زمان شما چه جایگاهی داشته است؟در این زمینه خروج نیروهای کیفی نشان دانده عملکرد شماست.
شما بیان داشتید انتصاب شما بر اساس روابط نبوده است؟ اگر اینجوری است که میفرمایید چطوری شما که مدیرعامل بوده اید در شرکت گاز استان فارس به عنوان مدیر بهره برداری شما را قبول نکرده اند.
در زمینه رعایت مسایل HSE، قوانین سلامت اداری،شایسته سالاری ورعایت مقررات سازمانی و غیره چه عملکردی داشته اید.
عملکرد هر سازمان باید چند بعدی باشد،متاسفانه عملکرد مدیریتی شما به نحوی بود که شرکت گاز استان در اکثر رده بندی ها بین شرکت های گاز استان در رتبه آخر بوده است
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1