تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۴۰۷۷۲۶
رئیس کمیته امداد گچساران خبر داد

برپایی24 پایگاه جشن احسان و نیکو کاری در گچساران/ نیازمندان را در آستانه سال نو یاری کنید

۰
کبنا ؛به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کمیته امداد نشستی به منظور برپایی استقرار پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی  شهروندان در جشن نیکوکاری با حضور  سید مرتضی سجاد پورمعاون فرماندار گچساران، محمد خادمی رئیس کمیته امداد و دیگر مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز:مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)  شهرستان گچساران با گرامیداشت 14 اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام راحل اظهار داشت:شناسایی و رسیدگی به محرومان و تلاش برای توانمندسازی افراد نیازمند از اهداف تشکیل این نهاد به فرمان امام راحل است.
محمد خادمی  توسعه و ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری را از دیگر ماموریت‌های این نهاد دانست و تصریح کرد: کمیته امداد در این راستا با اقدامات فرهنگی مناسب توانسته گام های اساسی را در جامعه بردارد که بخش عمده آن مدیون همکاری و همیاری رسانه‌ها با این نهاد بوده است.
 خادمی با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند با شعار هفته بی‌منت و عیدی برای همه همزمان با سراسر کشور در آستانه عید نوروز برگزار می‌شود.
 وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری در روزهای  15، 16 و 17 اسفندماه در گچساران  برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهروندان تعداد 24 پایگاه ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.
رئیس کمیته امداد گچساران گفت: از مجموع این تعداد 2 پایگاه ثابت در سطح شهر،6 پایگاه  نیز به صورت سیار و تعداد 16 پایگاه در مدارس گچساران  آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.
 خادمی گفت:  روز چهارشنبه 15 اسفنـــد ویــژه مدارس بوده که با نواختن زنگ نیکوکاری هفته احسان و نیکوکاری آغاز  و در روز 16 در سطح شهر و روز 17 در میعادگاه نماز جمعه برگزار می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه در روز 17 اسفندماه  پایگاه دیگر در مصلی گچساران برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برپا می‌شود، گفت: سال گذشته 24 میلیون تومان در جشن نیکوکاری به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد که از این میزان 23 میلیون تومان کمک نقدی بوده است.
وی کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال را 341 میلیون و 976 هزار تومان عنوان کرد و گفت: از این میزان یک میلیون و 976 هزار تومان به صورت وجه نقد و مابقی به صورت کالا بوده است.
 خادمی خاطرنشان کرد: شهرستان گچساران دارای 550 نفر دانش آموز یتیم و 662 نفر افراد محسنین است که  کمک‌های جشن نیکوکاری در اسرع وقت در اختیار افراد نیازمند قرار خواهد گرفت.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران در پایان یادآور شد: انشاء الله شهروندان گچسارانی مثل سال های گذشته در آستانه سال نو نیازمندان را یاری کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1