تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۰۸۸۲۸
یادداشت|

آقای «نادری» لطفاً کمی انصاف

سید امیرارسلان کیکاووسی زاده
۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای «نادری» لطفاً کمی انصاف
کبنا ؛بیش از چندین ماه است که سایت خبری کبنا نیوز در تحلیل انتخابات دور آتی مجلس در استان بخصوص کهگيلويه بزرگ مقالاتی را به رشته تحریر درآورده و نهمین مقاله از این سری مقالات در خصوص عملکرد سید محمد موحد نماینده ادوار بوده که این مهم باعث واکنش شدید تیم رسانه‌ای آقای هاشمی پور گردید.
اینان بدون توجه به آن سری مقالات در خصوص انتخابات کهگیلویه بزرگ بخصوص شخصیت‌های مطرح در مقالات ازجمله حاج‌آقا بزرگواری، استاد منطقیان، لاهوتی، سید کامل تقوی، خادمی و که بیش از 4 الی 5 مقاله نیز بوده‌اند فقط به این مقاله‌ی تحلیلی در خصوص عملکرد موحد واکنش نشان داده است.
این واکنش تیم رسانه‌ی آقای هاشمی و آقای نادری هم برای اهل‌فن و سیاست کاملاً مشخص و مبرهن است؛
 اول کاهش شدید آرا انتخاباتی دوره قبل بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها به زیر ۵۰ درصد و پیوستن به اردوگاه موحد و دوم اعلام درخواست و دعوت اکثر قریب به‌اتفاق مردم شریف کهگیلویه بزرگ از حضور سید محمد موحد در انتخابات و برگرداندن عزت به کهگیلویه بزرگ.
به‌هرحال نقد و انتقاد حق هر انسان و هر شخصی هست و بدیهی است شخصی که سال‌های سال هم مسئولیت‌های کلان داشته از زیر تیغ تیز نقد مبرا نیست اما نقدی که از روی انصاف باشد نه از روی ترس حضور در انتخابات.
اکبر نادری می‌گوید موحد نام و آوازه دیگری برای حضور در انتخابات را ندارد و خواننده را به مطلب سایت کبنا نیوز ارجاع و می‌گوید این پایگاه اختصاصی موحد است، درصورتی‌که همگان می‌دانند ظرف این چند سال کبنا نیوز یک رسانه مستقل و آزاد و هیچ‌گونه وابستگی نه‌تنها به موحد ندارد به هیچ شخص سیاسی ندارد و موحد هم هیچ پایگاه اختصاصی ندارد پایگاه موحد قلوب مردم شریف منطقه هست
پس بهتر است نویسنده از روی واقعیت‌ها مطلب بزنند نه از سیگنال‌های ارسالی از ساختمان سرو چهارراه سعادت‌آباد و در خصوص سایت‌های استان کمی کنکاش کند.
 اگر موحد نام و آوازه‌ی حضور دیگر ندارد چرا شبانه‌روز تیم رسانه‌ی نماینده بجای پاسخگویی عملکرد سه‌ساله‌تان در پی حمله به موحد هستید آن‌هم به طرق گوناگون و به هر بهانه‌ی و توسل به هر روشی مثل ساخت پیج اینستاگرامی مینالر
اگر نام و آوازه حضور دیگری ندارد پس نترسید به وعده‌هایتان برسید انشاا... شما را در میدان دوم اسفند ۹۸ ملاقات خواهیم کرد اگر تأیید صلاحیت بشوید یا به نفع سید مصطفی تقوی مقدم کنار نکشید.
میدانی که دیگر مردم‌فریب وعده‌های پرطمطراق و آماده‌باش‌های پوچ نمی‌خورد
میدانی که دیگر مادیات هم تأثیر نخواهد داشت.
آقای نویسنده می‌گوید موحد اگر بیاید برای اتمام کارهای نیمه‌تمام نیست برای عرض بردن خود و به‌زحمت انداختن دیگران است.
اتفاقاً و اتفاقاً موحد می‌آید و باقدرت می‌آید تا پروژه‌های نیمه‌تمامی که در دوران خودش کلنگ زنی شده‌اند یا مصوب و موردمطالعه قرارگرفته‌اند را به اتمام برساند
پروژه‌های که این چند سال برای دیگران نام، نان و نوای داشت اما برای مردم کهگیلویه فقط حسرت حسرت و حسرت.
می‌آید تا پتروشیمی و سیمان دهدشت را به اتمام برساند.
می‌آید دو فاز دیگر جاده پاتاوه را هم همانند دو فاز دیگر دوران نمایندگی‌اش به اتمام برساند.
می‌آید تا پروژه آب‌رسانی لیکک از سد کوثر و پروژه طرح آب‌رسانی دهدشت غربی که در دورانش مصوب و موردمطالعه قرار گرفت را پس از 12 سال دوری از کهگيلويه بزرگ به سرانجام برساند.
پس نویسنده محترم بهتر است آگاه باشد موحد نیازی دیگر به عرض بردن ندارد می‌آید عزت برای کهگیلویه بزرگ بیاورد نه زحمت. عزتی که شما بر باد دادید و فقط زحمت آفریدید.
اکبر نادری در شهر لنده پای بخاری گازی می‌نشیند که سید محمد موحد با هزاران مشقت و در عین مخالفت و پیشنهادات دیگر وزیر نفت و رئیس شرکت گاز وقت، لوله‌های گازش را از دل کوه‌های منطقه و مارون خروشان آن‌هم در دهه 80 که بیش از 60 درصد شهرهای ایران از نعمت گاز برخوردار نبودند، عبور می‌دهد و به خانه اکبر نادری می‌آورد تا پای بخاری همین گاز خودش و قلمش را گرم کند و بگوید تنها یادگار موحد یدک کشیدن عنوان نمایندگی ادوار است.
آقای نادری خودت وجدانت قاضی کمی هم انصاف بد نیست
 این پروژه‌های رهاشده یادگار موحد اگر نیستند یادگار چه کسی هستند.
سد کوثر یادگار موحد نیست.
شهرستان شدن بهمئی یادگار موحد نیست
شهر شدن و امکانات شهری سوق یادگار موحد نیست
دانشگاه آزاد و پیام نور دهدشت یادگار موحد نیست.
مستقل کردن نمایندگی کهگیلویه از گچساران یادگار موحد نیست.
دانشکده صنعت معدن چرام یادگار موحد نیست که این روزها می‌خواهند تعطیلش کنند.
آقای نادری لطفاً کنار بکشید تا عزت را به کهگیلویه بیاوریم و بیشتر از این اسباب زحمت نباشید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درودبرامیرارسلان واقعاعالی جوابش دادی درودبراین همه ادب ومتانت اقای نادری پای گازی نشستی که دردهه 80موحداون رااوردبراتون...
بوقی
Iran, Islamic Republic of
16سال نماینده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه رویی دارید مردم همه چیز را میدونند عملکرد همه نمایندها از زمان سلطانی بهبهانی تا عدل فعلی را خودشون قضاوت میکنند و بنظرم اگه عملگرا بود 16سال برای راه اندازی کهگیلویه کافی بود واینهمه از شهرهای همجوار بهبهان ویاسوچ وگچساران عقب نمی افتاد
م.ه
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده که داری خوش مشربی برای عده ای میکنی شهرستان شدن بهمئی کار آقای بزرگواری بوده دانشگاه پیام نور کهگیلویه کار آقای لاهوتی بوده و موحد هیچ اطلاعی از روز تاسیس اون نداشته مستقل شدن نمایندگی از گچساران ربطی به موحد یا کس دیگه ای نداشته فقط به خاطر وسعت و کثرت جمعیت دو تا حوزه بوده که جدا شده نویسنده محترم خواهشا بدون غرض و با مطالعه درج مطلب کنید که دینی به گردن خود نیندازید
Iran, Islamic Republic of
آقا شما دیک نقد نکردید و پاسخ ندادید یکسره نشون دادید که در آغوش م
موحد
انصافاً بجه گچساران هستم و اصلا با دهدشتم کاری نیست
اما ای فقط مداحی موحد هست، اصلا نمیدونم چه اسمی روش بذارم
اصلا گیج هستم که مگه میشه گفت بی طرف هستیم
انصافاً فکر میکنم این سایت با پول موجد چرخش میچرخد که چنین قلم زدید
اصلا گیجم گیج
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
سلام
در جواب م.ه
منصف باشید
شهرستانی بهمئی کار اسماعیل دوستی استاندار وقت بود و اقای بزرگواری فقط در مراسم فاتحه در شهرستان بهمئی شرکت میکرد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1