کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

ورود اقلام خارجی در نمایشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد / نوسانات کاذب قیمت گوشت در بازار یاسوج / افزایش بی‌حساب و کتاب / درخواست افشاگرانه «گوهرگانی» از رسانه‌ها

14 شهريور 1397 ساعت 15:20

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه چندین بار از رسانه‌ها خواست تا بر بازار نظارت کنند و اگر تخلفی در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در بخش‌های ساختمانی و غذایی دیدند، آن را بدون در نظر گرفتن ملاحظات فردی رسانه‌ای کنند.


معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد فروش اقلام خارجی را در نمایشگاه‌های پاییزه ممنوع اعلام کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز جلسه ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری و با حضور مدیران ارشد این استان برگزار شد.
در این جلسه جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به افتتاح میدان عرضه دام اشاره کرد و گفت: کشتارگاه‌های ما باید قیمت‌های خود را با این میدان تنظیم کند و همچنین میدان عرضه دام باید قیمتش از سطح استان پایین‌تر باشد.
وی خطاب به مسوولان میدان عرضه دام، اظهار کرد: میدان عرضه دام باید به هر میزان که کشتارگاه‌های ما تقاضای دام زنده دارند، دام مورد نیاز کشتارگاه‌ها را تأمین کند و باید به طور مستمر دام زنده داشته باشد، نه اینکه یک روز داشته باشد و روز دیگر نداشته باشد که خودش به معضلی در استان تبدیل شود.
 
حسین‌پور معاون امور بازرگانی سازمان صنعت و معدن استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز دچار نوسانات کاذبی هستیم، افزود: متأسفانه دور از چشم مأموران ما برخی از فروشندگان گوشت قرمز قیمت‌ها را بی‌حساب و کتاب بالا و پایین می‌کنند.
عزیزی مدیر کشتارگاه صنعتی یاسوج در این جلسه بیان کرد: باید گوشت قرمز منجمد کیلویی 29 هزار تومان در بازار به مردم عرضه شود، البته گوشت گرم که در بازار موجود است به مراتب از لحاظ کیفیت و بهداشتی بهتر از گوشت منجمد است.
وی ادامه داد: ما در توزیع مرغ کشتار روز نظارت دقیقی انجام می‌دهیم به نحوه‌ی که با مسوولان در سراسر استان در باره سهمیه هر شهرستان و بخش تماس می‌گیریم و در باره توزیع مرغ سووال می‌کنیم.
جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از عزیزی مدیرکل کشتارگاه صنعتی یاسوج قدردانی کرد و گفت: شما در ذخیره سازی دو محصول استراتژیک استان یعنی مرغ منجمد و گوشت منجمد برنامه‌ریزی داشته باشید که با مشکل مواجه نشویم.
گوهرگانی در ادامه گفت: باید کشتارگاه‌ها محصولات خود را با لیبل‌های مخصوص به بازار عرضه کنند، تا مردم بدانند که چه چیزی می‌خرند.
در ادامه این جلسه داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع لباس مدارس اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی با اتحادیه خیاط‌ان بحث لباس دانش آموزان تا 25 شهریورماه به دست دانش اموزان می‌رسد.
دیودیده در ادامه به برپایی نمایشگاه‌های پاییزه در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: سه نمایشگاه پاییزه با هدف کنترل بازار در ایام بازگشایی مدارس در سه شهرستان کهگیلویه، بویراحمد و گچساران بر پا می‌شود و تاکید کردیم که محصولات و کالاها تا جایی که امکان دارد، ایرانی باشد.
گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری در این باره بیان کرد: به هیچ وجه نباید در نمایشگاه‌ها اقلام خارجی باشد به غیر از اینکه مشابه ایرانی آن در کشور موجود نباشد.
وی تاکید کرد: نمایشگاه‌ها باید از 25 شهریورماه تا 5 مهرماه بر پا شود.
معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه چندین بار از رسانه‌ها خواست تا بر بازار نظارت کنند و اگر تخلفی در سطح بازار کهگیلویه و بویراحمد به ویژه در بخش‌های ساختمانی و غذایی دیدند، آن را بدون در نظر گرفتن ملاحظات فردی رسانه‌ای کنند.
 


کد مطلب: 402787

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/402787/2/ورود-اقلام-خارجی-نمایشگاه-های-کهگیلویه-بویراحمد-ممنوع-نوسانات-کاذب-قیمت-گوشت-بازار-یاسوج-افزایش-بی-حساب-کتاب-درخواست-افشاگرانه-گوهرگانی-رسانه-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1