کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست با کارگزاران زیارتی شهرستان‌های گچساران و باشت مطرح شد

نیک‌روش: سند توسعه فرهنگ زیارت شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد تدوین می‌شود

23 اسفند 1397 ساعت 9:52

نیک روش گفت: سند توسعه فرهنگ زیارت باید در تمام شهرستان‌ها بر اساس وضعیت فرهنگی، اقتصادی، معیشتی وسلائق آن منطقه باشد و تمام تلاش خود را در سال 98 برای ایجاد پکیچ های جدید و متنوع بر اساس نیازهای هر شهرستان به کار خواهد گرفت.


 نشست تخصصی مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد با کارگزاران زیارتی شهرستان‌های گچساران و باشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، حسین نیک روش مدیرحج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت 6 ماهه حضور خود دراستان به ظرفیت‌های ویژه این شهرستان‌ها در زمینه‌های مختلف به خصوص مسائل زیارت پرداخت و اظهار کرد: کارگزاران به عنوان مشاوران امین سازمان حج و زیارت هستند و انتظار می‌رود با تشگیل کارگروه نیازهای زیارتی فرهنگی استان به صورت کامل شناسایی و آن را به صورت مکتوب ارائه نمایند تا تصمیمات بعدی اتخاذ شود.
نیک روش گفت: سند توسعه فرهنگ زیارت باید در تمام شهرستان‌ها براساس وضعیت فرهنگی، اقتصادی، معیشتی وسلائق آن منطقه باشد و تمام تلاش خود را در سال 98 برای ایجاد پکیچ های جدید و متنوع بر اساس نیازهای هر شهرستان به کار خواهد گرفت.
در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ در فضای صمیمی برگزار گردید که تعدادی از کارگزاران سئوالات و موارد را مطرح کرد و مدیر استان پاسخگوی آنها بود.
مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویرامد در ادامه سفرش به شهرستان گچساران از دفاتر زیارتی گچساران بازدید به عمل آمد.
 


کد مطلب: 407969

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/407969/2/نیک-روش-سند-توسعه-فرهنگ-زیارت-شهرستان-های-کهگیلویه-بویراحمد-تدوین-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1