تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۴۰۷۸۸۹
کبنا از نشست احزاب سیاسی با فرماندار بویراحمد گزارش می‌دهد

بحث احزاب سیاسی در حضور فرماندار بویراحمد / شیخ شجاعیان: دموکراسی و آزادی در بالاترین حد است / وفانژاد: مجبوریم با مهره درجه 3 با مهره درجه یک شما رقابت کنیم / ورود احزاب به تنش‌های بین شهردار یاسوج و مدیران / زنان اصلاح‌طلب از کار سیاسی هراس دارند (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛نشست احزاب سیاسی شهرستان بویراحمد به ریاست شاهرخ کناری فرمانداری بویراحمد عصر امروز دوشنبه 20 اسفندماه 97 برگزار شد.
در ابتدای این نشست عبدالحمید پناهی معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد با بیان اینکه احزاب سیاسی باید در راستای بهبود توسعه شهرستان قدم بردارند، اظهار کرد: 12 حزب از فرمانداری بویراحمد تاکنون مجوز فعالیت گرفته‌اند و همواره این احزاب مورد حمایت ما قرار می‌گیرند و در حمایت از آنها هیچ گونه نگاه‌های سیاسی دخالت داده نمی‌شود.
پناهی در ادامه افزود: تا سال 95 ما 22 سمن داشتیم که از سال 95 تا اواخر سال 97، مجوز 36 سمن دیگر صادر گردید و در حال حاضر 58 سمن داریم.
 وی گفت: ما در این مدت از تمامی سخنرانی‌ها حمایت کردیم و هیچ سخنرانی سیاسی در شهرستان لغو نشده است به غیر از آنهایی که مشکل امنیت داشتند. و همچنین در این مدت کنسرت‌ها را نیز مورد حمایت قرار دادیم و هیچ کنسرتی نداشتیم که لغو شده باشد.
جانی پور دبیر حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی با اشاره به اینکه هر دوره‌ای یک گروه در رأس کار قرار می‌گیرند، اظهار کرد: طرف مقابل دولت نباید با نقدهای غیر منصفانه فکر کنند که به پویایی خودشان کمک می‌کنند، که در واقع ضربه به نظام می‌زنند.
دمساز دبیر انجمن اسلامی معلمان شهرستان بویراحمد نیز با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، گفت: احمدی نژاد در دوره دوم ریاست جمهوری خود، خودش را از بدنه اصولگرایان جدا کرد و آقای روحانی نیز در دوره دوم ریاست جمهوری‌اش نیز خود را از اصلاح طلبان جدا می‌داند.
وی گفت: وظیفه احزاب سیاسی فقط کار سیاسی نیست، بلکه کار فرهنگی و زیرسازی هم هست.
دمساز به تنش‌های بین شهردار یاسوج و استاندار و مدیران استانداری هم اشاره کرد و گفت: امیدوارم این تنش‌ها بر روند خدمات دهی به مردم و شهر تاثیر نگذ ارند و در آستانه سال جدید هستیم که سال خوبی را برای همه آرزو می‌کنیم.
 چمن آرا دبیر سازمان معلمان استان در ابتدای به اهداف این سازمان پرداخت و اظهار کرد: آزادی‌های مدنی و دموکراسی در کشور ما کمرنگ است.
احساس خواه دبیر حزب حامیان انقلاب اسلامی نیز در این جلسه به اهداف جمعیت پرداخت و گفت: پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی از اهداف این جمعیت است و مطالبه گری به حق مردم یکی دیگری از این اهداف می‌باشد.
وی گفت: احزاب سیاسی فقط به دنبال کار سیاسی نباشد بلکه باید به مردم هم خدماتی ارائه دهند.
فرزانه آرامش دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش نیز ماهیت کار سیاسی را هزینه بر دانست و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد که هنوز به بلوغ سیاسی نرسیده‌ایم این هزینه‌ها برای زنان ما بیشتر است.
وی افزود: باید بستر فعالیت‌های سیاسی برای زنان ما فراهم شود و مشوق‌های را نیز در این رابطه در نظر گرفت.
آرامش گفت: در این سالهای فعالیتم خیلی اذیت شدم و برای مسوولیتی که می‌خواستم بگیرم، اولین انگی که به ما می‌زدند این بود که می‌گفتند، من یک آدم سیاسی هستم و جاهای مختلف مرا به بهانه سیاسی بودن تخریب می‌کردند.
وی گفت: زنان اصلاح طلب ما از عواقب کار سیاسی هراس دارند و نباید به صرف انجام کار سیاسی مشکلی برای بانوان ما ایجاد شود.
رستمی از حزب جامعه اسلامی مهندسین استان نیز در این جلسه به صحبت‌های برخی از سخنرانان اشاره کرد و گفت: برخی دوستان در این جلسه بیان کردند که احزاب نزدیک به حاکمیت، مگر شماها از حاکمیت جدا هستید.
وی ادامه داد: بعضی دوستان می گویند که ما برای انجام فعالیت سیاسی نگران هستیم و ما را محدود می‌کنند. لازم است که بگویم هر کدام از دستگاه‌ها وظایف خودشان را دارند.
وی به این سخن یکی از حاضر که گفته بود ما حزب پول دار هم داریم (حزب موتلفه) هم واکنش نشان داد و گفت: مگر حزب پول دار بد است.
اژدر عضو حزب اعتماد ملی گفت: محفلی عملی کردن به ضرر کشور ما است و هر کسی که رئیس جمهور یا مسوول می‌شود، احزاب را کنار می‌گذرد و همه را به باد انتقاد و تخریب بگیرد.
وی گفت: احزاب ما در آغاز راه هستند و هیچ اهداف را برای فعالیت آنها تدوین نکرده‌ایم.
آذرپیوند حزب اعتماد ملی نیز گفت: خدمت تنها در عبادت نیست، بلکه احزاب هم می‌توانند کشورها را بالانس و نگهداری کنند و اگر کشورهای اطراف ما احزاب داشتند، داعش ها به وجود نمی‌آمدند.
وی افزود: کشور بدون حزب همانند خانه بدون سقف است. از مسوولان می‌خواهیم که احزاب را تقویت کنند و احزاب حیات کشور ما هستند.
دانشی دبیر حزب موتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدا به شوخی در جواب به فردی که گفت حزب پولدار به جلسه آمد، گفت: دارندگی برازندگی.
وی در ادامه با بیان اینکه از ظرفیت احزاب سیاسی می‌توانند استفاده کرد، گفت: ما می‌توانیم استانمان را کمک کنیم اما اینکه همدیگر را تخریب می‌کنیم سبب شده که استانمان در سر جای خودش نباشد.
شیخ شجاعیان از حزب اصولگرایان نیز خواستار استمرار این جلسات شد و گفت: در جلسه‌ای قبلی که با استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشتیم، آقای استاندار دو ساعت وقت ما را گرفت و یکی از مصوبات جلسه هم اجرا نشد.
وی گفت: دموکراسی و آزادی بیان در بالاترین حد خودش است. امروز رئیس جمهور را رسانه‌های مختلف در بالاترین جحد نقد می‌کنیم و هیچ حرفی نمی‌زنند. چه آزادی بالاتر از این که برخی دوستان می گویند، آزادی و دموکراسی کمرنگ است.
  اما در ادامه رحمان وفانژاد از فعالین سیاسی اصلاح طلب به صحبت‌های شجاعیان از حزب اصولگرایان واکنش نشان داد و گفت: آیا در کشور ما دموکراسی هست، وقتی که مهره دسته سوم اصلاح‌طلبان باید با مهره شاخص شما در انتخابات رقابت کند.
وی گفت: باید از ظرفیت نخبگان منتقد استفاده کنیم و تا زمانی که نخبگان ما ایستاده‌اند و انتقاد می‌کنند، یعنی دولت و نظام را می‌خواهند و به دنبال اصلاح هستند.
وفانژاد گفت: هر زمان شناسنامه احزاب را هزینه اشخاص کردیم روند توسعه در کشور مطلوب است.
وی در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: این روزها تفاهم‌نامه منعقد می‌کنند که آجیل شب عید خریداری نکنیم. به خدا این برای مردم ما زیبنده نیست. ایران دارای 8/7 درصد کل سرمایه جهان و کمتر از یک درصد کل جمعیت دنیا را دارد و تحریم آجیل زیبنده ما نیست. اما الان ما کجا قرار داریم. احزاب باید الان فکری برای این وضعیت کنند.
این فعال سیاسی در ادامه به حادثه زجرآور و تاسف بار سقوط هواپیمای یاسوج اشاره کرد و گفت: احزاب در این رابطه چه نقشی ایفا کردند و چرا برای توجیه اقتصادی 42 میلیون تومان 65 نیرو نخبه کشور و استان جان خود را از دست می‌دهند و مقصرین آیا محاکمه شدند. احزاب در این رابطه کم گذاشتند.
وی گفت: تورمی که در این دوره هست در ایام جنگ هم نبود. مشکل امروز ما دولت سایه هست.
وفانژاد بیان کرد: نباید نیروهای درجه یک اصلاح طلب رد صلاحیت شوند تا ما مجبور باشیم با نیروهای درجه 3 در انتخابات حاضر شویم.
مجید علی پور از حزب تدبیر و توسعه نیز گفت: همه احزاب وفادار به نظام اسلامی هستند.
چنگیر هاشمی یکی دیگر از اعضای حزب تدبیر و توسعه گفت: همه ما در یک کشتی هستیم و همه در یک راست تلاش می‌کنیم.
وی گفت: اگر احزاب پا بگیرند و قدرتمند شوند، و در جامعه جایگاهشان محکم شود، آن وقت هر ننه قمری نمی‌تواند کاندیدا انتخابات شود. و کاندیداها باید از دل احزاب بیرون بیایند.
هاشمی بیان کرد: احزاب باید چشم انداز داشته باشند. اگر چشم انداز داشته باشیم دچار روزمرگی نمی‌شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علیپور
Iran, Islamic Republic of
وفانژاد درست میگه دموکراسی با رقابت نیروی درجه ۳ اصلاح طلب و درجه ۱ اصولگرا توجیه نداره
100
Iran, Islamic Republic of
آقای وفا نژاد میشه بگی آقای عارف ، وکیلی ،.... نیروی دست چندم شما هستند
Romania
وکیلی و عارف دسته اول هستن و تعدادی محدود در حد ۷ نفر دیگه هم دسته اول هستن ولی ۱۰ نفر در مجلس ۳۰۰ نفری که تاثیری نداره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اینا که همه معلم هستن پس چرا معلمان به این روزها گرفتار ند که در ابتدایی ترین مایحتاج خویش مانده اند
بهشتی
Iran, Islamic Republic of
درود برسید رحمان جوان ودوست داشتنی وفعال
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
نشست فرماندار با احزاب اصول گرا
جبارکیش
Iran, Islamic Republic of
احساس خواه دبیر حزب حامیان انقلاب اسلامی هست نه عمران انقلاب اسلامی اصلاح شود
اخ تا قیومت
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل یه نگاه به وزن .بیاندازید و ببینید کی قرار ضامن و مجری دموکراسی در این شهر و کشور باشه .جایی که باید جایگاه نخبگان باشد .اقای فرماندار شما بجایی که با دبیران استانی احزاب مهم و تاثیر گذار جامعه که دارای پایگاه اجتماعی هستن هم اندیشی کنید با احزابی جلسه گذاشتید که بعضا یک عضو در هر شهر دارن . این شوهای سیاسی نشان چند چیز است. یا افراد شاخص سیاسی . که در جلسه شما حضور ندارن یا شما دنبال کار تبلیغاتی و بی اثر با افراد گمنام هستید . در هر دو صورت واقعا برای یک فرماندار جای بسی نگرانی هست که چهارتا ادم نمیتونه برای یک جلسه به اسم احزاب توی یک سالن جمع کنه .
Iran, Islamic Republic of
اخ سی نخبیل شهرستان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
پول پیمانکاری پیمانهای میلیاردی واگذاری ترک تشریفات به کام بعضی ها خیلی شیرین اومده ....
Iran, Islamic Republic of
سلام این حزب و جریان سیاسی به درد این مردم نمی خورند هر کس فقط دارد برای جایگاه خودش وفامیلش تلاش می کند
Iran, Islamic Republic of
عکس15 تا آدم رو از60 زاویه مختلف گرفتید.این که نشد خبرنگاری
Iran, Islamic Republic of
جمعشان کردید برای دعوا
مهمیار
Iran, Islamic Republic of
ایسو اینا هر حزبی چن نفرن
من خونه شو کسی
کلاکرو
Iran, Islamic Republic of
کبنا که ای عکس چنه ز یه که لینکلن تمام پیمانکارن در شکل مختلف آین گلن و اول ابتدایی بیشترش تشدید دارن اگر ایخی بیونی ای گم چه سری به ابایل آین گلن بزن کبنا هرچه سیلت ایکنم .
مرادی
Iran, Islamic Republic of
هرکس تو‌مرکز استان هست برای خودش حزب تشکیل داد وخود را شورای مرکزی ودبیر معرفی کرد جریان سیاسی با این شیون تشکیل بشو‌نیست ،جریان سیاسی باید رسما در سطح شهرستانها رسما عضو بگیردنه دوست ورفیق سفارشی تشکیل شود باید شورای مرکزی ،دبیر رئیس و...با رای اعضای شهرستانها انتخاب شوند و.....خدا رحمت کند پدر حس روحانی را که فرمود ما جریان سیاسی نداریم دکان بقالی فصلی دارین
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان عزیز
به محضر شما عزیزان عرض کنم که آیا همه احزاب شناسنامه دار استان اینا بودند ؟اگر اینا هستند آیا این افراد نماینده احزاب استانند ؟به نظر میرسه که فرماندار عزیز احتمالا شناختشون از همه جای بویراحمد و همه افراد و احزاب کمه تعجبم اینه که آقای کناری از حزب جوان و پیشرو ندای ایرانیان که مجوز داره چطور یه نفرو دعوت نکردند ؟ جناب کناری خدای ما از شما بالاتره که گزینشی و منطقه ای برخورد می کنید به خودتون بیایید و همه شهرستان بویراحمد را ببینید شما هم خواهی رفت ولی از خودتان نام نیک به جا بگذارید
مجیدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر کناری صحبت های منطقی و قابل تاملی فرمودید . بیچاره جوانانی که این اقایون دبیر احزابشون هستند اگر واقعا دلسوز این جوانان و مردم بودندمیومدن در جلسه و مطالبه گری میکردند . میومدن و حرفاشون را میزدن .به نظرم اونا باید میومدن و درخواست جلسه میدادن بهرحال خدا قوت به شما و همکارانتون
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1