تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۰۲۷۸۷
در ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

ورود اقلام خارجی در نمایشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد / نوسانات کاذب قیمت گوشت در بازار یاسوج / افزایش بی‌حساب و کتاب / درخواست افشاگرانه «گوهرگانی» از رسانه‌ها

۰
کبنا ؛معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد فروش اقلام خارجی را در نمایشگاه‌های پاییزه ممنوع اعلام کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز جلسه ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیران ارشد این استان برگزار شد.
در این جلسه جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به افتتاح میدان عرضه دام اشاره کرد و گفت: کشتارگاه‌های ما باید قیمت‌های خود را با این میدان تنظیم کند و همچنین میدان عرضه دام باید قیمتش از سطح استان پایین‌تر باشد.
وی خطاب به مسوولان میدان عرضه دام، اظهار کرد: میدان عرضه دام باید به هر میزان که کشتارگاه‌های ما تقاضای دام زنده دارند، دام مورد نیاز کشتارگاه‌ها را تأمین کند و باید به طور مستمر دام زنده داشته باشد، نه اینکه یک روز داشته باشد و روز دیگر نداشته باشد که خودش به معضلی در استان تبدیل شود.
 
حسین‌پور معاون امور بازرگانی سازمان صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز دچار نوسانات کاذبی هستیم، افزود: متأسفانه دور از چشم مأموران ما برخی از فروشندگان گوشت قرمز قیمت‌ها را بی‌حساب و کتاب بالا و پایین می‌کنند.
عزیزی مدیر کشتارگاه صنعتی یاسوج در این جلسه بیان کرد: باید گوشت قرمز منجمد کیلویی 29 هزار تومان در بازار به مردم عرضه شود، البته گوشت گرم که در بازار موجود است به مراتب از لحاظ کیفیت و بهداشتی بهتر از گوشت منجمد است.
وی ادامه داد: ما در توزیع مرغ کشتار روز نظارت دقیقی انجام می‌دهیم به نحوه‌ی که با مسوولان در سراسر استان در باره سهمیه هر شهرستان و بخش تماس می‌گیریم و در باره توزیع مرغ سووال می‌کنیم.
جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از عزیزی مدیرکل کشتارگاه صنعتی یاسوج قدردانی کرد و گفت: شما در ذخیره سازی دو محصول استراتژیک استان یعنی مرغ منجمد و گوشت منجمد برنامه‌ریزی داشته باشید که با مشکل مواجه نشویم.
گوهرگانی در ادامه گفت: باید کشتارگاه‌ها محصولات خود را با لیبل‌های مخصوص به بازار عرضه کنند، تا مردم بدانند که چه چیزی می‌خرند.
در ادامه این جلسه داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع لباس مدارس اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی با اتحادیه خیاط‌ان بحث لباس دانش آموزان تا 25 شهریورماه به دست دانش اموزان می‌رسد.
دیودیده در ادامه به برپایی نمایشگاه‌های پاییزه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: سه نمایشگاه پاییزه با هدف کنترل بازار در ایام بازگشایی مدارس در سه شهرستان کهگیلویه، بویراحمد و گچساران بر پا می‌شود و تاکید کردیم که محصولات و کالاها تا جایی که امکان دارد، ایرانی باشد.
گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری در این باره بیان کرد: به هیچ وجه نباید در نمایشگاه‌ها اقلام خارجی باشد به غیر از اینکه مشابه ایرانی آن در کشور موجود نباشد.
وی تاکید کرد: نمایشگاه‌ها باید از 25 شهریورماه تا 5 مهرماه بر پا شود.
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه چندین بار از رسانه‌ها خواست تا بر بازار نظارت کنند و اگر تخلفی در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در بخش‌های ساختمانی و غذایی دیدند، آن را بدون در نظر گرفتن ملاحظات فردی رسانه‌ای کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1