کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از شورای تهران تا روستا می‌گویند شورای قبل ما را بدهکار کرد

واکنش استاندار به سخنان شهردار چرام / بینی و بین الله بگو چکار کردی!؟

4 آبان 1397 ساعت 1:21

علی نوری بیان کرد: شهرستان چرام هیچ کس را در سطح استان ندارد، که استاندار در واکنش به صحبت‌های وی گفت: آقای شهردار ما چند دقیقه به شما وقت دادیم که مشکلات حوزه شهری را بگید، بینی و بین الله بگو چکار کردی؟ ما پائین تر از این را هم قبول داریم.


در جلسه شورای اداری شهرستان چرام که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و فرماندار که عصر روز پنجشنبه 3 آبان ماه 97 برگزار شد شهردار چرام طبق وقتی که به وی داده بودندشروع به صحبت‌های حاشیه‌ای کرد که با واکنش احمدی استاندار مواجه شد.
علی نوری در ادامه سخنان خود بیان کرد: شهرستان چرام هیچ کس را در سطح استان ندارد، که استاندار در واکنش به صحبت‌های وی گفت: آقای شهردار ما چند دقیقه به شما وقت دادیم که مشکلات حوزه شهری را بگید، بینی و بین الله بگو چکار کردی؟ ما پائین تر از این را هم قبول داریم.
شهردار چرام در ادامه گفت: غیر از پروژه آب و فاضلاب در چرام ما پروژه دیگری که فعال باشد نداریم و شهر چرام هیچ گونه پارکی ندارد.
که مجدداً استاندار در پاسخ به این صحبت‌های شهردار چرام گفت: اعتبار 500 میلیون تومانی برای مطالعه ورودی‌های چرام در نظر گرفتیم و 220 میلیون تومان هم به پارک ولایت اختصاص دادیم.
اما علی نوری بسان جلسات قبل و با تاکید مجدد بر بدهی 12 میلیاردی شهرداری چرام در دوره قبل که احمدی در واکنشی جالب توجه در خصوص بیان بدهی 12 میلیاردی توسط شهردار چرام اظهار داشت: هر شورای جدیدی که می‌آید از تهران بگیر تا روستاها می گویند شورا و شهردار قبلی ما را 100 میلیارد تومان بدهکار کرد که همه بلا استثنا این حرف را می‌زنند.
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار هم در واکنش به صحبت‌های شهردار چرام گفت:12 میلیارد مربوط به کارکردن ها و صورت وضعیت کارهایی است که انجام شده است.
بر اساس این گزارش به نظر می‌رسد شهرداری و شورای شهر چرام در چنین جلساتی که با حضور استاندار و نماینده مجلس می‌باشد به جای حرف‌ها و موضوعات تکراری مثل بدهی گذشته شهرداری با طرح و برنامه در جلسه حاضر شوند تا بتوانند از رهگذر این نشست‌ها اعتبارات خوبی جذب کنند.
 


کد مطلب: 404029

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/404029/2/واکنش-استاندار-سخنان-شهردار-چرام-بینی-بین-الله-بگو-چکار-کردی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1