تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۰
کد مطلب : ۴۰۳۰۵۷
در سفر «مدیرکل بحران» به شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و باشت مطرح شد

محمدی‌تبار: صفر تا صد اعتبارات را نظارت می‌کنم / اعتبارات باید به زخم‌های جامعه بنشیند نه جاهای دیگر (+تصاویر)

۰
کبنا ؛مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در سفر کاری به شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و باشت از پروژه‌های مدیریت بحران، نقاط حادثه خیز و بحران زا، مشکلات و نارسائی‌های بخش دیشموک، چاروسا، بخش مرکزی و سرفاریاب چرام و بخش بوستان، بازدید میدانی داشت و به همراه کارشناسان مدیریت بحران، از نزدیک به این مشکلات و پروژه‌ها سرکشی و نظارت نمود. به گزارش وحید محمدی تبار گفت؛ ابتدا بازدیدی از ساختمان شهرداری و پروژه‌های سیل بند غربی و شرقی شهر دیشموک داشتیم.
محمدی تبار در ادامه گفت: بنا به پیگیری سازمان مدیریت بحران کشور و تاکید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سرکشی از خانواده محترم بینا؛ خانواده‌ای که در اردیبهشت ۱۳۹۶ دختر جوانشان بر اثر صاعقه در خیابان جلو منزل کوچکشان! جان باخت. این نوجوان مرحوم خانواده‌ای بسیار مستضعف دارد. پدر و برادری معلول، خواهران بیکار که به دلیل فقر مالی امکان ادامه تحصیل نداشتند. دیدار داشته و پای حرف و درد دل و مشکلات آنها نشستیم. در این دیدار آقای امیریان بخشدار دیشموک میزبان و همراهی کردند. محمدی تبار با ابراز نگرانی از بی توجهی به چنین قربانیان حوادث غیره مطرقبه در استان افزود انشالله با پیگیری‌هایی که از طرف مسئولان مدیریت بحران کشور و استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌شود دیگر شاهد این بی توجهی‌ها نباشیم و سعی می‌کنیم حداقل اگر نتوانیم جبران خسارت کنیم، در کنار مردم باشیم.
انشالله پیگیری می‌کنیم و نتایج عملی را اگر حاصل شد بعداً اعلام می‌کنیم.
 مدیر کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین در ادامه در جلسه ستاد بحران بخش دیشموک شرکت کرده و از نزدیک مشکلات این بخش را با شهردار. بخشدار و رئس شورای اسلامی شهر بررسی کردند. در ادامه این سفر محمدی تبار و مهندس احمدی کارش مسئول حوادث و اعتبارات مدیریت بحران با بخشدار چاروسا آقای محمودی و شهردار قلعه رئیسی، دیدار داشتند و از پروژه‌های این شهر بازدید نمودند.
محمدی تبار گفت وضعیت نامطلوب بهداشتی و بهداشت محیط در این شهر بخصوص در رودخانه فصلی بسیار نگران کننده است و جا دارد دانشگاه علوم پزشکی استان و آبفا شهری به این موضوع ورود جدی کنند. چون فاضلاب شهر در این رودخانه سرازیر شده و بهداشت محیط در مخاطره قرار دارد. م
وی همچنین از پروژه ساختمان نیمه کاره شهرداری قلعه رئیسی و سیل بند جنوبی شهر، بازدید و تذکرات و تاکیدات لازم را به شهردار اعلام کردند.
مدیر کل مدیریت بحران افزود: متاسفانه بخشداری‌های دیشموک، چاروسا و بوستان، با داشتن تنها دو کارمند و یک بخشدار انجام وظیفه می‌کنند که جا دارد حوزه اداری و مالی استانداری به‌طور جدی به این موضوع ورود و رفع مشکل نماید.
 مدیر کل مدیریت بحران استان همچنین با حضور در فرمانداری شهرستان چرام دیداری صمیمی با آقای فتاحی فرماندار و آقای بشارت عضو شورای شهر چرام داشتند. و پروژه‌های مدیریت بحران این شهرستان را بررسی نمودند. محمدی تبار در این جلسه از شورای مدیریت بحران فرمانداری چرام بخصوص در بحث کنترل آتش سوزی‌ها تشکر ویژه کردند.
آخرین دیدار مدیر کل مدیریت بحران استان از بخشداری بوستان در شهرستان باشت بود که وی با حضور در بخشداری از روند پروژه‌های مدیریت بحران این بخش با آقای شجاعی بخشدار بوستان گفتگو و تبادل نظر کردند. محمدی تبار در این دیدار از خدمات و تلاش‌های بخشداری بوستان تشکر کردند بخصوص در بحث کنترل آتش سوزی‌ها و پیگیری اعتبارات و کارهای اجرایی این بخش.
به گزارش در ادامه محمدی‌تبار هم از نقاط بحران زای این بخش در حوزه راهسازی و سیلاب‌های فصلی (تقاطع حادثه خیز جاده اصلی و ترانزیتی با جاده فرعی لیراب به دهبزرگ و کانال‌های سیل بند در روستاهای این حوزه بازدید داشتند.
 محمدی تبار در پایان گفت: تلاش ما این است که ریز اعتبارات حوزه مدیریت بحران از صفر تا صد کنترل و نظارت شود و از انحراف و استهلاک این اعتبارات بشدت جلو گیری کنیم.
وی افزود اعتبارات بحران باید به زخم جامعه بنشیند نه به جاهایی دیگر...
 محمدی تبار گفت در مسیر جاده باغچه سادات و کهگیلویه به قلعه دختر؛ دیشموک اشکالات فنی زیادی مشاهده شده که این موارد را به دفتر فنی و دستگاههای ذی ربط اعلام و تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

راه و شهرسازي
Iran, Islamic Republic of
عموجان نميخاد بجاي ديگران بشي سعي كن خودت بشي. در ضمن وقتي سلفي ميگيري بجاي ديگر دستگاههاي اجرايي تصميم نگير، اه بارك الله پسر خوب....
جمیل
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل بحران فقط وحید محمدی تبار
سلام
Romania
مگه میشه نا...د هر گونه اختیار و فقط یک کارشناس ، پول کجا بود تو این شرایط، الان کسی .حترم نمیده چه برسه به حضرتعالی با این .لی به دریافت هزینه ۲ روز ماموریت و کلی شانتاژ خبری.ارادتمند
سیددست افکن
Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرض تسلیت ایام محرم.....به عمل کاربرآید نه به حرف....احسن وطیبه الله به جناب آقای دکترمحمدی تبار....مدیری توانمندومتخصص دلسوزوپیگیر امورمحوله وحتی فراترازآن....باوجودآقای محمدی تبارمدیریت بحران جانی دوباره گرفته وزنده شده است....کدام مدیرمسئوول همچون محمدی تباردرهمه حوادث آتش سوزیهاوبحران آب وخشکسالی هاوباغات وووو.... کنارمردم بوده و هست....حال قضاوت رابه خودتان واگذارمیکنیم....درودبراین مدیرجوان وجوانمرد
بیکار و بی صحاب
Iran, Islamic Republic of
خوب. تو بیمارستان. سر کار اقای محمدی تبار (اون هم در بهترین جای بیمارستان و قسمت امور دارویی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب عکس از زوایای مختلف
رضا
Iran, Islamic Republic of
آدم واقعا لذت میبره اینقد مسئولین تو فکر مردمن!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا بحران زیر پل یک از روستاهایی استان پیدا شده
دوست -همکار
Iran, Islamic Republic of
جناب محمدی تبار کاری به کار فضای مجازی نداشته باش جناب محمدی تبار کاری به کار فضای مجازی نداشته باش
خیل فضای مجازی هستی
خیلی فضای مجازی هستی
Iran, Islamic Republic of
دوصد گفته چون نیم کردار نیست
Iran, Islamic Republic of
از این به بعد به جای سنگ مفت گنجشک مفت
بگید
حرف مفت عکس مفت دوربین مفت
Iran, Islamic Republic of
اینکه همش دستش اینطرف ان طرفه ؟مواظب باش کت وشلوار خاکی نشه .اخ وبخت تبلیغ
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1