کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد مطرح کرد

برگزاری کارگاه «عکاسی مستند به مثابه یک مطالبه»

23 اسفند 1397 ساعت 12:04

کارگاه «عکاسی مستند به مثابه یک مطالبه» با حضور عکاس مطرح کشور و عضو رسمی انجمن عکاسی ایران در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.


رئیس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در این باره گفت: در این دوره تخصصی یک روزه که به همت واحد عکاسی حوزه هنری برگزار شد بیش از 100 نفر از عکاسان و علاقه مندان رشته عکاسی شرکت کردند.
وی بیان کرد: در این کارگاه آموزشی مباحثی شامل تعریف عکاسی مستند، شکل گیری جریان مستند در عکاسی، جریان سینما و ترفندهایی که در حوزه سینما منجر به فیلم مستند می‌شود، ارتباط سینما و عکاسی و چرخش عکاسی بعد از دهه 90 به همراه تصاویر و توضیحات توسط کیارنگ علایی مدرس حوزه عکاسی آموزش داده شد.
اسلامی نژاد ابراز داشت: این دوره با هدف افزایش اگاهی شرکت کنندگان با مقوله عکاسی مستند و همچنین آشنایی با آثار عکاسان مطرح داخلی و خارجی در این حوزه فعالیت می‌کنند برگزار شد و شرکت کنندگان سؤالات خود درباره عکاسی مستند را مطرح کردند و کیارنگ علایی نیز به ارائه توضیحات لازم پرداخت.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این واحد با دعوت از اساتید برتر حوزه عکاسی تاکنون دوره‌های مختلفی را در سطح استان برگزار کرده است که تداوم این امر موجب ارتقای سطح دانش و معلومات عکاسان و همچنین کیفیت بخشی به آثار انها خواهد شد.


کد مطلب: 407975

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407975/2/برگزاری-کارگاه-عکاسی-مستند-مثابه-یک-مطالبه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1