تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۴۰۸۰۳۱
کبنا گزارش می‌دهد

قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛«محمدباقر قالیباف» شهردار اسبق تهران از فعالیت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در بخش سرفاریاب شهرستان چرام بازدید کرد.
محمدباقر قالیباف شهردار اسبق تهران عصر امروز از فعالیت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در روستای دهنو اسلام‌آباد بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام بازدید کرد.
سرهنگ حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید، محمدباقر قالیباف را همراهی کرد.
قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در زمینه‌های عمرانی، پزشکی، اشتغال‌زایی، کشاورزی، فرهنگی و آموزشی فعالیت می‌کند و از 23 اسفندماه امسال تا پایان تعطیلات نوروز 98 در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به برگزاری اردوی جهادی کرده است.
اردوی جهادی قرارگاه امام رضا(ع) از 23 اسفندماه تا سوم فرودین 98 در مناطق محروم شهرستان چرام در حوزه عمرانی، فرهنگی و کارآفرینی، سوم تا هشتم فرودین 98 در بخش محروم لوداب از توابع شهرستان بویراحمد و از 10 تا 15 فرودین‌ماه در بخش ممبی شهرستان بهمئی در حوزه‌ درمانی برگزار می‌شود.
دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) نیز گفت: گروه جهادی قرارگاه امام رضا (ع) در ایام نوروز امسال در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد خدمات عمرانی و درمانی ارائه می‌کنند.
مهدی مسکنی اظهار داشت: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در استان کهگیلویه و بویراحمد از 23 اسفندماه امسال تا پایان تعطیلات نوروز 98 اقدام به برگزاری اردوی جهادی (عمرانی، فرهنگی، درمانی، اشتغال‌زایی) کرده است.
وی عنوان کرد: قرارگاه جهادی امام رضا(ع) طبق روال گذشته، امسال در استان کهگیلویه در زمینه‌های عمرانی، پزشکی، اشتغال‌زایی، کشاورزی، فرهنگی و آموزشی اردوی جهادی برگزار می‌کند.
دبیر قرارگاه جهادی امام رضا(ع) افزود: این قرارگاه جهادی که از سال 93 اقدام به فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و کم برخوردار کشور کرده است.
مسکنی ادامه داد: اردوی جهادی قرارگاه امام رضا(ع) از 23 اسفندماه تا سوم فرودین 98 در مناطق محروم شهرستان چرام در حوزه عمرانی، فرهنگی و کارآفرینی، سوم تا هشتم فرودین 98 در بخش محروم لوداب از توابع شهرستان بویراحمد و از 10 تا 15 فرودین‌ماه در بخش ممبی شهرستان بهمئی در حوزه‌ درمانی فعالیت می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اا
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت این بیچاره های اطرافش دستمال کم اوردن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1