تاریخ انتشار
جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۴۰۷۴۰۳
با حضور مسوولان کشوری و ارشد کهگیلویه و بویراحمد:

سالن ورزشی دانش‌آموزی «نقاره خانه» افتتاح شد + فیلم ضربات پنالتی امام جمعه و استاندار به دروازه «شاهرخ کناری»(+ تصاویر )

۲
کبنا ؛سالن ورزشی چند منظوره سردار ستار اورنگ نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه با حضور سعید جعفری مدیرعامل بنیاد برکت، علی محمد احمدی استاندار، فرماندار بویراحمد، امام جمعه چیتاب، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس  و جمعی از مسئولان محلی در روستای نقاره خانه شهرستان بویراحمد به بهره برداری رسید.
سالن ورزشی شهیداورنگ درروستای نقاره خانه در متراژ 850 مترمربع ازمحل اعتبارات بنیاد برکت بااعتباری بالغ بریک میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد میزان اعتبار هزینه شده برای این سالن ورزشی را افزون بر 10 میلیارد ریال ذکر کرد.
علی محمد احمدی اظهار داشت: افتتاح این سالن ورزشی نخستین طرح از مجموع 106 پروژه تعهد شده از سوی بنیاد برکت در این استان است.
وی تصریح کرد که مجموع سرمایه گذاری این تعداد پروژه از سوی بنیاد برکت در کهگیلویه وبویراحمد افزون بر 430 میلیارد ریال است.
احمدی یادآور شد: بخش عمده‌ای از این طرح‌ها هم اینک با میانگین پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در حال اجرا هستند.
وی شرایط خاص کشور ناشی از تحریم‌های ظالمانه و کمبود محسوس منابع دولتی را یادآور شد و گفت: یکی از مکانیسم‌ها و سیاست‌های راهبردی دولت در این شرایط کمک گرفتن از برخی سازمان‌های و موسسه‌های اقتصادی غیردولتی همچون بنیاد برکت است.
احمدی همچنین به ظرفیت‌های متنوع گردشگری، اقتصادی و منابع آب در روستای نقاره خانه و بخش چیتاب شهرستان بویراحمد اشاره کرد و خواستار حمایت بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در زمینه اجرا و تقویت طرح‌های اقتصادی در این منطقه شد.
در ادامه احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تشکر از زحمات بنیاد برکت و بیان خدمات نظام درکشورواستان گفت: خدمات نظام درچهل سال انقلاب، برهیچ مسئولی درهیچ دولتی پوشیده نیست وهرآنچه امروزمادردولتهای متعددباخدمت به مردم ارائه می‌کنیم ازبرکات نظام، وخون شهدائی چون اورنگهادرقالب خدمترسانی دولت‌هاست.
وی افزود: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای رفع محرومیت ازمناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد درسال‌های گذشته اقدامات بسیاری درحوزه‌های مختلف توانمندسازی اقتصادی، ساخت مدرسه ومراکز فرهنگی ومذهبی، امور زیربنایی وعام‌المنفعه داشته است که حوزه فعالیت این بنیاد شامل حوزه‌های توانمندسازی اقتصادی، آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آب‌رسانی، مخابرات، فرهنگی ومذهبی، مسکن، جاده‌ای، طرح‌های هادی روستایی راشامل می‌شود. استاندارکهگیلویه وبویراحمد  با اشاره به، برنامه‌های آتی دولت جهت خدمت‌رسانی به بخش کبگیان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در وزارت جهاد و کشاورزی 700 هکتاراز زمین‌های زراعی نقاره خانه وحومه شهرچیتاب آبرسانی خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ورزشی به همت بنیاد برکت را افزون بر 10 میلیارد ریال ریال ذکر کرد.
جهان محرابی اظهار داشت: این طرح ورزشی چند منظوره در زمینی به مساحت 2 هزار و 22 متر مربع و با زیربنای 830 متر مربع تقدیم مردم شهیدپرور این منطقه شد.
محرابی یادآور شد: بنیاد برکت 34 مدرسه در مناطق محروم این استان در دست ساخت دارد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تعداد مدرسه در قالب 158 کلاس درس با پیشرفت فیزیکی 30 تا 80 درصد در حال احداث است.
وی بیان کرد: 210 میلیارد ریال برای ساخت این تعداد واحد آموزشی از سوی بنیاد برکت اختصاص یافته است.
محرابی افزود: 92 طرح شامل فضاهای آموزشی، سالن‌های چندمنظوره ورزشی ویژه دانش آموزی، استخرهای شنا و نمازخانه مدارس در سطح استان در دست ساخت است.
وی اظهار داشت: 187 میلیارد و 160 میلیون ریال اعتبار در سال 96 به تکمیل و تجهیز طرح‌های نیمه تمام مدارس کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
جعفری مدیرعامل بنیاد برکت کشور با اشاره به همکاری بنیاد برکت با آموزش و پرورش خاصه حوزه آموزشی عنوان کرد: تا کنون افزون بریک هزارودویست، کلاس درس درمناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمدبامشارکت خیرین احداث و تحویل آموزش‌وپرورش استان شده است.
این مسئول با اشاره به مشارکت بنیاد برکت درحوزه های دیگر گفت: با مشارکت خیرین و بنیاد برکت در ساخت 20 مسجد با زیر بنای حدود پنج هزار و 450 مترمربع در استان برگزار شد، 20 مورد از این تعداد تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.
** در پایان به‌ صورت نمادین مسابقه ضربات پنالتی با دروازه بانی شاهرخ کناری و ضربات امام جمعه و استاندار به پایان رسید که هر دو ضربه درون دروازه فرماندار جای گرفت.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000407/nf00407403-1.mp4
سردار اورنگ در 16 بهمن در حین ماموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد. آیین تشییع باشکوه این شهید بزرگوار در تاریخ 11 بهمن سال 1394 با حضور خیل مشتاقان و مردم مومن کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج برگزار و در زادگاهش روستای نقاره خانه بخش چیتاب به خاک سپرده شد. شهید اورنگ از جانبازان و رزمندگان شجاع در هشت دفاع مقدس بود و در عملیات‌های مختلف به‌ویژه والفجر هشت و بیت المقدس نیز کارنامه درخشانی از عرصه رزم و مجاهدت و ایثار از خود به نمایش گذاشته بود.
این شهید مدافع حرم جانشین فرماندهی معاونت آموزش تیپ مستقل 48 فتح و آخرین مسئولیتش نیز فرماندهی تیپ سوم دانشگاه امام حسین (ع) بود و به عنوان فرمانده نمونه از دست مقام عظمای ولایت جایزه دریافت کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1