کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت ویژه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) برگزار شد

همایش سوگواره منطقه‌ای «در سوگ آفتاب» در یاسوج

10 خرداد 1397 ساعت 22:39

همایش سوگواره منطقه‌ای شعر در سوگ آفتاب ویژه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور استان‌های فارس، خوزستان، چهارمحال بختیاری، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نماینده بویراحمد و دنا و فرماندار بویراحمد در یاسوج برگزار شد.


رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در این نشست با اشاره به اعتراض جوانان در حضور استاندار از فعالیت‌های فرهنگی دستگاه‌های دولتی استان در ماه رمضان، گفت: انتقاد ایراد ندارد، اما برخی از مواقع دستگاه‌های اجرایی مظلوم واقع می‌شوند، البته اهمیت و ارزش این را دارد که مردم برنامه‌های فرهنگی را اجرایی کنند که باید این برنامه‌ها برعهده و با مسئولیت مردم برگزار شود.
دهبانی پور با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی هم در حد و بضاعتی که دارد برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را در سطح استان برگزار می‌کند، افزود: دستگاه‌های دولتی استان اعتباراتی را برای جز خوانی در ماه مبارک رمضان در شهرستان، روستا و دهستان‌های این استان اختصاص دادند.
وی بیان داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تفاهم نامه‌ای را با معاونت قرآنی استان منعقد کرد، که بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از منابع استانی و وزارت خانه برای برگزاری مشارکتی محافل انس با قرآن، نشست‌های تخصصی، دوره‌های مختلف در کارگاه‌های نمایشگاه، کتابک قرآن و شب شعر در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.
دهبانی پور افزود: نمایشگاه علوم قرآنی با تخفیف ۷۰ درصد در استان برپا شد، تا علاقه مندان به قرآن و عترت از این نمایشگاه استفاده کنند.
وی بیان داشت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی می‌توان به صورت مطلوب در استان برگزار شود، اماانتظار می‌رود که فعالیت دستگاه‌های فرهنگی را نادیده نگیرید.
دهبانی پور اظهار داشت: از فعالان قرآنی در شهرستان کهگیلویه و گچساران تجلیل خواهد شد.
به گزارش کبنا، همچنین در این آیین از فعالان قرآنی استان تجلیل شد.
 


کد مطلب: 400407

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/400407/2/همایش-سوگواره-منطقه-ای-سوگ-آفتاب-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1