تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۴۰۷۰۷۸
با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای کانون پرورش فکری دهدشت / معضل جدی کانون، کمبود نیروی متخصص است!

۰
کبنا ؛مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت در گفت‌وگو با کبنا با اشاره به اینکه به مناسبت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، نمایشگاه دستاوردهای اعضای کانون برگزار شد، اظهار کرد: در واقع جهت پرورش خلاقیت، به اعضا آموزش داده شد تا با ابتدایی‌ترین وسایل و حتی وسایل دور ریختنی کاردستی‌های زیبا درست کنند.
فرحناز رحیمی عنوان کرد: کودکان ما باید مهارت‌های زندگی را بیاموزند که یکی از این مهارت‌ها پرورش خلاقیت در ساخت کاردستی و برخی وسایل مورد نیاز خود با وسایل دوریختنی است که به حفظ محیط زیست نیز کمک می‌کنند.
رحیمی گفت: این نمایشگاه که از 12 بهمن افتتاح شده است تا 22 بهمن ماه نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش کهگیلویه همکاری خوبی با کانون در دهه فجر داشته است تصریح کرد: روزانه 60 تا 70 دانش آموز از مدارس مختلف جهت بازدید از نمایشگاه به کانون مراجعه می‌کنند که در حاشیه بازدید از نمایشگاه برنامه‌های شاد و متنوعی چون قصه گویی، شعر خوانی، نقاشی، و فعالیت‌های ادبی با موضوع چهل سالگی انقلاب نیز برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا از دهدشت، شهردهدشت دردهای بی‌شماری در حوزه فرهنگ دارند و فرهنگسازی اوضاع بسیار بدی دارد، همه می دانیم فرهنگسازی در همه زمینه‌ها را باید از مراکز آموزشی و سنین پایین آغاز کرد، اما در کهگیلویه در حالی شاهد برگزاری جلساتی به اصطلاح فرهنگی، توسط متولیان فرهنگ هستیم که علی رغم گله مندی مسولان از کاستی فرهنگی موجود در شهرستان ولی هیچ توجهی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ندارند و و بسیاری از مسوولان آن‌گونه که باید به اهمیت کار فرهنگی پی نبرده‌اند.
پیش‌تر گزارشی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت «کلیک کنید» در پایگاه خبری کبنا نیوز منتشر شده بود، و در آن گزارش به مشکلات مرکز کانون پرورش فکری دهدشت اشاره شد. کمبود نیروی متخصص معضل جدی کانون پرورش فکری کودکان دهدشت و حتی لنده است که امید می‌رود مدیر کل جدید،  راه کرسی نشینان پیش از خود را نرود و به دور از خط گرفتن‌های سیاسی، کهگیلویه را دریابد و همانطور که در آئین تودیع ومعارفه خود گفته بود «امیدوارم با همکاری، همیاری و همفکری اهالی فکر و اندیشه بتوانیم مجموعه‌ی کانون را که هدف آن پرورش و تربیت آینده کشور است را به سر منزله مقصود برسانیم.» مجموعه کانون را به سرمنزل مقصود برساند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1